7

60 3 0
                                    

Fatmiresisht perfundoi muzika,e lash aty ne mes te salles e u largova

Dola jashte , ajri i ftohte me shpoi hundet , buza e poshtme po me dilte gjak,hejj zot sikur ishte qen e jo femer .

Koke e Amantias , prit , po Amantia nga ka perfunduar?Pyeta veten e pasi vura nje ngjice tek buza hyra brenda .

Kur po ecja vura re Mertin dhe Songylin , ai e kishte mbeshtetur ne mur dhe po e puthte eger,te njejten gje edhe ajo.

Ngado hidhje syte te gjithe ishin bere si te coroditur,efekt i pijes ky,edhe une kisha kthyer disa gota por duke qene se pi perhere organizmin e kam te forte.

Veshtrova oren ne telefon,shenonte 02:23 , fusta serisht telefonin ne xhep dhe kerkova me sy per Amantian,por s'po e gjeja,derisa , syte me zune ate qe ngjiste shkallet bashke me nje djal,ajo kishte mbeshtetur koken tek supi i tij ndersa ai kishte vendosur doren ne fundshpinen e saj .

Shkova pas saj,isha shume i sigurt qe ajo ishte dehur sepse e dija qe ajo vajze nuk ishte si keto qe shkonin me meshkuj te pasur,dhe s'duhej te beje asgje pa vetedije , mos te pendohet me pas .

Per kete shkova ,jo se me interesonte shume per te .

Shpejtova hapat , ne katin ku ata po ngjiteshin , pra ne katin e 3 ishte vetem nje dhome ne fund te korridorit ,pasi ato te tjerat i mbaja te kycura .

Vrapova dhe hapa deren .

Kur vajta une ai e kishte shtrire ne krevat , ajo dukej qe nuk ishte ne vete , syte i mbante mbyllur dhe koken anuar nga ana e majte .

Perversi perfitonte nga gjendja e saj , njera dore e tij qarkullonte neper trupin e saj , ndersa me tjetren po zberthente kopsat e kemishes qe me pas te hidhej ne sulm.

"-Ej ka mundesi te na lesh pak vetem?" Tha ai pasi vuri re se kisha hapur deren, shtrengova nofullat.

Hyra ne dhome dhe ju afrova atij qe bente te fortin.

"-Se shikon ne cfare gjendje eshte ?" Thash e ai qeshi.

"-Kujt ju be vone , do mbaroj pune me te e do iki , ajo s'do e marri vesh ",pohoi gjithe krekosje ai .

Pa kaluar shume ai u gjet i shtrire pertoke dhe i gjakosur nga fytyra .

Vinte duart para per tu mbrojtur dhe me thoshte ta lija pasi do e kishte mendjen per heres tjeter .

"-Zhduku , mos te shoh me ketu ". I betita ne fytyre dhe e hodha jashte dhome.

Fale Zotit kisha mberritur ne kohe , ju afrova asaj , ishte zgjuar por ishte e dehur .

Mbante syte mbyllur mbase nga ajo qe do kishte dhimbje koke , dhe intuita s'me la te gaboja pasi ajo shpesh here vinte duart ne koke dhe ushtronte presion ne te .

E ngrita nga shtrati dhe e peshova mbi trupin tim.

Gjeja e vetme qe tha ishte se "donte gjume"

Vendosa njeren dore tek kembet e saj , ndersa doren tjeter tek shpatulla dhe e mora hopa .

Zbrita nga kati i trete dhe hapa deren e dhomes sime,aty askush nuk guxonte te futej ndaj ajo do ishte me e sigurt.

Pasi festa mbaroi e gjithe shtepi ra ne qetesi .

Ishin shume nga miqte e mi qe i thashe te qendronin ne shtepine tim,ne beheshim gati 40 veta,pervec Amantias,Shejmas dhe Songylit gjithe te tjeret ishin meshkuj.

Merti shkoi ne dhomen e tij bashke me Songylin , Merti ishte bere tap ndersa Songyli ishte pak esell ,doja te nderhyja por pastaj ndalova fundja s"kishte c"me duhej.

Shejma serisht e dehur,fustani i shkurter dhe i ngjitur neper trup ja ekspozonin format e saj perfekte .

Por kush donte nje femer si ajo ,vetem per trupin se per fytyren .. joo.

"Me duaj vetem pak"Where stories live. Discover now