Ne zhurmen e hapave te mi ne pllakat e nderteses ndjeja edhe frymemarrjen time , ai do me jepte disa shpjegime , perse ndodhesha ketu edhe jo ne shtepine time, e ndjeja qe do plaste nje sherr , nuk e imagjinoja dot nese do kishte ndodhur dicka mes nesh, nuk e imagjinoja dot qe ai te me kishte pare te zhveshur .... Stooop Amantiaa , i bertita vetes por me kote mendja ime vazhdonte ende te perfytyronte se cfare pislliqesh mund te kishin ndodhur brenda atyre kater mureve.
Okay e pranoj ai eshte i bukur ,i pasur , por une nuk kam nevoje per pasuri apo per bukuri , thjesht dua nje djale qe te me doje per ate qe une jam , nuk dua te me perdorin dhe me pas te me hedhin tutje .
Ai do ishte i fundit qe do mendoja . Eray per mua nuk ekzistonte .
Kisha frike te mendoja per te ,me dukej e pakuptimte sjellja e tij , me bente te dyshoja gjithmone nese ky ishte vertete karakteri i Erayt apo ishte thjesht njera nga maskat e tij si te bente per vete nje femer.
Ndalova pasi para me doli nje dere gjysem e hapur ku drita e dritareve super te medhaja depertonte si ndonje elektrik, afrova pak koken dhe c"te shihja, ja tek ishte ,i ulur ne nje kolltuk duke shikuar TV , mbante veshur nje bluze te zeze me meng te shkurtra qe ja nxirrnin mjaft ne pah trupin e tij te palestruar dhe per poshte nje pale xhinse ne ngjyre blu te erret . Floket e erret i binin mbi fytyre , sdomend qe dukej me i bukur se heret e tjera , me vinte neveri nga vetja kur e veshtroha fshehurazi ate njeri . Veshtroja me admirim vrasesin e femrave , rrembyesin e nderit te cdo vajze.
Shtyva deren me force dhe ju afrova . Ai thjesht me veshtroi duke buzeqeshur . Ughh sa bukur qe shtirej , por jo para meje . Kurrsesi do e njihja ne qindra kilometra larg perse me buzeqeshte ai.
"-C'dua une ne shtepine tende ?" Pohova qete para fytyres se tij.
"-Mund te ulesh ". Tha dhe beri me dore nga kolltuku afer atij qe ishte ulur ai.
"-C'dua une ketu po te pyes dhe njehere".
Kesaj here bertita , bertita me sa fuqi kisha dhe fytyra me kishte ndryshuar komplet pamje . Ai u cua ne kembe dhe mu afrua , koka ime u ngrit disa centimetra me larte per te bere te mundur kontaktin e syve .
Eray's POV
Pasi dera u shemb me murin dhe zhurma rrenqethese pushtoi dhomen veshtrimi im u ngrit drejt saj . Drejt Amantias qe mesa dukej do ma merrte frymen edhe intuita s'me la te gaboja . Ajo foli qarte dhe paster por doja ta ngacmoja pak keshtu qe injorova pyetjen e saj , me pas kuptova qe bera gabim, kur per heren e dyte bertiti sa kishte ne koke.
U cova ne kembe dhe iu afrova aq sa frymemarrja jone u be nje e vetme , aq sa shikimet tona ishin aq prane, aq sa zemrat tona rrihinin si te marra nen zgavren e kraharorit ,zemra ime rrihte per te , ndersa zemra e saj e sigurt qe rrihte nga frika. Nga frika se mos i kisha bere dicka.
"-Amantia qetesohu ". Pohova .
"-Te qetesohem thote , si te qetesohem more hee?" Bertiti serisht .
Ne fakt nuk e kuptoja perse ishte aq nervoze dhe ne syte e saj dukej qarte frika dhe ankthi.
"-Dale ta shpjegoj une".
"-Jepi te degjoj".
"-Dje ishe bere spat, edhe s'mund te te lija atje. "
"-Ty s'ka c'te duhet me mua , ti je i fundit qe duhet te shqetesohet per mua ".
"-Jo jam i pari ".
"-Mjaft , nese ti ke bere dicka duke qene se isha e pire dhe si per dreq s'mbaj mend asgje , do te te denoncoj ne polici.
Nese ti me ke prekur , a ku di une cfare te ka shkrepur ajo mendja... aty e ndalova duke i mbullur gojen me dore ,mendimet mi kishte ngaterruar ne fraksion sekondi, ne aq pak caste ajo femer me merrte mendjen dhe zemren njekohesisht.
YOU ARE READING
"Me duaj vetem pak"
Mystery / Thriller-"Jeta e saj eshte shume e cmuar per mua , une e dua ate . Kjo vajze me mesoi te dua , kurre me pare nuk kisha dashur dike , por ja qe ajo i trazoi ndjenjat e mia , me beri nje person te dhembshur , egoizmi vdiq tek une;"