Predierám sa davom a snažím sa nájsť Danteho.
Práve sme na párty niekde v klube a ja s Lucasom oslavujeme svoje 16ste narodeniny.
No dnes ako som rozmýšľala,tak budem musieť povedať Dantemu pravdu a v dobrom sa s ním rozísť.
Lucas sa tiež stihol rozísť s Rachel,pretože ju neľúbil,tak ako by si to zaslúžila.
A viete ako sa ona k nemu zachovala?Naštvala sa a povedala mu,že ho celý čas podvádzala.
Bože to je taká kurva.
Ale nemusí sa báť,pretože s ňou si to vybavím čoskoro.V klube je toľko ľudí,že sa neviem tu skoro ani orientovať.
Po včerajšom Halloweene mám celkom náladu skvelú,len som nervózna,pretože celý deň neviem nájsť Danteho.
Zrazu ma niekto schmatol za rameno a prudko má k sebe otočil.
Bol to Dante.
Tak toho som presne hľadala.,,Musíme sa porozprávať Esther,"vyhrkol a ja som len prikývla.
Presne táto chvíľa je pre nás vhodná.
Okolo nás hneď prešiel Lucas,ktorý sa len usmial a ja som mu naznačila pohľadom,že prídem čoskoro.
Našťastie,že má tak dobre pozná,že vie pochopiť veci aj z môjho výrazu tváre.
Hneď ako sme s Dantem vyšli z klubu,tak sa na mňa hneď pozrel z ľútosťou v očiach.,,Aj ja som s tebou chcela o niečom rozprávať,"povedala som opatrne a on prikývol.
,,Ja viem,myslel som si to,že chceš,pretože to už na tebe bolo vidieť,"povedal pokojne a ruky si vopchal do vreciek na mikine.
,,Tak začni ty,"vyzvala som ho a on len prikývol a chvíľu rozmýšľal,že čo by také povedal.
,,No,naši si našli prácu v New Jersey a rozhodli sa,že tu pravú príjimu,čo znamená,že sa budem sťahovať,"vyhrkol opatrne a mne na srdci sa uľavilo.
Teda neuľavilo,pretože mi Dante bude chýbať,ale bude to pre nás oboch tak lepšie.,,A kedy odchádzaš?",spýtala som sa opatrne a on si povzdychol.
,,Za pár dní,zo školy som sa už odhlásil,čo znamená,že už na tú školu nebudem chodiť a vlastne nastúpim tam na novú strednú,"vysvetlil a ja som len prikývla.
Opatrne som sklonila hlavu,pretože som chcela aj ja mu niečo povedať.
Chcela som aby vedel pravdu.,,Takže nerád to Esther hovorím,ale myslím,že to bude tak najlepšie,pretože myslím,že vzťah na diaľku nám nevydrží,"povedal a ja som len prikývla.
,,Máš pravdu a ty by si tiež mal niečo vedieť,viem,že to nebude odomňa fér a možno ti to ublíži,ale....",vyhrkla som a ani som nestihla dopovedať,pretože mi do reči skočil Dante.
,,Ale miluješ Lucasa však?",spýtal sa a ja som len sklonila hlavu.
No hneď som prikývla a chytila ho za ruky.,,Dante,si úžasný chalan a veľmi ťa mám rada,no nechcela som ti takýmto spôsobom ublížiť,pretože viem,že si zaslúžiš oveľa lepšie dievča,ktoré ťa bude milovať,veľmi ma mrzí,že som ti ublížila,"povedala som opatrne,no on mávol rukou.
,,To je v pohode Esther,ako ja som vycítil,že teba k Lucasovi stále niečo ťahá,pretože obaja k sebe niečo cítite len si to nechce priznať a videl som to na vás,takže nieje možné,že by som si to nevšimol,"povedal opatrne a ja som len prikývla.,,Lenže medzi nami aj tak nič nebude,pretože sme sa dohodli,že budeme len najlepšími kamarátmi,nechcem aby to zničilo naše kamarátstvo a vieš láska to dokáže zrobiť,"vysvetlila som a po tvári mi stiekla slza.
,,Hlúposť,ak sa milujete,tak to spolu skúste,pretože život je o tom,aby ste riskovali a žijeme len raz,tak to je ďalší dôvod prečo to skúsiť,možno naozaj vám to vyjde a raz budem na vašej svadbe,"zasmial sa a ja som sa zasmiala tiež.Dante je fakt skvelý chalan a som úprimne rada,že nieje taký ako ostatní,ktorí fetuju a spia s každou druhou.
Takže som rada,že to takto skončilo.
,,Rada som ťa spoznala Dante aj keď sa krátko poznáme a už sme aj spolu boli,ale tak užila som si to a fakt si skvelý chalan a prajem ti do života len to najlepšie a hlavne nájdi si ženu,ktorá ťa bude milovať a robiť tvoj život šťastným,tak ako ty ju budeš robiť šťastnou,"povedala som z úsmevom a on sa tiež usmial a objal ma.,,No dúfam,že tiež niekoho niekedy budem milovať tak,ako som miloval teba,"povedal z úsmevom a ja som sa len začervenalá.
Polichotilo mi to.
,,Neboj,aj viac ju budeš milovať,"povedala som a potom keď sme sa od seba odtiahli,tak sa len usmial a potom bez slova odišiel.Zrazu keď som sa otočila,tak zamnou stal Lucas.
Usmieval sa a v rukách držal poháre.
,,Čo je to?"
,,Alkohol,"povedal sarkasticky a ja som sa len zasmial.
,,Nebuď idiot,"zahriakla som ho z úsmevom a chytila pohár do rúk.
On sa len usmial a mne znova poskočilo srdce.
Bola som veľmi rada,že sme znova sa uzmierili a znova sa budeme baviť ako najlepší kamaráti.
V škole si ku mne presadne a znova začneme odznova.,,Je to drink,ale nieje tam alkohol,toho sa nemusíš obávať,"zasmial sa a ja som sa naňho len uškrnula.
Vypľazila som mu jazyk a on urobil to isté.
,,Ako vieš čo nedokážem pochopiť?"
,,Nie neviem,"povedal z úsmevom a ja som sa chytila za čelo.
,,To,že tu do klubu pustili 16 ročných,"povedala som rozhodne a on len nadvihol obočie.,,To je tiež podozrivé,ale nebudem sa sťažovať,pretože je to tu fajn a skvelá oslava,"zasmial sa ja som len prekrútila očami.
Do frasa,budem mu musieť ísť ešte kúpiť darček.
,,Inak Esther,zajtra ti dám darček,pretože som ti ho dnes kúpil,ale dám ti ho zajtra až,"povedal a ja som sa len začervenalá.
,,To si nemusel."
,,Ale chcel som,pretože ty si zaslúžiš všetko,"povedal mne sa znova srdce rozbušilo.
V tú chvíľu sa začal približovať a ja som začínala byť čo raz viac nervóznejšia.....Ďalšia časť.
Tak čo,páčila vám táto časť?
Ste radi,že to takto dopadlo?
No uvidíme ďalej,čo z nich bude....
VOCÊ ESTÁ LENDO
My best friend is my soulmate
RomanceVeríte na kamarátstvo medzi chlapcom a dievčaťom?? Existuje niečo také? No to sa jedine dozviete v tomto príbehu.... Esther a Lucas sú najlepšími kamarátmi od plienok. Poznajú sa celý svoj život a ani raz sa nerozdelili. Sú v podstate ako súrodenci...