Amantian e ula ne fund te krevatit ,Ria i solli supen dhe disa nderresa te pershtatshme pasi ajo mbante veshur nje pal tuta sportive ne ngjyre roze me pakez te grisura dhe nje bluze te vjeter te hodhe.
Uroj mos te semuret, kur e gjeta ishte shume e ftohte pasi dhoma ishte e akullt.
E lashe aty dhe dola , sic kam thene ne shtepine time jetojne shume njerez , perfshi ketu edhe sherbyesit qe kane dhomat e tyre.
Merti ishte ulur ne kolltuk dhe po shikonte TV ndersa Songyli po konsumonte dicka te shpejte , normale qe tashme duhet te haje dhe per femijen qe ka ne bark.
"-Mert , cfare bere me Gyneyn?" E pyes nderkohe qe ulem ne divanin e kafejte dhe vendos syzet e shikimit.
"-E ndoqa derisa u fut ne shtepine e tij ," pohoi ai dhe aprovova me koke .
Nxjerr telefonin nga xhepi dhe i telefonoj Aliut , ishte njeri prej policeve te rajonit numer 2 ne Stamboll. Ai me siguri do me besonte per ato c'ka une kam nxjerre ne perfundim.
Linja me del e zene ndaj tij dhe marr sekretaren e Aliut , asaj i kerkova te me linte nje takim me te .
Takimi pas 3 oresh.
Amantias do i tregoja nje foto te Gyneyt , Kemali ma kishte derguar ne adresen e punes pasi me thene te drejten kur nisem kerkimet per Gyneyn nuk patem mundesi te shihnim fytyren e tij pasi jepeshin vetem te dhenat e biografise.
Amantia's POV
Tabakane me ushqim nuk e kisha zene me dore , qendroja mbeshtetur ne jasteket e bute dhe mbaja doren tek buzet .
Ende ndjehet shija qe Eray la ne to. Mos e dua valle?
Me duket se po , e dua .
Buzeqesha me vete , kisha ndjenja per te njekohesisht edhe ai per mua. Por doja te qendroja akoma ne pritje pasi kisha frike t'ja shprehja ndjenjat.
Do prisja castin e duhur per tja thene por pasi te sigurohesha njehere.
U cova nga krevati , se kuptoja pse kisha marramendje . Gjithsesi ,hengra pak supe , iuuu kush e ka gatuar kete qenka katastrofe , pohova nderkohe qe mezi shtyja poshte supen dhe lija lugen anes tabakase.
Mora rrobat dhe shkova te beja nje dush ne banjen e dhomes se Erayt.
Pasi mbarova u vesha me rrobat e tjera dhe zbrita poshte.
Songyli sa me pa mu hodh ne perqafim , me mori malli per te . Larg saj, Mertit dhe Erayt ndjehesha aq e vetmuar.
U ula prane saj dhe Mertit , te dy buzeqeshnin. Nisem te shikonim TV derisa troket dikush ne dere.
Eray ja beri me shenje nje vajze te gapte deren dhe kjo e fundit ashtu beri.
Ne dhome hyri nje burre rreth te 30 , i veshur me uniforme policie , floket i kishte deri tek supi ne ngjyre te kafe , syte po ne te kafte dhe ishte pak esmer nga fytyra.
Ne dore mbante disa shkresurina.
Eray , Merti dhe ai shkuan ne njeren prej zyrave ndersa ne sallon isha vetem une me Songylin.
Ne filluam te flisnim pereth ceshtjeve te ndryshme por u degjuan disa zera qe vinin nga shkallet dhe ktheva koken.
Ishin 5 cuna , me tremben me seriozitetin e tyre. 2 prej tyre ishin binjeker , ata ngjanin jashtezakonisht shume vetem ndryshonte ngjyra e flokeve , njeri i kishte te zinj ndersa tjetri te zinj dhe te lyer me boje te badhe.Ata mbanin veshur tuta sportive addidas dhe njeri kishte veshur bluze te zeze ndersa tjetri ishte me kanotiere. Dukeshin qe ishin tek te 25.
Songyli me tha emrat e te 5-ve . Binjaket quheshin Kerem dhe Kaja . Keremi ishte ai floke ziu ndersa Kaja ai me floke bardhe e zi.
Pastaj ishin 3 cunat e tjere , njeri prej tyre quhej Selim, ky ishte nje trup madh me muskuj saqe i dalloheshin edhe damaret e qafes dhe te kraheve . Ishte diku tek 30 vjec . I veshur me nje pal xhinse te zeza dhe me nje kemish ku krahet i kishte te perthyer .Ky kishte tipare te erreta edhe pse fytyren e kishte te bardhe , syte e medhej ne ngjyre jeshile buzet te fryra dhe ne te dy veshet kishte vadh me kryq.
YOU ARE READING
"Me duaj vetem pak"
Mystery / Thriller-"Jeta e saj eshte shume e cmuar per mua , une e dua ate . Kjo vajze me mesoi te dua , kurre me pare nuk kisha dashur dike , por ja qe ajo i trazoi ndjenjat e mia , me beri nje person te dhembshur , egoizmi vdiq tek une;"