,,Tak hovor,ja ťa počúvam,"vyhrkol opatrne a ja som sa len nadýchla.
Ja viem,že možno to,čo mu teraz poviem,mu ublíži,ale musí vedieť pravdu.
Zaslúži si niečo lepšie ako som ja a myslím,že obaja to vieme.
,,Ide o môjho najlepšieho kamaráta a to je to,že keď som ho včera stretla,tak som to vôbec nečakala,pretože medzi nami sa stalo veľa toho a vždy sme si rozumeli a na strednej,malo niečo medzi nami vzniknúť,lenže vtedy sa rodičia rozhodli odsťahovať,takže som šla a spoznala som teba na novej strednej,lenže aj keď som sa snažila,tak nikdy tak úplne som ho nepustila z hlavy a je mi ľúto,že sa o ňom dozvedáš až teraz,ale tak prišiel znova mi do života a ja neviem prestať na to myslieť,"vyhrkla som opatrne a po tvári mi začali tiecť slzy.Myslela som si,že bude nahnevaný a sklamaný,ale on spravil niečo,čo som vôbec nečakala.
Objal ma.
Pevne ma objal a dal mi tým najavo,že to chápe a je tu pre mňa.
,,Ja viem Esther,že sa to stalo a vždy som to tak tušil,že mňa úplne nemiluješ,tak ako ja teba,pretože bolo to na tebe aj vidieť a ja to chápem,že stále k nemu niečo cítiš,pretože srdcu rozkázať nemôžeme a vieš veľmi dobré,že keď to cítiš,tak si za tým musíš ísť a ak je ten pravý,tak choď za ním teraz a povedz mu čo cítiš,"povedal a ja som len sklonila hlavu.
,,Vieš je to zložité a nechcem teraz úplne ísť do ďalšieho vzťahu,ale hlavne sa potrebujem so všetkým vyrovnať a tak isto aj škola je,na ktorú som chcela veľmi ísť,takže musím uprednostniť najprv školu a čo sa týka teba,tak veľmi ma mrzí,že som ti ublížila,"povedala som opatrne a on len prikývol.,,Je to v poriadku Esther,som rád,že si mi povedala pravdu a môžeme teda ostať kamarátmi,myslím,že pre nás oboch to tak bude najlepšie,"povedal a ja som len prikývla,no nechápala som,že jak to môže brať tak pokojne.
,,Ako to,že to berieš tak úplne v pohode?",spýtala som sa.
,,No ak niekoho miluješ a on chce niekoho iného,tak jednoducho ho nechaj ísť,pretože vidieť človeka,ktorého miluješ je tá najlepšia vec aká sa ti môže stať,nemôžeš nútiť človeka,aby ťa miloval,aby zostal v tvojom živote,môžeš ho len milovať a radovať sa zo šťastia toho človeka a preto ja to isté nechám ťa ísť,pretože viem,že s ním budeš šťastná aj keď sám som túžil,aby to bolo somnou,ale ak budeš šťastná,tak budem aj ja a pamätaj si to,"povedal a ja som sa len usmiala.Bola som rada,že som mala tohto človeka,pretože to dokázal pochopiť.
Uľavilo sa mi,že to bral tak z kľudom,pretože nie každý by to tak bral.
Viem aká je dnešná doba a viem,čo by na to povedali iní,takže som naozaj rada.
,,Ďakujem ti,"povedala som opatrne a naposledy ho objala.
Potom som sa vrátila k Dominike,ktorá už tiež odchádzala od stola a tak sme sa spoločne pobrali do izby.
Viem,že to teraz bude ťažké,ale musela som to spraviť pre seba a preňho.
Len by som ho ťahala za nos a to ja nechcem.,,No ako to dopadlo?",spýtala sa Dominika,keď sme boli na izbe.
,,Rozišli sme sa,"povedala som pokojne a hneď schmatla pracovnú kabelu,ktorú budem od teraz nosiť do školy.
,,Tak to je mi ľúto a bolo to kvôli nemu?",spýtala sa a ja som si povzdychla.
,,Uvedomila som si,že moja minulosť nieje stále vyriešená a,že stále mám city k niekomu,kto mal byť už len minulosť, lenže keď sa včera objavil v mojom živote,tak som si uvedomila veľa veci,"vysvetlila som a potom sa ešte pozrela do zrkadla a podišla k dverám.
Dominika len pokojne počúvala,no nevyjadrila sa k tomu.,,Ja už pôjdem,pretože ani neviem kde budem mať triedy a chcem byť tam čo najskôr,"povedala som,no Dominika nesúhlasné pokrutila hlavou.
,,Pôjdem s tebou,pretože viem kde prváci majú triedy a viem aj,v ktorej triede si ty,takže ti pomôžem,"povedala a ja som sa naňu len pokojne usmiala a hneď sme vyrazili.....Ďalšia časť....
Chudák Zane.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My best friend is my soulmate
RomantizmVeríte na kamarátstvo medzi chlapcom a dievčaťom?? Existuje niečo také? No to sa jedine dozviete v tomto príbehu.... Esther a Lucas sú najlepšími kamarátmi od plienok. Poznajú sa celý svoj život a ani raz sa nerozdelili. Sú v podstate ako súrodenci...