15

35 2 0
                                    

Po makinen tende e mori Gyney ". I tha ajo.

"-Ahh po , ta shoh njehere mbase i ka rene goma , do zoti seshte care , me duhet te mberi ne kohe ". Thote ,i jep nje puthje ne faqe gruas se tij dhe largohet.

Makina e Gyneyt ishte e parkuar para shtepise. Hakani shikon gomat , ishin ne rregull.

U habit sigurisht por pasi pa oren qe po arrinte koha qe duhej te takohej me ate spanjollin su mendua dy here hipi ne makine dhe u largua.

Gyney's POV

Ndalova makinen para magazines , kur shkova une cunat po e sperkasnin me benzine .

Ekremi mu afrua porsa me pa.

"-Gyney ".
Thirri

Ne syte e tij pashe frike ,njekohesisht edhe ne syte e mi e njejta gje dukej , frike se mos merrej vesh.

Jo se kisha hall te futesha ne burg , burgun e kam provuar jam denuar njehere . Por ne momentin qe hyra ne burg fytyrat e familjareve te mi moren nje tjeter cehre dhe per kete s'doja ti zhgenjeja per here te dyte.

Une mund te isha kthyer ne nje perbindesh por kur behej fjale per familjen time normal qe jepja edhe jeten.

A e dini perse dua ta shkaterroj Erayn?

Sepse ai me mori gjithcka , me mori pushtetin tim , isha une me i famshmi ne Stamboll derisa hyri Eray .

Mu desh te hiqja dore nga kjo lufte per pushtet .

Ti jepja Erayt nje goditje te forte qe ta mbante mend per gjithe jeten.

U pergatita , thurra plane nga me te ndryshmet , futa neper institucionet shteterore njerez te mite per te me dhene informacionet qe me duheshin , futa te rrethi i Erayt te infiltruar Orhanin por aty brenda tyre eshte dhe dikush tjeter qe me mire s'po e them .

Tanime thjesht duhet te fsheh provat per rrembimin e asaj vajzes.

Ne fakt isha ber pishman nga nje ane por nga ana tjeter jo .

Ai bashke me te gjithe rrethin e tij do me paguanin qe me bene ate gje.

Koha per hakmarrje.

"-Bjer cakmakun" . Them dhe zgjat doren.

Ai ma jep dhe afrohem tek magazina . Shtrengova cakmakun forte ne dore dhe me pas e ndeza.

Per pune sekondash e gjithe godina u perfshi nga flaket .

Te gjithe u larguam qe aty dhe e lame ate te digjej.

Amantia's POV

Po qendroja me Songylin dhe me djemte te cilet mesa duket as qe e kishin vene re prezencen tone.

Songyli u largua per pak pasi e mori e motra ne telefon ndersa une qendrova vetem. 

Ajo po vonohej keshty qe mendova te shkoja ne dhomen e Erayt .

Ngjis shkallet per ne katin e dyte dhe eci pergjate koridorit me tapet te kuq .

Dikush me kap ne krahe dhe me kthen me force nga vetja.

"-Kush je ti?" Bertas nderkohe qe mund ti shoh vetem syte pasi ka nje maske te zeze .

Me mbyll gojen me njeren dore dhe me doren tjeter me vendos nje thike ne fyt.

Zemra nisi te rrihte dyfish , trupi mu be mornica mornica dhe po dridhesha na frika , syte mu mbushen me lote , shikimi i eger qe personi i maskuar me kishte hedhur me fuste friken deri ne palce.

"-Eray do te e tregoje nje foto te atij qe te rrembeu . Bej prove dhe i tregon se eshte ai ne foto , do te te vras ty dhe Erayn tend . Te gjithe ata qe i do dhe te duan. Ti shpetove njehere , por mos mendo se do shpetosh per me gjate. KUPTOVE???

"Me duaj vetem pak"Where stories live. Discover now