z pohledu třetí osoby:
***************"**"*****Hyunjin a Felix vyšli za svého pokoje a namířili to do taneční místnosti.
Tam nikdo nebyl a tak oba hledali kluky.
Viděli Jina a hned za ním šli.,, Jine kde jsou všichni?" zeptal se Felix.
,, Pojďte se mnou, jsme všichni už u Tae a má se probudit každou chvíli."
Oba se na sebe podívali a mlčky následovali Jina, který otevřel dveře od pokoje a všichni tři vešli do místnosti pokoje kde byli všichni.
Ale Alex tam nebyl.Hyunjin zavřel dveře a šli blíže všem co tu kluci seděli a čekali na probuzení Tae.
Namjoon seděl na židlí blízkosti více k Taeovi, aby byl první že mu poví proč leží ve svém pokoji.To nejhorší mělo přijít, ale Tae se to musel dozvědět co se stalo.
Všichni čekali až se probudí a náhle Tae otvíral oči.Namjoon se zvedl a nahnul se nad Taem, aby ho viděl.
Tae se rozhlížel a viděl milou tvář a trošku se usmál.,, Joonie." mu řekl ve zkratce jména Tae.
Namjoon ho nadzvedl a polštář mu urovnal tak aby se posadil a opřel se o polštář.
Když takto Tae seděl, Namjoon si sedl na židli a Tae se rozhlížel po místnosti a všech co tam byli sním.,, Jimine...."
,, Ano Tae..." Jimin se přiblížil a šel k posteli blíže.
,, Jimine, vidím tu vás všechny ale...."
trošku polkl a díval se na Jimina.
,, Kde je má princezna, kde je Avelín."
Jimin to nevydržel a měl slzy v očích, na tuhle chvíli se nikdo netěšil, pořád měl Jimin myšlenky jak mu to říct a hlavně aby Tae byl pořádku.
Namjoon zvedl ruku a vzal Taeovo ruku do své i Namjoon měl slzy v očích.
,, Namjoon tvé oči, prosím může mi z vás říct kde je má Avelín , proč tu není?"
,, Tae Avelín tu není proto, že ......."
Namjoon nemohl to říct a Jin k němu přišel blíže a dal mu ruku na rameno.
Všichni se přiblížili k Taeovi posteli i Hyunjin s Felixem.,, No tak kde je , proč mi nikdo nic neříká, chci ji obejmout je nemocná a proč tu není vedle mě v mé posteli."
,, Tae... Avelín se obětovala, byla bodnuta nožem, byl to ten šéf ze Západního sídla.
Ty jsi sním bojoval a byl jsi na to dost špatně, málem si zemřel i když si upír, ale Avelín ti darovala krev, která je vzácná.
Museli jsme to udělat rychle a ta tvá krev byla ovládnuta černou magii, nechali jsme je navzájem vyměnit.
Tvoji krev jsme nechali v Avelíni v těle a její krev je ve tvé.
Proto její krev tě zachránila."
ČTEŠ
Sedm Upírů a Medailónek ( KookMin 💖💘💋💝 JiKook 💋💝💖💘)
VampirJe to moderní doba,. V tomhle příběhů se objeví hodný a zlý upíři a také dívka, která to vše zamotá. Příběh se bude odehrávat v moderní době, takže i mobily a auta a vše co k moderní době patří. Medailónek bude mít větší prostor v tomhle příběhu. Rá...