z pohledu:
***********
✌️🤴 TAEHYUNG 🤴✌️
************************Druhý den jsem se probudil kolem 8:00 hodiny.
Šel si do koupelny udělat ranní hygienu a vydal se do jídelny na snídani.Byli tam skoro všichni, ale nebyl tam Jimin s Jungkookem.
Já si sedl, byli palačinky a všelijaké jídlo, každý si mohl vybrat na co měl chuť.Namjoon právě dojídal své palačinky a já si dal jen jednu.... prozatím
Čekal jsem na Namjooe až půjde semnou za Alexem, abych si mohl sním promluvit.Já a Namjoon jsme se vydali kde právě byl Alex.
Namjoon zaklepal a z pokoje se ozvalo...,, Dále."
***Jeho hlas byl dost přívětivý ***
a já se z myšlenek zase dál do normálu, Namjoon mě nechal projít a zavřel dveře od pokoje.Ten Alex stál zády, ale pak se otočil a mě projela taková vlna v mém těle a v mém srdci mi trochu píchlo.
Dal jsem si ruku na srdce a chvíli se rozdýchával.
Viděl jsem jeho znamení, znamení draka a ten medailónek.,, Alexi tohle je Tae a určitě se znáte, všechno jsem vám dvěma vysvětlil a na přání Avelín, máte být oba v bezpečí."
,,Ahoj Tae jsem Alex."
Já chvíli váhal, nechtěl jsem mu podat ruku, proč bych měl.
Ale po chvíli jsem mu podal a potřásl si sním.,,Ahoj jsem Tae."
Jak jsem mu podal ruku, tak jsem ještě víc cítil tu vlnu , která projela mým tělem.
Všiml jsem si jeho medailónku, vlastně Avelíni medailónku.Vyzařoval jstejné barvy které měl, když jsem byl blýskosti Avelín.
Jak je to možné jsem měl v myšlenkách a to jeho znamení a také jeho tetování.,, Máš znamení a tetování, jak je to možné."
jsem se po chvilce zeptal toho Alexe.,, Toto znamení se mi objevilo, když jsem byl blízkosti Avelín.
Důvod je když jsem její krev ochutnal , tenkrát na tom palouku pod vlivem toho léku."Podíval se na mě zvláštním pohledem, byl také krásný upír.
,,Jinak by se už nemělo toto znamení objevit, ale tvé blýskosti se objevilo.
Jestly to není tím že máš Avelín krev.",, To se nemusíš o to starat!?"
řekl jsem přísným hlasem.,, Áno Tae má krev Avelín, darovala mu jí aby ho zachránila."
,, Namjoon nemusí vědět všechno, jemu to může být jedno."
Podíval jsem se na něho a Alex se na mě díval zvláštním pohledem znova.
Proč se takto dívá, nechápal jsem ho .Po těchto slovech si Alex šel lehnout a pořád měl ten zvláštní pohled a mě projela husí kůže.
ČTEŠ
Sedm Upírů a Medailónek ( KookMin 💖💘💋💝 JiKook 💋💝💖💘)
VampireJe to moderní doba,. V tomhle příběhů se objeví hodný a zlý upíři a také dívka, která to vše zamotá. Příběh se bude odehrávat v moderní době, takže i mobily a auta a vše co k moderní době patří. Medailónek bude mít větší prostor v tomhle příběhu. Rá...