💜 33 💜

17 1 0
                                    

                   ✨🌟 NAMJOON🌟✨
                   ****************"*******

Všichni jsme seděli v jídelně a já si je zavolal všechny i Avelín.
Jin seděl v čele na proti mě  jídelního stolu a po mé pravici, právě ruky seděli Jungkook, Jimin , J-hope.

Po mé levé straně ruky, u stolu seděli Tae s Avelín a Suga.
Všiml jsem si jak se všichni po sobě dívají a Jimin už byl docela uzdravený, ale jeho rány ještě byli vidět a na krku ještě neměl dvě rány zahojené.

Jinak všem se rány zahojili. Jin nám donesl ze Sugou džus a posadili se zase na svá místa.

,, Přeji vám dobré páteční odpoledne. Děkuji předem, že jsme se sešli tady všichni a to sezení společné mi chybělo.
Chtěl jsem vám jen říct, co se tu událo před měsícem, se už vracet nebudu.
Doufám že bylo vše vysvětleno a pokud si jisté osoby mezi sebou ještě nepromluvili, tak to prosím vás udělejte tento víkend.

Nechci vidět napětí mezi vámi, co tu vidím teď. Jsme rodina a rodina si má vše říkat , ať se to někomu líbí nebo né.

Nechci vás karát, ale chci vám říct že příští víkend od pátku, jsme se s Jinie rozhodli udělat takovou party a myslím i Ples.

Pokud máte ňáké přátelé mimo tohoto sídla můžete je pozvat, jedině budeme rádi, že se naše spolky klanů upírů, sblíží vašimi přáteli.

Jen chci upozornit, dávat pozor na ty klany co k nám nepatří.
Nechci aby se opakovalo, to co se událo před měsícem.

Teď si dáme oběd a chci se zeptat, má někdo z vás otázky?"

Podíval jsem se na všechny a J-hope pokynul hlavou a dal příznak rukou že chce něco říct.

,, Ano Hobí, co by si rád?"

,, Já jen se chci zeptat, jestly ten Ples bude maškarní a nebo můžeme přijít jen v obleku.
Ptám se jen,  že chci pozvat svého kamaráda s přítelem a je z dobrého klanu upírů."

,, To záleží na vás všech a jaký si oblek vezmete a klidně pozvi svého kamaráda.
Kdo jiný má ňáký návrh."

Podíval jsem se po všech a už nedával nikdo z nich žádný signál,  že by někdo něco chtěl říct.

Jin a Suga se zvedly znova od stolu, po chvilce přinesly hluboké talíře nám všem a  dózu ze sběračkou a Jinie každému naléval polévku.

Pak jsme se dali všichni do polévky a byla kuřecí s nudličkami a kuřecím masem.
Druhý pokrm byl maso pečené v troubě a hranolky, každý si mohl vzít kečup a nebo tatarku, také i nějakou tu omáčku příchutí všelijaké chuťi.

Jin a Suga měly dneska službu v kuchyni, ale mlčky všichni pomáhali z nádobím do mičky, vytírání kuchyně a stolu a viděl jsem jak Tae s Avelín porovnávají ubrus a židle u stolu.

Já také pomáhal a venku svítilo sluníčko, vše jsme všichni uklidili.
Všichni jsme se vydali ven. Viděl jsem jak Tae a Jungkook šli spolu do altánku.

Avelín a Jimin šli si sednou na lavičku kde byl náš společní bazén.
J-hope a Suga si hráli s vlčici Astou a já s Jiniem jsme si šly lehnout na lehátka.

Jin zavřel oči a zkusil usnout a já si vzal knížku, kterou jsem měl rozečtenou a také jsem skontroval ostatní  hlídky, co hlídali náš zámek.

Sedl jsem si na lehátko s knížkou a byl tam i otevření deštník, aby sluneční paprsky mi nesvitili do knížky.
U každého lehátka tam byl menší stoleček, který sloužil na občerstvení a pití.

Sedm Upírů a Medailónek (  KookMin 💖💘💋💝 JiKook 💋💝💖💘)Kde žijí příběhy. Začni objevovat