9

46 3 0
                                    

Me vinte keq kur e shihja qe vuante ,kete nje muaj qe kam kaluar ne lokal Songyli me eshte gjendur prane gjithmone .

Pasi u shkeputem i buzeqeshem njera-tjetres . U ndjeva mire qe e bera te hiqte dore nga ideja e saj per abortim . Ajo krijese qe Songyli mban ne barkun e saj eshte me e pafajshmja nga te gjithe ne ,dhe sigurisht qe eshte gjynah ti marresh jeten perderisa ka cifte qe enderrojne te kene nje femije ne krahe por qe e kane te veshtire per ta sjelle ne jete nje te tille.

"-Songyl ". Pohova qete duke e pare ne sy , ajo aprovoi me koke.

"-Sa vjet distance ke nga Merti?" E pyeta .

"-2 vite diferenc ".Tha .

"-Ai do jete nje baba i mire , ke per ta pare." Thash dhe u cova ne kembe.

Ajo pas meje.

"-Si do ja themi ?" Pohoi ajo dhe u mendova per pak caste.

"-Do ja thuash kur te vij koha , citova une ,- por se pari leje ate djalin me te cilin shtyn kohen , e di qe ti nuk e do ate ." Thash dhe intuita s'me la te gaboja.

Pasi u pershendetem , dhe i thashe disa here qe te kishte kujdes me ushqimin etj , u largua secila ne shepine e vete.

Eray's POV

Pasi hodha firmat ne ato letra qe duheshin dola nga shtepia per te shkuar ne drejtim te postes , zarfi qe me erdhi duhej kthyer pas serisht me pergjigje.

Do thoni ju cfare kishte brenda ne te. Sarpi me kishte derguar nje njoftim ku tregonte me hollesi se cfare dhe kush ishte ne te vertete ky Gynej Asllan .

Ai ishte nje bisezmen i famshem ne te gjithe ballkanin . Ishte bere pjese e njerezve te Gyneit me ane te rrethit te tij te shoqerise si dhe me ndihmen e njeriut me te afert te Gyneit kjo sepse Sarpin e kishte shok femijerie.

Ne te me kishte bere dhe nje pyetje , Cfare duhet te bente ai atje.

Pergjigja ime ishte spiunimi , ai duhet te me jepte informacione shume te hodhesishme rreth njerezve te tij. A kishte familje ky njeri apo jo . Duhej te kishte nje pike te dobet . Duhej te ishte nje celes qe te hyje atje . Dhe kete i kerkova Sarpit te me gjente.

Aslihani para se te nisesha me mori ne telefonin e vogel .

Ate e mbanim per mos te na pergjuar policia .

Ajo me tha se Gynei e kishte anuluar takimin me mua , kjo sepse keto muaj ishte shume i zene dhe kur ti krijohej mundesia do me takonte.

Nuk eshte se me prishte shume pune por une i urrej vonesat , aq me pak ato te rendesishmet.

Pasi i degova zarfin postes , hipa ne makine . Rastesisht me zuri syri Amantian dhe Songylin te ulura ne nje stol.

Mu duken te dyja te shqetesuara keshtu qe iu drejtova atyre .

Tek po ecja drejt tyre me bie telefoni , ishte Merti.

"-Alo".

"-Eray ku je?" Pyeti.

"-Hic verdall pse?"

"-Eja ne lokal Shejma po bene namin."

Po kjo cfare ka , mendova me vete , mbylla telefonin dhe u ktheva serisht .

I pash vajzat per te fundit here , u perqafuan dhe me pas u larguan secila ne drejtim te kundert.

Shejma po bente namin , kishte thyer gota , filxhan , cdo gje .
Kur vajta une po zihej me nje vajze tjeter .

"-Shejmaaa," bertita me sa ze kisha dhe shkeputa Shejmen nga ajo vajza e cila ishte rrahur per vdekje, hundet i kishte gjak dhe ishte cjerre nga fytyra ,nga krahet , bluzen e kishte te grisur , i kishin dal recipetat . Ndersa floket , me mire mos ta dini.

"Me duaj vetem pak"Where stories live. Discover now