Ráno som sa prebudila s pocitom,že už je konečne víkend.
Mobil mi hneď začal cinkať a uvedomila som si,že mi práve písal Dante.
Pri myšlienke naňho mi srdce poskočilo od radosti.Dante:Dobre ráno láska❤️
Esther:Dobre ráno🫶💗
Dante:Ako si sa vybubala?
Esther:Výborne a ty?
Dante:Tiež,môžem prísť dnes k tebe,ale prišla by si ku mne?
Esther:Môžem prísť ja😛
Potom som hneď vypla mobil a úsmev na tvári som mala stále.
Ani neviem kedy som zistila,že sa mi tak veľmi páči Dante.
Dante je skvelý chalan a veľmi ho mám rada,takže myslím,že by nám to mohlo fungovať.Rýchlo som vyskočila z postele a konečne si to nasmerovala do kúpeľne.
Tam som si dala rýchlu sprchu a spravila rannú hygienu.
Na raňajky si asi nemusím dávať nič,pretože vôbec nemám prázdny žalúdok a hladná niesom.
Takže po sprche som si šla na seba hodiť niečo pohodlné,ale zároveň aby som vyzerala celkom dobre.
Viem,že je to príliš skoro na vzťah,ale včera ma pobozkal,čo som fakt nečakala.
No zaujímavé je,že ten bozk sa mi páčil a spolupracovala som.
Dokonca som mu dovolila chytiť má aj za riť.Keď som bola konečne upravená,tak som opatrne zišla dole,aby som našich nezobudila.
Naši cez víkend strašne dlho spia,takže si ani nevšimnú,že som bola ráno preč.
Na sebe som mala oblečené čierne obtiahnuté legíny,ktoré som kedysi brala na cvičenie.
Áno,niekedy som chodila do fitka.
Vlastne to bolo pred rokom a myslím,že som už s tým celkom aj prestala.
Na vrch som si obliekla svoje dlhé oversize tričko a vlasy som mala v drdole.Hneď ako som zišla po schodisku dole,tak som si to hneď nasmerovala do kuchyne,kde som si dala len jogurt,ktorý som do minúty zjedla a potom som si šla obuť svoje tenisky a vyrazila som z domu.
No pred domom ma čakalo nemilé prekvapenie.
Akurát ráno okolo môjho domu prechádzal Lucas s Rachel a obaja sa držali za ruky.
Hneď si ma všimli,keď som vyšla z domu.
Lucas vrhol na mňa len rýchly pohľad,no ani sa neusmial ani nič.
Tváril sa,že tu niesom.
Trochu ma to aj zabolelo.
Chcela som sa s ním porozprávať,ale keďže mal očí len pre Rachel,tak nech si ju nechá.Pred Danteho domom som bola do pár minút.
Zaklopala som na dvere a dvere hneď otvoril Dante.
Usmial sa,keď ma zbadal vo dverách.
Hneď si ma privinul do objatia a to bolo asi to,čo som práve potrebovala.
,,Ahoj,chýbala si mi,"povedal a mne znova srdce poskočilo.
Bola som rada,že tu práve bola.
No nálada bola stále rovnaká.
Stále som myslela na to,ako sa ku mne zachoval Lucas.
Veľmi ma to zabolelo a teraz sa bude tváriť,že ani neexistujem.
Čo sa to s ním sakra stalo?,,Aj ty si mi chýbal,"povedala som z falošným úsmevom a on len otvoril viac dvere dokorán a tým mi naznačil,že smiem vojsť ďalej.
,,Tak,mám už plány na dnešok,"zvolal a ja som naňho pozrela len šibalským úsmevom.
Viem,že ak by sme robili niečo viac ako len sa bozkávali a objímali,tak neviem ako by to dopadlo,ale viem,že pre nás dvoch je to ešte priskoro.
Aj keď už na to vek mám.,,No a aké máš plány?",žmurkla som naňho a on sa len usmial.
,,To uvidíš,ale budú sa ti páčiť,"povedal z úsmevom a ja som sa len nadšene usmiala.
Nevedela som sa dočkať.
Aj keď som veľmi dobre vedela,že som tu len preto,že chcem prísť na iné myšlienky.
Teda nie.
Som tu,lebo ho chcem vidieť a chýbal mi.
Je to môj frajer,takže musím s ním stráviť viac času.Po chvíli sme prišli do jeho izby,kde sme si obaja ľahli na posteľ a kde sme sa už vášnivo bozkávali.
Myslím,že lepšie to už byť nemohlo.
Aj keď síce už mi začal dávať dole veci,tak som sa tomu nebránila.
Viem,že to bolo na mňa priskoro,ale veď už niesom panna.
Už dávno niesom panna,takže už mi to je jedno,či teraz budem mať sex alebo nie.,,Takže toto bol tvoj plán?Mať somnou sex?",prehovorila som po polhodine,keď sme vedľa seba ležali nahí a spotení.
,,Jasné,že nie,ale bozkávali sme sa tak,že sa to bozkávanie zvrtlo na niečo viac,"vysvetlil a ja som sa zasmiala.
,,Tak čo si mal v pláne?"
,,Pozerať s tebou film."
Na to som sa len usmiala a pritiahla sa k nemu bližšie.
Znova spojil naše pery a milovala som keď ich vášnivo,ale zároveň aj jemne opatrne bozkával.
Bozky plné lásky.
Ale čo k nemu cítim?
Mám ho len rada,alebo ho milujem?
Úprimne ja samá neviem čo cítim,ale nechcem ho ťahať za nos.
Síce je mi s ním príjemne a veľmi sa mi páči,ale neviem čo cítim.
Musím si veci ujasniť v hlave....Ďalšia časť 😘..
DU LIEST GERADE
My best friend is my soulmate
RomantikVeríte na kamarátstvo medzi chlapcom a dievčaťom?? Existuje niečo také? No to sa jedine dozviete v tomto príbehu.... Esther a Lucas sú najlepšími kamarátmi od plienok. Poznajú sa celý svoj život a ani raz sa nerozdelili. Sú v podstate ako súrodenci...