Orhanin e mora me vete pasi me tha se e kishte pare te drejtohej nga hyrja e pallatit para lokalit. Aty me shume rrinin raca rumune .
Kontrolluam te gjithe hyrjen por s'gjetem gje . Po me ikte truri , ku ta kerkoja kisha lajmeruar te gjithe komisarietet e rretheve per tu futur ne kerkim.
Mora makinen e ju drejtova shtepise ,per here te pare mu u duk ajo aq e pafundme , aq torturuese.
Hapa deren me te shpejte , Klaudjo ishte rehatuar ne kolltuk dhe po lexonte disa libra . Sa me pa rrudhosi vetullat dhe u ngrit vertik duke ardhur mes shpejtesise drejt meje.
Injorova cdo pyetje te tijen , tashme nuk isha me ne gjendje te pergjigjesha , Amantia ime ishte ne rrezik .
Pak minuta me vone bie dera , shkoj e hap ashtu i tensionuar si isha .. s'kishte njeri vetem dicka e hedhur ne pllaka e mbuluar me nje rrobe te zeze.
Ulem ne gjunje , ndjej edhe pranine e Klaudjos prane meje.
Heq rroben e zeze , vec kur shikoj Sarpin ashtu sy mbyllur te gjakosur nga fytyra rashe ne toke dhe plasa koken ne mur.
"-Saaaarp ". U degjua e bertitura e Klaudjos nderkohe qe i vendoste duart ne qafe nese ishte gjalle apo jo.
Ai kishte nderruar jete , njeriu im me i mire gjendjej i vrare mu para syve re mi. Vellain tim e kishin vrare , kishin vrare ate njeri qe per mua ishte me i rendesishem se kushdo tjeter.
"-Kontrrolloje , duhet te kete dicka ". Thash me te shpejte , po me dilte cdo gje jashte kontrrollit. Tek e zbuloja trupin e Sarpit vura re se ishte nje shenim i varur nerripin e pantallonave te e tij. E mora me duart qe po me dridheshin dhe lexoj ne te . "Erdhi fundi i epokes tende Eray Demirkan".
Gyneeeeeeyyyyyyyyyyy . Bertita me sa ze kisha e fillova ti bija kokes me grushte.
Amantia's POV
Kur hapa syte e gjeta veten ne nje dhome tjeter , ne mes te saj ishte nje krevat dhe mbulesat ishin shume te pista . Dritaret ishin me xhama te thyera dhe i ftohti depertonte neper dhome .
S'mbaja mend asgje , me dhimbte qafa pas. Me siguri ai qelbesira me kishte qelluar pas koke.
Kisha frike , sa degjoja nje zhurme te vogel me rrenqethej mishi.
E vetmja gje qe mendoja ishte Eray .
"-Ku je , kam nevoje per ty". Murmurita mes lotesh dhe zhyta koken mes duarve , ne ato caste mendja ime nuk gjykonte , thjesht doja te kisha ate prane , nuk mendoja me nese ai ishte perfitues apo jo . Prane tij ndjehesha e sigurt . Doja te me gjente . Pastaj do beja cfare te donte ai .
Papritmas u hap dera, ne te hyri ai bashke me nje djale tjeter , ky i fundit ishte ne moshen 27 vjecare , me tipare shume te erreta , mbante veshur nje xhup te zi , xhinse te zeza .
Se cfare murmuriten ne nje gjuhe te jashtme te dy dhe pasi me pane per pak caste u larguan duke plasur deren me force.
"-Gynej , cfare ke ndermend te besh me te?" E pyeti varesi i tij .
Gyney's POV
Une jam Gyney , djaloshi i pameshirshem qe bene cdo gje per te pasur pushtet , femra , para. Dhe mbi te gjitha EGO.
Po po... e moret vesh une jam rrembyesi i Amantias ,,, kukulles se shtrenjte te Eray Demirkanit , po une Gynej Asllan , e rrembeva per ti shenuar fundin epokes se tij .
Mjaft ka sunduar per 5 vite rradhazi ne Turqi. Tashme i ka ardhur koha te dali ne pension.
Djali qe kisha futur mes rrethit te Erayt e beri punen sic duhet , isha une ai qe i thash ti qellonte kamarieres se vogel ne te pasme ,,, madje madje isha po une ai qe e vura ne ndjekje te saj.
YOU ARE READING
"Me duaj vetem pak"
Mystery / Thriller-"Jeta e saj eshte shume e cmuar per mua , une e dua ate . Kjo vajze me mesoi te dua , kurre me pare nuk kisha dashur dike , por ja qe ajo i trazoi ndjenjat e mia , me beri nje person te dhembshur , egoizmi vdiq tek une;"