Afrohem tek ajo dhe pasi veshtroj rrugen nese kishte ndonje kalimtar apo jo , pasi mbarova me vrojtimin ulem poshte makines dhe i heq mikrocipin e vendosur , mesa kuptova ishte i fikur .
Kjo do te thoshte se Eray kishte ndaluar me gjurmimin tim.
"-Gyney ?" Therret babi dhe kthehem nga ai . Bej doren grusht per mos te treguar mikrocipin.
"-Cfare bene ketu bir?" Pyet.
"-Jo , hic thashe te dilja njehere ". Them dhe i buzeqesh.
"-Te prezantoj me Don Diego Hernandes". Thote ai dhe burri tjeter rreth te 30 me zgjat doren ne shenje mirenjohjeje .
Pasi takoj ate , pershendetem me ta dhe largohem .
Eray's POV
Bashke me Mertin vrapuam per ne katin e dyte .
Ulerima qe u degjua nga aty u duk therese dhe mjaft e frikshme.
Kur shkuam ne katin e dyte , ne njeren prej banjove para deres ishte mbledhur nje grup me njerez .
Afrohemi me te shpejte dhe shikojme cfare po ndodh.
"-Sooongyyyl". Bertet Merti ne momentin qe veshtronte ate te rene pertoke dhe te gjakosur.
Vendos doren ne goje dhe me tjetren mundohesha te liroja rrugen.
Oh Zot .
"-Songyl , Sooongyl , hapi syte zemer . Te lutem beje per mua , Songyl , Songyyyyyyyyl".
Ulerimat e Mertit s'kishin te pushuar .
Dikush kishte vrare Songylin.
Syte me ishin mbushur me lote dhe me dhimbte zemra tek e shikoja Mertin qe shtrengonte pas vetes trupin e saj dhe lotet e tij binin si shatervan .
E kap Mertin prej krahesh duke e shkepurur nga ajo .
"-Leshoooom , leshoom , Songyyl , Songyyyyl ngrihu hayatem ( jeta ime), te lutem hapi syte , Sooongyyyl.
Te nesermen bejej varrimi i saj , Merti ishte shkalluar , kishte thyer cdo gje , kishte plagosur njerin prej djemve ne shtepi .
Kishte qelluar njeren prej sherbyeseve .
Ishte kthyer ne nje tjeter njeri .
Ndersa une isha i heshtur , nje tjeter prej familjes sime ishte gjetur i vdekur .
Mert's POV
"-Songyli im , bukuroshja ime , pse ike dhe me le vetem.
Pse ma bere kete shpirt , pse e vrave Mertin.
Kush ta beri kete o jete. Kush ishte ai qe te mori prej meje .
Arkivolin po e drejtonin per ne banesen e fundit.
Joooo , joooo une s'mund ta lija te ma merrnin .
"-Soongyl , te lutem me thuaj qe eshte thjesht nje enderr e keqe dhe tani do hap syte dhe do zgjohem .
U shtriva ne dhe prane saj dhe e perqafova arkivolin.
"-Mos me lini Songyl , mos ik bashke me femijen tone ,ti e di sa endrra kam thurur per ate , te lutem kthehuni prape.
Askush nuk me degjonte , po me merrnin me force dhe po fusnin arkivolin brenda ne dhe.
Jooo , Eray bej dicka , Eray mos i ler ta marrin Songylin prej meje , Eraaaaayyy , Eray , Eray , te pergjerohem , thuaj dicka , me thuaj se kjo eshte nje ender dhe Songyli eshte gjalle , te lutem Eray , i pergjerohesha u ulur ne gjunje por e kote , ai u kthye nga ana tjeter dhe mbuloi fytyren me duar.
Songyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyl .
**Flash Back**
Azer telefonon Gyneyn .
Aty ai i percjell se kishte ardhur momenti te fillojne me shkaterrimin e familjes Demirkan , kishte ardhur momenti per te vepruar.
Gyney mjaft i kenaqur nga situata qe po krijohej , i jep urdher Azerit te vrasi Songylin , ku i fundit pranon menjehere .
Pasi mbyllet telefonata midis Azer dhe Gyneyt , Azer maskohet per mos tu njohur dhe pret castin e duhur per te futur ne kurth shenjestren e tij.
Songyl pasi kishte nevoje te shkonte ne tualet , largohet nga kati i pare dhe shkon ne katin tjeter.
Azer pasi e spikati , shkoi tek dhoma e saj me kujdes dhe u fut brenda.
Ajo e padjallezuar nuk e kishte mendjen pereth , keto kohe kishte probleme me shtatzanine.
Porsa pa hijen e dikujt qe ishte ne dhome u kthye mjaft e trembur.
Ne fillim kujtoi se ishte Merti , por pasi pa dike te maskuar , hapi syte nga habia.
U mundua te mbyllte deren e banjes por Azer u tregua me i shpejte se ajo dhe e pengoi.
Aty ai i ngul thiken asaj ne kraharor , tjetra bie ne toke , trupi filloi ti dridhej derisa vdiq.
Ai e la aty , nuk e preku me dore , thiken qe e kishte ne doren e veshur me nje dorashke e futi ne nje qese dhe doli nga dhoma.
Pasi ai vrau Songylin doli nga shtepia me ane te deres se pasme .
YOU ARE READING
"Me duaj vetem pak"
Mystery / Thriller-"Jeta e saj eshte shume e cmuar per mua , une e dua ate . Kjo vajze me mesoi te dua , kurre me pare nuk kisha dashur dike , por ja qe ajo i trazoi ndjenjat e mia , me beri nje person te dhembshur , egoizmi vdiq tek une;"