Merti ishte me te vertete nje djal shume i mire , por edhe shume cute , fytyra e tij ishte e vogel dhe debore e bardhe, kishte dy sy ne ngjyre te zeze dhe floket po ne ngjyren e syve.
E dallova qe ne qafe kishte tatuazhe pasi dukej nje pjese e vizatimit qe ishte ne lekuren e tij.
Nje djalosh shtatlarte e me trup te palestruar , por duhej permendur se ishte shume i sjellshem.Pasi i dhashe formularin u cudit paksa kur pa se ne lidhje me familjen nuk kisha shenuar asgje dhe me pyeti ne lidhje me kete.
Kur mori vesh se isha jetime e vura re se u prek .
Nuk vonoi shume te me thoshte se edhe ai ishte njelloj si une , pa prinder .
Por qe fati e kishte takuar me shokun e tij me te mire . Dhe me ndihmen e shokut ja kishte dale te behej ky djalosh mjaft simpatik qe ishte.
Me pyeti se ku jetoja apo nese kisha nje vend ku do te jetoja dhe i thash qe sapo kisha dale nga jetimorja dhe vendi i pare ku kisha shkelur ishte lokali i tij , ne ate moment me korigjoi .
Me tha se ishte vec se nje ndihmes zvendes ne ate lokal , nuk ishte pronari.Pasi u vesha me rrobat qe me dha ai , nje bluze te trashe te bardhe qe me rrinte pak e gjere dhe nje fund te zi me push si dhe nje pale geta e nje pale atlete ne ngjyre te bardhe,dola.
Merti ishte rehatuar ne njeren prej karrigeve dhe po pinte nje caj duke e shoqeruar me biskota.
Ne momentin qe Amantia doli nga dhoma e zhveshjes ai e veshtroi nga koka tek kembet.
"-Shume mire te rrinka ", pohoi ai e tjetra buzeqeshi pakez .
"-Cfare duhet te bej tani?" E pyeti ajo .
"-Tani fillo punen , do te te ndihmoje edhe Songyli nese ke nevoje , tha duke buzeqeshur ai e Amantia kthehu koken nga vajza e ashtuquajtur Songyl dhe u habit pak me veshjen ekstravagante te sajen ,me shume e zhveshur se e veshur por nuk duhej mohuar qe ishte vertete shume e bukur.
"-Mert ".E thiri e ai kthehu koken .
"-Po ".
"-Nuk e di si ta them por , a mund te marr paradhenie?".
"-Perse?" Pyeti ai duke ngritur njeren vetull.
"-Me duhet te gjej nje shtepi , dhe ..."
"-Mos e vri mendjen per shtepi , do rrish tek shtepia ime ."
"-Po s'dua te te shqetesoj."
"-Pa merak , une atje nuk shkoj asnjehere , ndaj mbaje ti ." Tha qete ai dhe vazhdoi te pinte cajin.
"-Shume faleminderit!" , pohoi ajo dhe buzeqeshi vesh me vesh .
"-Shko tani ", tha ai e tjetra e entuziasmuar nisi te merrte porosite e klienteve.
Eray's POV
Mora makinen nga servisi dhe mendova te dilja njehere nga lokali , c'behej andej.
Parkova e hyra brenda , Merti ishte duke pire per 7 pale qejfe cajin."-Songyl , me sill nje tekila. Ju drejtova asaj e tjetra aprovoi me duar.
U ula perball Mertit e tjetri buzeqeshi .
"-Eray (j) , e ke menduar ndonjehere ta lesh pijen?" Degjova te me thoshte Merti e ngrita koken nga telefoni ne te cilen isha perqendruar.
"-Urdhero Eray , " tha njera prej vajzave qe punonte si kamariere , heh kucka e vogel , keto mos degjofshin leke se te hidhen ne koke , ngrita syte dhe e pash per pak caste , ajo per asnje moment se hoqi ate buzeqeshjen perverse ne fytyre e here here kafshonte buzen e poshtme .
"-Shejma e ke emrin ti?"
"-Po shpirt."
"-Mire heres tjeter mos te ta shoh me surratin ". Ngrita pakez zerin e tjetra shqyeu syte nga habia.
YOU ARE READING
"Me duaj vetem pak"
Mystery / Thriller-"Jeta e saj eshte shume e cmuar per mua , une e dua ate . Kjo vajze me mesoi te dua , kurre me pare nuk kisha dashur dike , por ja qe ajo i trazoi ndjenjat e mia , me beri nje person te dhembshur , egoizmi vdiq tek une;"