16.kapitola

1 0 0
                                    

,,Esther Parkerova,vezmeš si ma?",zaznela otázka od muža,ktorý kľačal predomnou.
Keď som si uvedomila,že kto má žiada o ruku,tak som musela hneď prikývnuť.
,,Samozrejme,že si ťa vezmem Lucas,"povedala som z úsmevom a on vyskočil od radosti,nasadil mi prsteň a vášnivo má pobozkal.....

Práve som sa prudko zobudila a srdce prudko bilo.
Dýchala som tak isto prudko,čo znamená,že som mala zrýchlené dýchanie,inak povedané tachypnoe.
To čo som práve mala za sen?
Ako je možné,že sa mi toto snívalo?
Rýchlo som vyskočila z postele a hneď som šla do kúpeľne,kde som si tvár oplachla vodou.
Potrebovala som sa z toho čo najrýchlejšie spamätať,pretože tento sen ma nielenže zaskočil,ale k tomu ešte mi zrýchlil dych a tep srdca.

Chvíľu som ešte postávala pred umývadlom a hľadela do zrkadla.
Ešte stále som síce vyzerala ako múmia,ktorá sa prebudila po dlhom spánku.
Alebo ako nejaký zombík,ktorý práve vyšiel zo záhrobia.
Takže to bude chcieť niečo spraviť z tvárou.

Ani si neuvedomujem,že ten čas tak rýchlo letí,pretože pred 2 mesiacmi som len nastúpila do prvého ročníka a presne pred mesiacom som sa dala dohromady s Dantem.
Ten čas neuveriteľne letí.
Za ten mesiac,ktorý teraz zbehol,tak som sa dostala do lepších nálad aj keď to nebolo bohvie aké čo,no už aspoň nemusím myslieť na to,čo ma trápilo.

Opatrne som sa vrátila späť do mojej izby,kde som si zobrala makeup a začala robiť niečo z tvárou,pretože to vážne vyzeralo hrozne.
Kruhy pod očami boli výrazne,takže som to musela zakryť k tomu ešte aj z korektorom.
Čoskoro začnú jesenné prázdniny,čo znamená,že zachvíľu bude Halloween a ja sa neviem toho dočkať.
Ten sviatok milujem už od malička,pretože sa ľudia obliekajú do rôznych kostýmov a chodia po kolede.
Dostávajú cukríky a strašia sa,čo je totálne super.
Vždy som milovala aj strašenie a aj horory.
Viem,že ako dieťa som možno bola divná,pretože nič ma nevystrašilo a doslova som horory už odjakživa zbožnovala,ale určite niesom jediná.
Tak isto to miloval aj Lucas.
Obaja sme vždy sa prezliekli za duchov a strašili našich rodičov,aj keď nikdy nás sa nezľakli.
Možno len raz,keď sme boli starší,tak sme nanich spravili Halloweenský prank,že sme si kúpili umelú krv a tak isto kúpili aj umelý nôž.
Obaja sme na zemi ležali zo zabodnutým nožom v nohe,teda to bol umelý hej.
Našich skoro porazilo a tak isto skoro dostali infarkt aj Lucasovi rodičia.
A od tej doby sme sa na tom s Lucasom neuveriteľne zabávali,pretože sme dokázali po 100 rokoch vystrašiť dospelých.

Zrazu mi zazvonil mobil a tým má vytrhol z myšlienok na minulosť.
Hneď som mobil schmatla do rúk a na displeji mi písalo len jediné meno.
Dante.

,,Ahoj láska,tak čo plánuješ robiť dnes,keďže je víkend?",položil hneď otázku,keď som mu ten hovor zobrala.
,,Fúha tak sama neviem,ale asi pôjdem von s Noemi,s ktorou som už mesiac nebola von,ale ak chceš večer môžem prísť k tebe,"navhrhla som.
,,Samozrejme,že môžeš,veď už sa teším na teba keď ťa uvidím,"povedal a ja som sa pritom musela len usmiať.
Chvíľu sme sa ešte rozprávali,keď nakoniec musel zrušiť hovor,pretože šiel pomôcť rodičom.
Ja som to samozrejme,že chápala,veď s Dantem sme skoro furt spolu trávili čas.

Pred tým než som zablokovala mobil,som ešte napísala Noemi,že či by sa nemohla staviť ku mne skôr,že by sme potom odomňa šli rovno do kaviarne.
Súhlasila hneď,takže každú chvíľu môžeš očakávať návštevu.
Mobil som dala hneď do nabíjačky,pretože mal 5% a nenávidela som to,pretože som mala iphone.
Iphony sa rýchlo vybíjajú,čo je fakt nevýhoda týchto mobilov.
No asi cez prázdniny si pôjdem kúpiť nový.
Teda ak mi to rodičia dovolia a nebudú proti.
Veď ja mám zarobené peniaze na to,takže  kľudne by som mohla ísť.
Okrem toho za pár týždňov mám 16,takže prečo by som si to teda kúpiť nemohla?
To bude môj ako narodeninový darček odomňa.

Rýchlo som otvorila šatník,pretože som si uvedomila,že ešte stále som v pyžame.
Na seba som si obliekla voľné tepláky a vlasy som si zopla do drdola.
Keď som bola po úpravách,tak som sa pozrela do zrkadla a musela som uznať,že som odviedla skvelú prácu.
Určite sa to bude páčiť aj mojej kamarátke Noemi.
Čo som za ten mesiac ešte nespomenula tak je asi to,že Lucas a Rachel sa spolu vyspali.
Áno je to tak,pretože to tá kurva Rachel po celej škole vykecala.
Divím sa,že Lucas prišiel o panenstvo s takou kurvou,čo je fakt nahovno,pretože to kľudne mohol ľutovať.
No ja tiež niesom svätá,pretože som prišla o panenstvo s psychopatom,ktorý našťastie odišiel zo školy.
A to vďaka Lucasovi.

Za to som bola Lucasovi nesmierne vďačná,ale keďže už tu teraz pre mňa nieje,tak už o ňom ani rozprávať nebudem.
Nechcem ho spomínať,pretože nezaslúži si ani trochu mojej pozornosti a hlavne potom všetkom.
Síce mi chýba môj najlepší kamarát,ale už si začínam aj pomaly zvykať.
Aj keď je to občas tak ťažké,že musím každý večer plakať.....

Ďalšia časť.
Tak čo hovoríte na pokračovanie tohto príbehu?
Ako sa vám to zatiaľ páči?
Mal by podľa vás mať Lucas s Esther šancu na vzťah,alebo to takto bude najlepšie,keď už ani jeden na druhého nepozrú?
Myslíte si,že Esther a Lucas milujú svojich partnerov,alebo majú vzťahy len preto,aby zabudli na toho druhého?


My best friend is my soulmate Donde viven las historias. Descúbrelo ahora