Mezi po prisja te mbaroja turnin tim qe fillonte nga ora 06:00 deri ne 14:00.
Eray's Pov
Mora makinen time te tipit Mercedes Benc te vitit te fundit dhe ju drejtova Edernese , rruga shkoi mire , nuk pati postobllok ashtu si e prisja une .
Ndalova ne hotelin tim , aty puna vazhdonte si zakonisht ,cdo gje funksionote me se miri.
Per te kontrrolluar gjendjen aty , kisha lene njerin prej njerezve te mi , Ajazin .
Ai me informonte per cdo gje qe ndodhte ne Ederne .
Pasi u pershendeta me te , u shtriva te flija , neser do mbaroja pune dhe duhej te kthehesha para se djeles ne Stamboll.
Diten tjeter u zgjova shpejte , mbarova mengjesin e ju drejtova nje studioje qe ne plan te pare ishte nje studio muzikore por qe ne te vertete ishte studioja ku une punoja ne lidhje me rivalet e mi , si ti shkaterroja ata.
Ajazin e mora me vete , ne studio ishte Aslihani , kolegia ime me e mire dhe Kemali vellai i saj .
"-Gynej Asllan, eshte ai qe sapo ka hyre ne tregun e mafjes se Stambollit ." Lexoi Aslihani ne ekranin e kompjuterit.
"-Domethene , ky eshte i vetem apo aleat me ndonje ?" Pyeta dhe ajo vazhdoi kerkimet.
"-Ajaz , dergoi nje kerkese bashkepunimi ketij , nese pranon do e shkaterrojme me shpejte ".
"-Eraj degjo pak ketu ", tha Aslihani dhe mbajta vemendjen nga ajo.
"-Gynej Asllan , mosha 27 vjec , lindur .rritur ne Ankara prane familjes se tij biresuese , nga ku ka marre edhe mbiemrin , ka mbaruar universitetin per ekonomi bisnes , gjendja beqar .
"-Me beri pershtypje fakti qe qenka i biresuar ".
"-Po eshte ", shtoi Aslihani . Mbreti i droges ne Turqine veriore , grupet e tij shtrihen kudo , neper diskoteka , neper vende publike kudo , i denuar me nje 1 vit burg si pasoje e mbajtjes ne kroskotin e makines 2 paketa hashash dhe nje pistolete .
"-Mjafton ". Thash e u ngrita nga karrigia.
"-Shiko kemi afersisht te njejtat gjera ,ne meremi me drog po keshtu edhe ai , Aslihan me gjen dot nje komunikim me kete ?"
"-Do perpiqem ".
"-Mire , nese une nuk do jem ketu atehere me dergo te dhenat dhe do ju them une se cfare duhet te beni.
Ajo aprovoi me koke dhe me pas u largova .
Kishin kaluar 6 dite qe isha larguar dhe me Mertin nuk kisha folur fare ,ne oren 17 u nisa nga Ederne dhe ju drejtova Stambollit , per 2 ore udhetim arrita.
"-Erdhi Erai , thirri Shejma mjaft e entuziasmuar dhe beri te largohej por Merti i kapi krahun dhe e kthehu nga vetja.
"-Mos do te te perfundojne keto rrenje karrote ne toke? " Bertiti mbi fytyren e saj ai e tjetra uli koken .
"-Bej punen aty leri fjalet ".
Amantia's POV
Ja tek ishte ,i veshur si gjithmone me te zeza ,zbriti nga makina e tij e hyri ne lokal , hoqi syzet e shkundi pakez floket qe i ishin mbuluar me disa floke bore , ne kete periudhe Stambolli merrte nje pamje krejt te mahniteshme .
E pash per nje cast e me pas vazhdova punen time ,ne fakt nuk kisha pse ja hidhja syte fare .
E ndjeja qe ai me veshtronte dhe me skuqeshin faqet .
Ai shkoi ne zyren e tij dhe aty sikur u ndjeva e cliruar.
Njeri prej klienteve , nje djal rreth te 25 , jo forte i bukur mi kishte ngulur syte dhe harkonte buzet sa ne njerin cep ne tjetrin.
YOU ARE READING
"Me duaj vetem pak"
Mystery / Thriller-"Jeta e saj eshte shume e cmuar per mua , une e dua ate . Kjo vajze me mesoi te dua , kurre me pare nuk kisha dashur dike , por ja qe ajo i trazoi ndjenjat e mia , me beri nje person te dhembshur , egoizmi vdiq tek une;"