Zobudila som sa až okolo 17:00 keď som začula nejaký opatrný zvuk,ako keby niekto siahal na kľučku dverí.
Opatrne som po otvorila oči a uvedomila si,že už je dosť neskoro a som prespala skoro celý deň.
Hneď som vyskočila z postele a aspoň trochu som bola nabitá energiou vďaka spánku,takže som sa pohla k dverám.
Len čo som tam zbadala Zana,tak má skoro porazilo.
Hnedou mnou myklo až som skoro infakt dostala.
,,Si normálny?",zvrieskla som vylákane a on sa len opatrne zasmial.
,,Prepáč,nechcel som,ale chýbala si mi a prišiel som za tebou,"povedal a ja som si povzdýchla.
,,Hej,ale momentálne som sa prebudila,"vysvetlila som pokojne a šla si opláchnuť tvár do umývadla.Keď som si ju opláchla,tak už som aspoň nevyzerala tak,že by som sa práve zobudila.
,,Zlato,nešla by si niekam?",prehovoril a ja som si spomenula na slová Dominiky.
,,Rada by som s tebou šla,ale Dominika má večer chce zobrať niekde a chce mi predstaviť jej partiu,ale ak chceš,tak môžeš ísť s nami,"povedala som a on len prikývol.
,,Tak to nevadí,ja pôjdem teda s mojom spolubývajúcim Nickom,môžeme ísť teda na rande až zajtra po škole,"povedal a ja som len prikývla.
Bolo mi ľúto ho takto odmietnuť,ale Dominika mi chcela ukázať aj mesto aj predstaviť nových ľudí a mňa to strašne lákalo.
Chcela som byť pri tom.Opatrne ku mne podišiel a pevne ma objal.
Milovala som jeho prítomnosť a tak isto ho objímať som tiež milovala.
Len občas mi vadilo,že sme spolu skoro stále,aj keď na tom nič nieje zle,len myslím,že mám tiež právo na svoj priestor a na spoznanie nových ľudí.
,,Milujem ťa Esther,"zašepkal a mne poskočilo srdce.
Nevedela som,že či to bude tým,že naozaj ho ľúbim,alebo skôr tým,že ma to len irituje.Zrazu do izby pritackala Dominika a usmievala sa,ako keby práve vyhrala milión.
Keď nás zbadala,tak jej úsmev sa ešte rozšíril viac.
,,No super,už si sa zobudila,tak by sme mohli vyraziť nie?",spýtala sa a ja som sa len zamyslela.
Pozrela som na Zana a ten len prikývol.
,,V pohode len choď,"povedal a potom mi vtisol bozk na pery a odišiel.
,,Veď v pohode mohol ísť aj s nami,"povedala Dominika,keď zavrel za sebou dvere.,,Sám povedal,že to chápe,takže bude určite tráviť čas so svojim spolubývajúcim,"vysvetlila som a šla si pre kufor,ktorý som ešte nevybalila.
Ani veci som dokonca na zajtra nemala pripravené a to už zajtra ma čaká prvý deň na vysokej škole.
,,No nebude ti vadiť,ak si ešte veci pripravím,lebo som nič nestihla zatiaľ a tak isto ani veci nemám vybalené,"povedala som a ona len prikývla.,,Hej jasné chápem,aj tak máme čas ešte do stretnutia,takže kľud,"povedala z úsmevom a ja som sa tiež len usmiala a šla hneď vybaľovať veci.
Trvalo mi to všetko asi necelú hodinu,no ešte aj do sprchy som musela ísť.
Na sebe som mala oblečené obtiahnuté nohavice a top na ramienka.
Na vrchu som mala koženú bundu a vlasy som mala rozpustené.,,Vyzeráš božský,"poznamenala Dominika,keď som výška z kúpeľne.
Na to som sa len usmiala a stále som myslela len na Zana.
Bolo mi ľúto,že som ho takto nechala,no tiež by mal pochopiť,že chcem tiež žiť a spoznávať nových ľudí.
Okrem toho on to robí tak isto.
Keď som sa presvedčila,že všetko je hotové a,že už mám veci pripravené aj na zajtra,tak sa mi uľavilo.,,Tak fajn,môžeme ísť,"povedala som a rýchlo ešte zastrčila mobil do zadného vrecka na nohaviciach.
Potom som do kabelky vložila peňaženku a obe sme vyrazili z internátu.
Snáď tí ľudia,s ktorými sa máme stretnúť budú v pohode.
Snáď si tu nájdem ľudí,s ktorými si naozaj budem rozumieť a nebudú falošní.
Zatiaľ som nemala takú smolu na falošných ľudí,teda mala už,ale to bolo už dávno.
Tak snáď to nezažijem aj teraz....Ďalšia časť.
Ako sa vám páčia tieto časti?
ESTÁS LEYENDO
My best friend is my soulmate
RomanceVeríte na kamarátstvo medzi chlapcom a dievčaťom?? Existuje niečo také? No to sa jedine dozviete v tomto príbehu.... Esther a Lucas sú najlepšími kamarátmi od plienok. Poznajú sa celý svoj život a ani raz sa nerozdelili. Sú v podstate ako súrodenci...