Afrohem menjehere dhe pasi e pershendes e ftoj te ulet.
Ai ulet ne njerin prej kolltuqeve te kadifejte dhe na ofron nga nje buzeqeshje.
"-Po hyj direkt ne teme zoti Eray. " Thote dhe aprovoj me koke.
Cuditerisht , kisha vene re sot se Amantia kishte nderruar karakter , nuk e kuptoja shume mire pasi duke qene se e njoh pak a shume tipin e saj e marr parasysh se mund te nxehet per ndonje gje te vogel.
"-Ne analizat e gjakut te Amantias , u gjet droge , nje sasi mbi normalen , nikotine dhe ekstazi. "
"-Ashtu?" Them mjaft i tronditur dhe i habitur ne te njejten kohe.
"-Po , kjo dallohej dhe me njehere te pare se ajo dukej qe kishte marr substanca pais nuk ishte ne vete.
Nuk reagonte per njefare kohe , flinte shume , i dhimbte koka , ndjente trupin te keputur. "
"-Cfare duhet te beje me te?" E pyes .
"-Me duhet ta vizitoj tani ". Pohon ai dhe i them njeres prej sherbyeseve ti thoj Amantias te vi ketu.
Ajo vjen prane meje dhe me veshtron e vrenjtur ne fytyre.
"-Amantia doktori ka ardhur te te vizitoje ". Them dhe ajo aprovon me koke duke shkuar tek ai.
Pasi mbaron viziten me merr me vete dhe me tregon per gjendjen e Amantias.
"-Eshte keq zoti Eray". Thote dhe syte me hapen nga habia.
"-Duhet te kete ndonje ilac a ndonje gje".
"-Po ne fakt eshte te rri ne regjim shtrati , te ushqehet shendetshem dhe mos te nevrikoset."
Pasi doktori u largua , shkoj tek Amantia dhe i percjell ato qe tha doktori.
"-Une nuk jam e semure , ti me ke bere keshtu , ti po me jep pilula droge ". Bertiste sa kishte ne koke .
"-Amantia , ti e di se nuk do e beja kurre nje gje te tille".
"-Mallkuar qofsh , te urrej ". Uleriu per here te fundit dhe vrapoi per tek dhoma e saj.
U ula rendshem ne divan dhe kalova duart ne fytyre , Merti u ul prane meje dhe me vendosi njeren dore ne sup.
"-Qetesohu , ke per ta pare qe do e marri veten shume shpejt. "
"-Aaaaaaaaaaaa". Degjohet nje e bertitur nga kati i dyte dhe te dy me Mertin veshtrojme njeri tjetrin te trembur.
Gyney's POV
Azeri me merr ne telefon dhe me tha se Amantia donte te me takonte.
Sigurisht qe do e takoja , pasi kisha planifikuar disa gjera te tjera ne lidhje me te .
Nxjerr telefonin nga xhepi dhe formoj numrin e Azerit.
"-Alo bos". Pergjigjet ai.
"-Azer , e bere ate qe te kerkova?" Them dhe kruaj pak mjekren.
"-Po e bera , tani i ngelet atyre ne dore se si do e presin kete ndodhi".
"-Aferin sana , (te lumte)."
"-Gyney , kur do mblidhemi?" Pyet ai.
"-Sot ne darke , merre vajzen me terezi dhe sille si gjithmone ne vendtakim , bej kujdes mos te te shohin."
"-Pa merak".
Hap deren e shtepise dhe futem brenda , mami ishte ulur ne ne njerein kolltuk dhe po ndiqte lajmet ne TV ndersa babi , ai s'dukej gjekundi.
"-Ku eshte babi ?" Pyes ate .
"-Kishte nje takim me dike ".
"-Po me cilen makine shkoi?"
Them nderkoje qe ulem ne divan dhe nderthur gishtat me njeri tjetrin.
"-Me makinen tende ".
"-Cfare?"
Ngrihem i terbuar nga divani dhe vendos dy duart ne koke dhe ushtroj presion mbi te.
"-Gyney , cfare ke bir?" Thote ajod he me afrohet duke me kapur prej krahesh .
"-Ajo makine ,,, ooo Zot". Them dhe dal menjehere nga shtepia duke ju drejtuar kompanise se babit.
Mberrij atje per me pak se 20 minuta. Makina ime ishte parkuar para nje lokali ndersa babi nuk ishte.
"-Shit ".
Vrapoj per tek hyrja e kompanise dhe bisedoj me sekretaren .
"-Ku eshte im ate?"
"-Zoti Hakan sapo doli me Don Diego Hernandes".
"-Don Diego ,kush eshte ky?"
Don Diego Hernandes , emer i padegjuar per mua.
"-Eshte njeri qe ka dhene gjysmen e shumes per ndertimet e kompanise."
"-Ku jane tani?" Pyes.
"-Tek lokali para kompanise ne hyrjen kryesore."
Largohem nga kompania dhe pershpejtoj hapat per tek lokali.
Kur pash tim ate te ulur ne njeren prej karrigeve duke konsumuar nje pije bashke me zoterine ngjitur , u lehtesova pa mase.
Nuk do ja falja vetes nese atij do i ndodhte dicka.
Babi nuk e di qe une i jam futur nje rruge qe s'ka kthim , nje rruge qe shpetimi mund te jete vdekja ose burgu .
Makina sic thashe ishte parkuar para , afrohem tek ajo....
YOU ARE READING
"Me duaj vetem pak"
Mystery / Thriller-"Jeta e saj eshte shume e cmuar per mua , une e dua ate . Kjo vajze me mesoi te dua , kurre me pare nuk kisha dashur dike , por ja qe ajo i trazoi ndjenjat e mia , me beri nje person te dhembshur , egoizmi vdiq tek une;"