Kur hapa syte e gjeta veten ne nje dhome nga te kater anet te ndricuar ,anes meje ishte Songyli dhe Merti .
Ata sa me pane sa nuk shperthyen nga gezimi , brenda kaq pak oresh ndodhen kaq shume gjera dhe kaq shume afrimitet midis meje dhe atyre te dyve.
Gjeja e fundit qe mbaj mend eshte mungesa e oksigjenit dhe fytyra e tij , me pas erresire.
"-Ja hodhe Amantia , hodhi nje batute Merti e qesha pakez.
"-Si arrita te jetoj?" Pyeta, dhe veshtrova veten , kisha nje vigon ne krahun e majte.
"-Pasi ai budalli i Erait te vuri duart ne gryke ti kishte ren pa ndjenja ne dysheme , Merti te mori qe aty dhe mori ambulancen ne telefon , pastaj erdhe ketu , e di cfare te bene ?" Tha Songyli e une ngrita vetullat si per te thene qe jo".
"-Te bene electroshot ". Pohoi ajo duke u ulur ne fund te krevatit.
"-Songyl!?"
"-Evet aşkem (po zemer)."
"-Pse vishesh keshtu ?" E pyeta pa ndonje qellim te keq e Merti me Songylin veshtruan njeri tjetrin per pak caste .
Merti u largua nga dhoma . Dhe pasi Songyli kerkoi leje u largua edhe ajo pas tij.
"-Songyl mos i trego asgje ". Pohoi Merti duke veshtruar ngultasi syte e shkruar te brunes .
"-Cfare ti them ? Ti them se ...
Nuk mundi e vazhdonte me te fliste pasi Merti i mbylli gojen me doren e tij.
"-Shhh dreqi ta haj , ajo duhet ta marri vesh vete se ku eshte punesuar dhe se cfare behet ne ate lokal ".
"-Mire mire ". Pohoi ajo ne momentin qe ai kishte hequr doren nga goja e saj.
Po prisja ne dhome per ta , dera u hap dhe buzeqesha por kurre pash se kush ishte ajo buzeqeshje ne fytyren time u venit.
"-Ahh Shejma ". Pohova dhe shtrengova nofullen.
"-Amantia , te morri malli?" Filloi me lajkat e saj si dhelper qe ishte dhe u ul ne karrigen afer saj.
"-Cfare ndodhi qe Erai im te beri kete ?" Pyeti si e pafajshme ajo e rrotullova syte nga besdisja.
"-Si ka mundesi qe e famshmja Shejma nuk e dinka qe desh me mbyten?"
"-Te vdisje mire do beje , nje shqetesim me pak ".
"-Hahaha , te vdesesh ti me mire , nje njeri i ndyre me pak ne kete bote".
"-Qepe gojen e dashur se po desha tani , ne keto momente te drejtoj me sy nga qielli." Kercenoi ajo e u largua.
"-Ugh me keto derdellitjet e kota , merret me nje 18 vjecare te padjallezuar ", pohoi Songyli ne momentin qe hyri ne dhome.
Pasi mbaroi serumi , Merti me coi ne shtepine e tij , domethene ne shtepine ku do te rrija une .
"-Amantia , e di eshte pak rremuje por do e rregullosh avash avash". Pohoi ai duke kruajtur koken.
"-Te falenderoj shume ". I thash dhe e perqafova , perqafim mes miqsh jo gje tjeter.
Eray's POVGjysmen tjeter te dites e kalova ne shtepi , isha krejt i vetem , Merti nuk dukej gjekundi , ma merrte mendja se do ishte me Amantian ne spital.
Informacionet ne lidhje me gjendjen e saj shendetesore i mora nga Songyli . Me tregoi qe ishte mire dhe u ndjeva disi i cliruar .
Ne fakt jo se doja ta dija shume por fakti qe binte barre mbi mua , ndaj shqetesohesha.
Merti erdhi vone ne shtepi , folem pak e secili shkoi ne dhomen e tij , per punen e Amantias , askush nuk foli.Do shkoja disa dite ne Edrene , me erdhen me email disa informacione te cilat shprehnin qarte nje hyrje te re ne sistem , gje qe mua me penalizonte plotesisht per te marr pagat ne menyre te jashteligjshme , pra e kuptuat qe merrem me pune te pista.
Keshtu vazhduan ditet , ngrihesha heret beja ato cfare me tha Merti dhe niste dita kur ne lokal vinin klientet e pare , u miqesova shume me Songylin , ajo mund te dukej e eger por ishte me te vertete shume e mire dhe shume e dashur , pa lene pa permendur ate kukumjacken e Shejmas , me shikonte tere nerva .. gjithsesi kush po ja varte , Merti vinte gjithmone dhe flisnin gjate e gjere per tema te ndryshme , ndersa Erain po beja nje jave qe nuk e kisha pare , dhe as qe doja ta dija se ku dreqin kishte perfunduar . Ne djall te vinte nuk me interesonte .
Ai skishte te drejte te me vinte duart ne gryke vetem per shkak te asaj Shejmes , ai vete e kishte cituar se ajo s'ishte gje tjeter vetem lodra e tij .
Ishte e shtune , te djelen une e kisha pushim .
YOU ARE READING
"Me duaj vetem pak"
Mystery / Thriller-"Jeta e saj eshte shume e cmuar per mua , une e dua ate . Kjo vajze me mesoi te dua , kurre me pare nuk kisha dashur dike , por ja qe ajo i trazoi ndjenjat e mia , me beri nje person te dhembshur , egoizmi vdiq tek une;"