💜 8 💜

18 2 0
                                    

 

                     🧛 NÁVRAT 🧛                      **************

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

                     🧛 NÁVRAT 🧛
                      **************

Seděli jsme ještě pár minut v pokoji, kde ležela dívka a já vzal mast , položil jí na stolek, kde stál vedle postele. Jungkook a Suga se rozloučili se mnou a já ještě zůstal u dívky, ani její jméno jsem nevěděl a přesto mi bušilo pořád srdce. Pak jsem si sedl na její postel, až se probudí ze spánku, určitě nám ho všem poví, její jméno. Pomalu jsem dívce nadzvedl hlavu a sundal jí obvaz z krku. Pak jsem si řádně umyl ruce a vzal mast a namazal jí hlubokou ránu. Měla to hodně hluboké, jak jí mohl takto těmi jeho nehty udělat takovou bolest. Já jsem tam zůstal do večerních hodinách a pak jsem dívku pořádně přikryl a odešel jsem z pokoje do kuchyně si ohřát jídlo. Vedle v jídelně seděly Jungkook a Suga a také jedly a popíjeli červené víno. Já jsem si také nalil sklenku a snědl vše co kluci navařily.

Byla pomalu půlnoc když jsme všichni tři seděli v obýváku a koukali na nějaký film. Suga ještě popíjel víno a měl trochu opilou náladu.
Při sedl si ke mě a naznačil abych si sním dal ještě jednu skleničku vína. Když jsme si oba ťukly na zdraví, tak se na mě podíval těmi kočičími očima.

,, Jimine, jsi tak roztomilý a krásný i ta dívka je krásná a také jsem si všiml že jsi měl červené tváře, že by ses do naší neznámé zamiloval?"

já jsem udělal takový nechápavý výraz,  až jsem málem vyprskl to víno z pusy. Ale nestalo se, polkl jsem a po chvilce jsem se zase na Sugu podíval.

,, Yoongi, to mi lichotí tvé poznámky k mojí kráse, ale Jungkook je hezčí a podívej jak se culí, ta jeho tvářička, je tak roztomilá ."

,, Ano jen jí stačí políbit, ty jeho baculaté tvářičky." a začal se smát a mrkat na Kookieho.

,, Kdo je baculatý, ty kočičí mňoukací experte na krásu." a Jungkook po něm hodil polštář, až mu se víno rozlilo v klíně.

,, Kookie co děláš." a Suga mu to vrátil a hodil polštář nazpět na Kookieho, a ten byl také trochu mokrý od polštáře,  jak se vylilo vína Sugovi do klína i na polštář.

,, A teď bude striptýz, protože se musím převléknou a Kookie také, tak se Jimine dívej aspoň bude ňaka sranda." po těchto slovech se začal svlékat tričko.
    
        🔥❤️‍🔥 Waw, vidět Sugu na živo jak si svléká tričko, asi bych pak potřebovala ty dva studené ručníky na čelo Já ( autor příběhu 🤣😂😅🥵

,, Někdy později, už jsem ospalý a jdu si lehnout, zítra je pátek a ostatní přijedou, tak se jdu na to vyspat. Ty jsi dělej striptýz doprovodu Jungkooka , já nemusím vidět tvé tělo, znám ho z plavání když se převlékáš do plavek. " pověděl a zvedl se z gauče směrem k mému pokoji.

Než jsem odešel z obýváku, tak jsem ještě zaslehl Sugu jak na mě volá.

,, Jak později, teď , byla by sranda." a to už jsem se blížil ke svému pokoji.

Sedm Upírů a Medailónek (  KookMin 💖💘💋💝 JiKook 💋💝💖💘)Kde žijí příběhy. Začni objevovat