Me kishte treguar disa sekrete te tijat ,ne mund ti quajm te tille dhe me thene te drejten batutat e tij te benin te mbaje barkun me dore.
Besoj se kam rene ndonje kile .
Eray's POV
Sarpi me kishte derguar disa SMS ku thoshte se do bente gjithcka te futej mes tyre .
Kisha besim tek ai ,e dija qe do mbeshtetesha tek Sarpi , pasi ai te bente ta besoje .Kishte koke shkemb por zbutej avash avash.
Duke qene se po beja shume pa shkuar tek lokali , sa here qe i thoja Mertit .. neser do dukem andej e anuloja serisht , kisha vendosur te shkoja pasi punonjesit do merrnin pagat e duhej te isha dhe une aty.
Fjalet qe Amantia me tha ate dite kur beme festen me ngelen ne mendje, nuk e di nese ajo mendon serisht per ate nate apo jo , por une kam te regjistruar cdo gje ne memorie .
U ula ne njeren prej tavolinave dhe ktheva koken nga banaku ,ja tek ishte ajo . Kishte veshur nje xhakete per siper , bente pak ftohte aty ,duke qene se hynin dhe dilnin shume njerez ajri i ftohte hynte brenda sado qe ishin ndezur kaloriferet serisht ajri ishte i ftohte .
Me ate delikatesen e saj qe depertonte kudo ,merrej me punet pa e pasur mendjen pereth , dhe pa e ditur se syte e mi po e veshtronin.
Te bente tja hidhje syte asaj , e tille ishte ajo .
Une s'kam dashur ndonjehere pasi te gjitha duan vetem pasuri , dhe Amantia , ajo nuk ishte e tille ,kete e kisha vene re qe me diten e pare .
Jam penduar shume qe e mbyta , tani qe e kujtoj me vjen te rrah veten .
Sduhej tja beja pasi ajo eshte nje vajze e vuajtur , nuk di se cfare jane pabet , e di boten me njerez te mire , por ne te vertete kjo kohe qe ka ardhur bene qe disave prej njerezve ti peshtysh ne surrat.
Kisha vendosur ti kerkoja falje , por kur ta gjeja ndonjehere vetem pasi nese i thoja ne sy te ktyre nuk do merresha me thashethemet apo talljet e Mertit dhe atyre te tjerve .
"-Plasja te rrente ". Ngrita zerin e Merti u shkri se qeshuri .
"-Te kane dale syte zemra Eray ". Pohoi ai tere sarkazem . Me erdhi per te qeshur por e mbajta.
"-Ore ste kam pyetur ". Degjova te thoshte ai dhe ja bera me shenje te vazhdonte.
"-Ke ndonje Eski Sevgilim ( ish - te dashur ) ?"
Ngrita supet , me thene te drejten se dija cfare i binte nje e tille .
"-Kur kalon naten me te e te nesermen jo , ca i bie ish-? Pohova duke mos e ditur cfare po flisja.
"-Mjere ajo qe do i zesh deren ".
"-Lesht lesht ". Pohova e kruajta koken .
"-S'do i ze une deren asaj ,po ajo mua ," pohova si i padjallezuar qe isha ne keto ceshtje .
"-Okay , ik ndaj rrogat se mezi po presin ata."
"-Se pari , me trego pak per keto kohe , cfare ka ndodhur nderkohe qe nuk kam qene une ketu?" Pyeta.
"-Shume gjera , nga do t'ja nis ?"
"-Nga te duash ".
"-Po ja , Amantias i dhuruan 150 lira bakshish , por ajo nuk i pranoi ?"
"-Mire ka bere ". Jooo... domethene .. pse si ka pranuar?"
Oo ce nderita fare , tani po qe do ma beje mendjen corap ky .
"-Eray , te them nje gje , si vella , si moter , si baba , si mama ."
"-Dil ne teme dreqin ".
"-Ke rene gje ne dashuri ?"
YOU ARE READING
"Me duaj vetem pak"
Mystery / Thriller-"Jeta e saj eshte shume e cmuar per mua , une e dua ate . Kjo vajze me mesoi te dua , kurre me pare nuk kisha dashur dike , por ja qe ajo i trazoi ndjenjat e mia , me beri nje person te dhembshur , egoizmi vdiq tek une;"