Sa andej dhe kendej, do vonoheshin porosite e klienteve te tjere.
"-Songyl , beji tavolines pese serisht nje whiske-y. " Tha Shejma dhe u largua.
"-Lere se e bej une ", i thash Songylit e ajo aprovoi me koke.
"-Ta tregoj une ty ,debil i dreqit ". Pohova me vete dhe mora nje gote dhe e mbusha pakez fare me whiskey , i hodha sheqer dhe kripe si dhe pak raki , e perzjeva dhe e vendosa bukur bukur ne tabaka.
Mezi po mbaja te qeshuren , ai syte i mbante ketej nga une ,Songyli me qelloi me berryl ne krah .
"-C'ke qe qesh ?" Me pyeti.
"-Tani ka per te shperthyer sarkazma ", pohova dhe hodha syte nga djali qe , ngriti goten para si respekt per mua dhe vetem qe respekt nuk ishte.
Ai e piu njeresh , ropt e vrava dreqin , mendova me vete tek e shihja qe filloi te kollitej .
Iiiuu , sa mikrob paska qene , si ishte volli ne tavoline , ai u ngrit pasi u pastrua dhe u afrua tek banaku ."-Do ma paguash ". Tha gjithe nerva e buzeqesha.
"-Je i dehur , te te bej une esell tani ". Sic kisha goten me uje ja vesha turinjve , ai i shkreti thjesht mbylli syte e shtrengoi dy nofullat.
Pasi u largua Merti mu afrua dhe me kapi prej krahu.
"-Je ne terezi". Me tha.
"-Ajo ishte me e pakta qe mund te beja ", thash me dhembe perjashta dhe shkeputa krahun tim prej dores se tij me shume kujdes e u largova pasi kishte mbaruar turni.
Pasi ikja une degjohej Songyli me Shejmen qe qeshnin te dyja dhe thonin sa mire ja beri , ndersa Merti duhej te justifikohej per mua tek Eray , sepse sa kisha vene une kembe tek ai lokal cdo gje ishte kthyer permbys .
Shkova ne shtepi, cdo gje e gjeta si e lash , e rregullt deri ne detaje.
U ula shesh dhe hengra ate simiten e ngrohte qe kisha blere duke e shoqeruar me caj.
Tashme , gjeja e vetme qe duhej te beja ishte te mblidhja para dhe te rregjistrohesha me ndonje kurs pasi isha vetem me gjimnazin dhe pa universitetin askush nuk te fut ne pune.
Keshtu iku kjo dite , e nesermja ishte pushim , kisha vendosur te pergatisja embelsira dhe ti mbaja ne frigorifer , por ce do qe mu prish plani .
Erai kishte organizuar nje feste ne shtepine e tij dhe per cudi nder te ftuarit isha dhe une. Ne vend qe te rrija nje dite rehat pa e pare surratin e atij apo te asaj karrotes , me duhej te shkoja ne feste , dhe per me teper ne shtepine e tij.
Songyli trokiti ne dere dhe e hapa .
Wow , ishte thjesht wow , me te vertete qe ishte bere shume e bukur , fustani i gjate i ngushte pas trupit ne ngjyre blu e zene i rrinte per mrekulli , per siper kishte zgjedhur te vishte nje pallto lekure qe kombinohej mjaft mire me takat e saj te zeza dhe aksesoret e kristalte .
Per sa i perket flokeve , para kisha nje Songyl krejt ndryshe , floket i kishte shtrire dhe derdheshin neper supe , make up - i i lehte e bente akoma me te bukur.
"-Zemer , c'ke qe u habite ". Degjova te thoshte e hapa rrugen .
"-Jo por je kaq ndryshe Songyl ", pohova pasi mbylla deren.
"-E di , nuk je mesuar te me shikosh te vishem si njeri ".
"-Pse nuk e bene?"
"-Sepse ti e di arsyen , tek lokali ku punojme ne duhet te kemi veshje ekstravagante qe te terheqim me shume djem , kjo behet me qellim qe ne rrethin e Erayt te hyjne me shume njerez. "
YOU ARE READING
"Me duaj vetem pak"
Mystery / Thriller-"Jeta e saj eshte shume e cmuar per mua , une e dua ate . Kjo vajze me mesoi te dua , kurre me pare nuk kisha dashur dike , por ja qe ajo i trazoi ndjenjat e mia , me beri nje person te dhembshur , egoizmi vdiq tek une;"