,,Niekto ti poslal nejaký dopis,"zvolala Dominika za dverami zatiaľ čo ja som sa sprchovala.
Dopis?Od koho?
Sprchu som okamžite zastavila a hneď sa zabalila do uteráka.
Hneď ako som výšla zo sprchy,tak som ani neváhala a hneď som si šla prečítať list.
,,Sakra,veď to je list od bývalého najlepšieho kamaráta,"povedala som a nedokázala som sa ani poriadne z toho spamätať.Prešli už 2 roky do toho dňa,čo som ho videla,takže je to celkom dosť dlhá doba.
Síce neviem čo s ním je teraz,ale keď prišiel od neho list,tak to bude musieť niečo znamenať.
,,Nemôžem to otvoriť,"povedala som opatrne a znova založila list.
Nedokážem si prečítať jeho slová,ktoré môžu znamenať bolesť.
Nechcem už o ňom nič počuť,aj keď pre mňa ten človek kedysi znamenal tak veľa.
,,No tak Esther,veď si to prečítaj,možno je to len list na rozlúčku alebo ja neviem,ale nezistítiš to dokým si to neprečítaš,"povedal a ja som si povzdychla a sklonila hlavu.,,Ale potrebujem byť pri tom sama,"povedala som opatrne a pozrela jej do očí.
,,Tak dobre,ja ťa nechám,aj tak idem von,"povedala a potom bez slova odišla.
Chvíľu som sa cítila zle,pretože som jej povedala,že chcem byť pri tom sama.
Ona tento rok už bude ukončovať vysokú školu a mňa to už čaká na rok.
Tak neviem čo si bez nej počnem,pretože za tie 2 roky som si ju dosť obľúbila a stali sa z nás dobre kamarátky.List som na chvíľu položila na svoj nočný stolík a šla sa obliecť do voľného oblečenia,pretože som bola len v uteráku a práve tak som to čítať nechcela.
Keď som sa konečne obliekla,tak vedela som,že nadíšla chvíľa kedy sa dozviem všetko.
Opatrne som siahla na list a opatrne ho roztvotila a tak som začala čítať.....Drahá Esther,
píšem ti preto,pretože pred 2 rokmi som ti nedal poriadné vysvetlenie z toho čo sa medzi mnou a tvojou bývalou kamarátkou stalo.
Viem,že to považuješ za zradu a viem,že ti to veľmi ublížilo,ale ja a ona sme sa vyspali len kvôli tomu,pretože obaja sme dúfali,že nás to dostane zo starých lások.
Lenže obaja sme sa mýlili.
Ona bola napriek tomu zamilovaná do iného a ja som bol stále zamilovaný do teba,lenže v ten deň sme sa aj opili,pretože sme boli tak zúfali,že sme stratili lásky našich životov,tak sme sa opili a vyspali sa spolu.
Nevedel som čo vtedy robím,ale myslel som vtedy len na teba.
Nikdy som nezažil chvíľu,v ktorú by som na teba nemyslel,pretože ty si tá,ktorú som vždy miloval a snáď jedného dňa mi to aj odpustíš.
Viem,že toto som ti mal vysvetliť už dávno,no bál som sa.
Bál som sa,že má odsúdiš a ty si ma už ani počúvať nechcela,pretože si mi neverila.
Mala si na to právo,pretože som ťa zradil a rozumiem ako si sa cítila,keď sa ti táto vec potvrdila.
No nič na tom nemení,že ťa milujem.
Miloval som ťa už v tú chvíľu,keď som sa ti pozrel do očí.
V tú chvíľu som vedel,že to dievča chcem a možno jedného dňa si ju nájdem a požiadam ju o ruku a vyznám jej všetky svoje pocity.
Či tomu budeš veriť alebo nie,je to skrátka tak a vždy to tak bude.
Možno už niesom dôležitý v tvojom živote,ale som rád,že som niekedy bol a aj keď už sa nikdy neuvidíme a nikdy už spolu neprehovoríme,tak chcem aby si vedela,že ty vždy budeš dievčaťom,s ktorým som chcel stáť pred oltárom.
Okrem toho chcem ti oznámiť,že mám 6 mesačného syna,ktorého mi porodila jedna žena,ktorá sa na teba podobala.
Keď som tú ženu stretol,tak mi pripomínala teba a práve preto som sa do nej zamiloval.
Potom sme si spolu aj niečo začali,pretože cítila to rovnako,lenže keď som zistil,že čaká dieťa,tak sa to všetko zmenilo.
Jej správanie sa zmenilo a tak isto aj náš vzťah sa zmenil.
Došlo nám,že sa k sebe nehodíme,takže sme to ukončilo a jej syna,ktorého porodila mi nechala na starosť mne.
To dieťa je najkrajšie čo som si mohol priať,lenže bohužiaľ to nieje naše.
Vždy som chcel,aby sme my dvaja malí spoločné deti a spravili si rodinu,lenže teraz je všetko inak.
A práve preto som ti toto povedal,pretože ja pevne dúfam,že tebe sa takáto vec nestane.
Snáď si nájdeš muža,ktorý ti dá všetko čo chce,pretože ja som očividne nemohol.
Chcel som ti dať celý svet kedysi,lenže plány sa zmenili už v ten deň,kedy som o teba definitívne prišiel a preto chcem,aby si bola šťastná a našla si muža,ktorý ti naplní život láskou a ty už nikdy nepomýslíš na iného.
Medzi nami bola vždy len detská láska,ktorá už pominula a obaja sme sa posunuli ďalej,takže chápem prečo to medzi nami nevyšlo.
Takže ti prajem do života veľa úspechov,staň sa tým,kým si vždy chcela byť a hlavne buď šťastná.
Založ si rodinu a rob ju šťastnou.
Nikdy na teba nezabudnem Esther,bola si moja láska a vždy ňou budeš,ale ja tvoja láska už niesom a práve preto,chcem aby si žila svoj život ďalej...Navždy ťa budem milovať.....
S láskou tvoj najlepší kamarát
Lucas;)Takže skončilo to nakoniec tak,že ani jeden z nás nebol pripravený byť s tým druhým.
Očividne sme si neboli súdení....Takže takto to skončilo.
Tento príbeh skončil a viem,že to skončilo dosť smutne,ale rozhodla som sa,že to už ukončím takto.
Ich životy už boli príliš odlišné a už by to ďalej nevyšlo.
Tak sa snáď aspoň ich príbeh vám páčil....
YOU ARE READING
My best friend is my soulmate
RomanceVeríte na kamarátstvo medzi chlapcom a dievčaťom?? Existuje niečo také? No to sa jedine dozviete v tomto príbehu.... Esther a Lucas sú najlepšími kamarátmi od plienok. Poznajú sa celý svoj život a ani raz sa nerozdelili. Sú v podstate ako súrodenci...