💜 23 💜

11 1 0
                                    

                              [ Z pohledu ]
                             ----------------
     
                         🔥❤️‍🔥 SUGA ❤️‍🔥🔥
                         *******************

       ** moje vlastní kresba**

Byl čtvrtek a my všichni jsme byli v taneční místnosti

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Byl čtvrtek a my všichni jsme byli v taneční místnosti. Avelín z Taem to oběma tak slušelo a oba nám oznámili, že mají spolu vztah.

Byl jsem za oba velmi rád, že jsou spolu.
Jungkook a Jimin byli také pořád spolu, pořád seděli na sedačce a nechtěli se od sebe odlepit.

V taneční místnosti v koutku, byla velká sedačka, všichni jsme tam seděli a Hobí zase nabídl Avelín, aby se šla sním za tancovat.

Avelín pustila tu písničku -
- Bonsson One In A Million remix -

A Hobí a  Avelín začali tančit a všichni jsme se na ně dívali.
Avelín mě pobídla, abych se přidal a na Jimina také koukla, aby šel také.

Tae a Jungkook dali náznak že se budou jen dívat.
Viděl jsem že Jungkook už byl, v náramné náladě a pil alkohol po skleničkách a rychle každou skleničku whisky vypil.

Ale věděl jsem že mi upíři vydržíme dost alkoholu, tak mě to ňák netrápilo.

Písnička skončila a byla další, Hobí z Avelín tančili a já z Jiminem jsme si šli sednout k ostatním.

,, Tae kde Kookie."

Jimin se podíval na Tae a Tae jen pokrčil ramenama.

,, To netuším, teď tu byl, třeba šel na vzduch."

Jimin se zvednul a šel se podívat ven, asi dvacet minut byl pryč když se vrátil nepořízenou.

,, Našel jsi ho?"

zeptal jsem se Jimina. Jimin jen zakroutil hlavou a usedl vedle Tae.

Byla desátá hodina večer a najednou se ve dveřích, taneční místnosti objevil Jungkook.

Zdál se mi ňáký divný, ale nevšímal jsem si ho a namířil si to k Jiminovi na sedačku.

,, Kookie kde jsi byl, v pokoji si vůbec nebyl."

Viděl jsem že si něco nalévá do whisky a hned  to vypil. Seděl a vzal Jiminovo hlavu a políbil mu ústa.

,, Jimine, chci tebe a také Avelín."

,, Co? co to povídáš Kookie."

Viděl jsem jak Jungkook šel k Avelín.

,, Yoongi, něco se děje , dávej pozor na Kookieho a já budu dávat pozor na Avelín."

Viděl jsem jak Jungkook tancuje z Avelín.

,, Avelín, musíš semnou." řekl jí Jungkook.

,, JK, kam mám jít s tebou, všichni se tu báječně bavíme a ještě se mi nechce spát."

Sedm Upírů a Medailónek (  KookMin 💖💘💋💝 JiKook 💋💝💖💘)Kde žijí příběhy. Začni objevovat