🌲 Hluboký Les 🌲
*******************Les který byl nad městem a blýskosti náměstí, kde právě tento víkend probíhaly trhy, byl hustý a hluboký.
Každý se toho místa a lesa bál, ale toto sídlo lesa nebylo takové hrůzostrašné, protože existovalo ještě jedno sídlo lesa, že se bály i Ti, co bydlely v tomhle hlubokém lese v zámku.
I když se uměly ubránit svými schopnostmi, tak nechtěly žádný boj a neklid ve svém sídle tohoto Lesa a také aby nebyli i ostatní lidé v nebezpečí, i když věděly že každý se bojí tohoto hluboké Lesa.
V hlubokém Lese stál zámek a podél zámku do kola, vedl hluboký příkop a tam byla voda.
Jen co tam byly velká vrata , tam vedla lávka velikosti auta, aby mohlo auto projed dovnitř i ven ze zámku.
Také podle zámku byly hradby, byly velké tak že jen střechy zámku byly viděni.
Zámek ležel ve prostřed lesa, na navýšením kopci.
Za zahrabami u zámku, byl kolem do kola velký prostor, ve kterém bylo posezení i bazén a všelijaká hřiště na hraní. Zámek měl Sedm věží a zámek měl dvě patra.
Proto se zámek jmenoval "Sedm věží"
V zámku bylo rušno, byla sobota a v kuchyni tam bublala polévka a další jídla a také v troubě se pekl koláč.💋💝 JIMIN 💝💋
________________
( Wow náš 🔥💋💝 JIMIN 💝 💋 🔥 naše a moje pusinka 💋💝💜❤️😘🔥🥵 autor příběhu 💜❤️😘🫶🫰)Cítil jsem se ňák divně, " sen " co se mi zdálo v dnešní noci, byl zvláštní,ale nedával jsem tomu ňákou další myšlenku, ale bylo mi divně a cítil jsem ve své hrudi, jakoby úzkost. Nevěděl jsem co to znamená.
I když jsem byl upír, tak jsem se chtěl někdy podívat do města.
I když jsme měly oči začervenalé, já a moji bratři, tak jsme to umělý zakrývat a měly jsme barvu očí hnědou a nebo černou.
Bratři mi zakazovaly se přibližovat k městu, a nechápal jsem proč, i když jsme byly upíři mohly jsme chodit ven za dne a také mezi lidi.
Ale bratři mi to zakazovaly.
Zámek byl krásný a Les který nás zakrýval náš zámek, hustými stromy, byl také nádherný.
Já jsem nebyl zlý upír ani mí bratři, ale byla tu druhá strana naší populace, že tu byly
: Ti druzí upíři :
Můj bratr Namjoon nám říkával, že musíme být na pozoru, proti těmto upírům.
Každý jsme měly své schopnosti, se ubránit proti dalším upírům a nebo i proti lidem , kteří by chtěly nám ublížit.
Sest mých bratrů mě chránilo a já zase chránil na oplátku je. Je jasné, že jsme se chránily navzájem.
Bez jednoho jsme nemohly být, ale také jsme se ubránily sami proti těm, kteří byly zlý, když to muselo být potřebou, se ubránit.Necítil jsem se ňák dobře, ležel jsem ve své postely a ve svém pokoji, každý jsme měly svůj pokoj a své soukromí. I když jsme byly upíři, jedly jsme jídlo co lidé a také své zaliby jsme měly a také jsme potřebovaly svůj klid, i když jsme se měly rádi, ale každý někdy potřeboval to své soukromí.
Dneska byla sobota a ani jsem neměl chuť na oběd.
,,Jimine oběd!" do mého pokoje vletěl Jungkook a zase za sebou zavřel dveře.( Juuuuuu 💖💘 Jungkook 💖 💘💜 ❤️ 😘 🔥🥵 moje láska Moje hvězdičkové srdce 💖💘 -- autor příběhu💜❤️😘🫶🫰 )
Ale já neměl hlad ani chuť, než jsem mohl něco říct bratrovy, zmizel z pokoje jako pára nad hrncem. "A sakra zase zmizel, to prostě by nebyl Kookie, že vždy zmizí rychlostí pryč " jsem si pomyslel v myšlenkách.
Asi uplynulo deset minut a zase se otevřely dveře mého pokoje, vešel do mého pokoje Jungkook. Sedl si na mojí postel a všiml jsem si, že koukají na mě ty jeho velké černé oči.,, Co je!" řekl jsem trošku podrážděně.
,,Nóó nic, jen že je oběd, můj bratříčku Jimine"
,, Nemám hlad" a to už klidným hlasem jsem odpověděl, ale to tam vrazil další můj bratr Suga.( Juu můj zářící plamínek Yoongi 🔥 ❤️🔥 💜 ❤️ 😘 👑 💎 🦋 🫶 🫰 autor příběhu 🔥❤️🔥)
Suga nás oba slyšel když šel okolo a vrazil právě do pokoje když slyšel "nemám hlad"
,, Nemáš hlad? a co ňákou krev?."
Podíval jsem se na něho a Suga měl rozesmátou tvář z ústy.
,, Tak, to by nebyl můj bratr, aby si nerypnul a nebo neptikoval. Žádnou krev nechci a hlad také nemám."( Doufám že se těšíte na další kapitolu 💜❤️😘🫶🫰🫂 tato je o trochu delší 💜❤️😘🫶🫰🫂 )
ČTEŠ
Sedm Upírů a Medailónek ( KookMin 💖💘💋💝 JiKook 💋💝💖💘)
VampirosJe to moderní doba,. V tomhle příběhů se objeví hodný a zlý upíři a také dívka, která to vše zamotá. Příběh se bude odehrávat v moderní době, takže i mobily a auta a vše co k moderní době patří. Medailónek bude mít větší prostor v tomhle příběhu. Rá...