13

48 2 0
                                    

Ulerita nga dhimbja qe ndjeva ne kupat e gjunjve te me dhimbnin shume , tutat e roza qe mbaja veshur u gjakosen .

Aty kuptova se nuk isha ne enderr, kuptova qe isha vertete ne shtepine e Erayt , ai me kishte gjetur.

Ashtu si isha e perlotur , eci kemba dorasi deri tek dera, derisa ngrihem plotesisht ne kembe dhe zbres poshte.

"-Erayyyyy" e theras disa here nderkohe qe zbrisja shkallet me mundim .

Dhimbja e gjunjve ishte bashkuar me dhimbjen e kokes si dhe me keputjen e trupit duke mos me lejuar te eci normalisht.

Eray'POV

"-Degjuat gje"? Pyet Songylin dhe Mertin por ata mohojne me koke .

I lashe ne shoqerine e njeri tjetrit dhe dal te hedh nje sy nga dhomat , isha shume i sigurt se kisha degjuar te me therisnin ne emer.

"-Erayy". Me therriti Amantia nderkohe qe zbriste cale cale shkallet .

Me hidhet ne perqafim , ndjej krahet e saj te me rrethojne qafen ,koka ime struket nen floket e saj dhe aroma qe ka lekura e saj behet nje me mua.

E shtrengova forte pas vetes. Dhe e putha pakez ne koke. Nuk e di e ndjehu apo jo por kisha nevoje tja jepja nje puthje.

E ndjeva qe po qante pasi bluza po me lagej.

U shkeputa prej saj dhe i mora fytyren ne duar. Me keputej shpirti tek e shija ashtu te perlotur , syckat e saj te bukura po qanin .

"-Shhhh , jam une ketu ".

"-Me fal Eray". Tha dhe buzeqesha pakez nderkohe qe syte i kisha me lote.

"-Qetesohu , gjithcka eshte ne rregull , nuk ke pse kerkon falje vogelushe".

"-Me vjen keq ,per te gjitha ato qe te kam thene ". Tha dhe vazhdonte ende te qante me ngasherim.

"-Nuk ka gje shpirti im". Pohova dhe e rrembeva ne perqafim .

E ndjeja qe kishte nevoje per perkrahje , nuk po e qetesoja dot. Ajo vazhdonte te qante. Sado u mundova ti thoja se cdo gje kaloi ajo serisht me te sajen.

E mora ne krahe , e cova serisht tek dhoma ime , ajo nuk beri fjale , e ula tek krevati .

"-O zot Amantia ". Pohova nderkohe qe veshtrova gjunjet e saj te gjakosur dhe mu duk sikur mu keput nje cope shpirti.

Ja preka lehte , i dhembi sepse renkoi pakez dhe u distancua pak.

Mora kutine e ndihmes se shpejte dhe fillova ta mjekoja ,i dhimbnin shume , nofullat e mija shtrengoheshin ne fraksion sekondi kur prej saj dilnin renkime dhimbjeje .

Pasi ja mjekova e mbeshteta ne pjesen e krevatit.

I kapa dy duart dhe u ula prane saj.

"-Je e sigurt tani ". Thashe dhe e putha ne balle.

"-Eray ". Tha lehte dhe e vura re se i vinte serisht per gjume.

"-Po vogelushe me thuaj".

"-Nuk...nuk... s'mundi te thoshte me shume pasi koka ju var poshte dhe kapaket e syve ju mbyllen.

"-Amantiaaa?! Bertita nderkohe qe i merrja fytyren ne duar dhe i qelloja lehte ne faqe per ta permendur.

Merti dhe Songyli hyjne menjehere ne dhome .

"-Cfare ndodhi?" Pyeti Songyli dhe nisi ti ferkonte doren.

"-Nuk e di , i ra te fiket papritur ". Pohova ne ankth e siper .

Merti lajmeroi doktorin e familjes .

Per cerek ore ai mberriti , te gjithe po rrinim si te shushatur ne ate dhome dhe po prisnim per pergjigjen qe do ja jepte mjeku.

"Me duaj vetem pak"Where stories live. Discover now