16

33 1 0
                                    

Ai cohet ne kembe , fillon te me afrohet njekohesisht une largohesha.

"-Largohu ." Them gati gati pa ze dhe ai qesh duke mu afruar akoma me shume.

Shpatullat e mia mbeshteten me xhamat e dritareve gjigante .

"-Te pergezoj qe me degjove ". Thote dhe vendos njeren dore prane belit tim ndersa tjetren afer fytyres sime.

Ndjej se dritaret hapen dhe afrohem pas trupit te tij.

Nese sprapsohesha nje hap pas do rrezohesha .

Nese rrezohesha do vdisja , duart e mia instiktivisht ishin kapur forte pas kraheve te tij dhe kthej koken pas , nese ai me hidhte qe aty do plasja koken tek guret poshte. Isha thuajse 30 metra lartesi.

Filloj te qaje , ai me kap dy duart dhe me con trupin pas .

"-Te lutem me ler ". Bertas qe me shume doli si ulerime frike .

"-Nese e do jeten duhet te fillosh te marresh pilula heroine." Pohon ai .

"-Kurre ". Bertas.

Ai me shtyn me shume qe aty , kembet s'po me mbanin me.

Mbylla syte forte dhe kafshova buzen e poshtme.

"-Okayy". Bertas dhe me terheq pas vetes duke bere qe te plasesha me kraharorin e tij.

Me mban ashtu shtrenguar derisa mbyll dritaren dhe me shtyn brenda.

Vrapoj per te dera por dora e tij me mberthen prej flokesh .

Dhimbja qe me shkaktoi ishte aq e dhimbshme saqe nisa te ulerija por me mbylli gojen per mos te me degjuar njeri.

Me hedh ne krevat dhe me le aty .

"-Guxo leviz ta preva fytin ". Me kercenon dhe largohet pakez.

Nxjerr telefonin nga xhepi dhe i dergon mesazh dikujt , me siguri atij qe me rrembeu , ai paska hedhur rrenje kudo , paska njerezit e tij kudo ,madje edhe kaq prane Erayt.

Lotet me kishin mbuluar fytyren , qaja me ngasherim .

Ai me afrohet dhe me kap prej gryke duke me ngritur ne nje nivel me te.

"-Ti tani je nje prej nesh ". Thote nderkohe qe nxjerr nga xhepi nje shiringe .

Filloj te perpelitem por e kote  ai me kishte kapur aq forte saqe edhe fryme mezi po merrja.

Ndjej qe ne krahun e majte me ngulet agia e gjilperes dhe mbylle syte ne fraksion sekondi pasi ilaci qe u injektu ishte teper i forte.

Trupi im kishte marr droge.

Imazhi i tij sa vinte dhe behej me i padukshem .

Azeri e uli Amantian ne dysheme dhe e la aty .

Nxorri telefonin nga xhepi dhe i ra numrit te bosit te tij.

Gyney's POV

Ndjej telefonin te me tingelloje ne xhep dhe e nxjerr ne te qindten e sekondit.

Ishte Azeri , njeriu im ne rrethin e Erayt.

"-Po Azer me thuaj".

"-Gyney , Eray u perpoq te bindte policin per ty , dhe kercenova vajzen per mos te hapur goje , tani e drogova dhe eshte e shokuar . "

"-Bravo, kardaş(vella). Lere aty vajzen dhe shkruaji nje leter qe eshte me grupin tone , injektoi me heroine , aq shume sa mos te mbaj me mend se ku eshte dhe mos te njohi asnje nga ata aty ."

"-Okay".

Te pakten nje lajm i mire , me ne fund peshku ra ne grep.

Tashme policia nuk ka prova qe te vertetojne se une isha ai qe e rrembeva vajzen.

"Me duaj vetem pak"Where stories live. Discover now