19

29 1 0
                                    

Azer merr makinen dhe shkon ne portin e Stambollit , aty ai heq dorashken dhe bashke me qesen ku kishte futur thiken i hedh ato brenda ne det.

Pasi kishte mbaruar me sukses shkon drejt makines dhe i jep gaz me sa ka per te mberritur ne shtepi.

Futet serisht nga dera e pasme dhe i drejtohet dhomes se tij.

Pas 10 minutash degjohen ulerimat dhe te bertiturat e atyre qe e pane se cfare kishte ndodhur ne ate shtepi brenda kaq pak kohe.

**End of Flash Back**

Pas tre ditesh.

Gjendja ne vilen Demirkan sa vinte dhe perkeqesohej , askush prej tyre nuk e dinte se rrezikun e kishin brenda ne shtepi.

Policia kishte filluar me hetimet per vrasjen e Songylit por nuk kishin dale ne perfundim.

Merti kishte shfaqur probleme mendore qe nga vdekja e saj , ai rrinte i mbyllur ne dhomen e tij te cilen e kishte mbushur me fotot qe kishte bere me Songyl .

Nuk lejonte askend te futej ne ate dhome madje madje nuk kishte ngrene edhe nuk kishte pire per tre dite.

Eray nga ana tjeter kishte problemet e veta , Aslihan kishte nderruar jete ne spital.

I zhytyr ne tmerre sesi familja e tij po shkaterrohej brenda nje kohe te shkurter , po cmendej.

Azer , cdo nate shkonte ne dhomen e Amantias dhe e drogonte ne fshehtesi , vajza te nesermen kur ngrihej bente kerdine , kthente permbys cdo gje , bertiste me sa kishte ne koke , thoshte fjale nga me te ndryshmet , mallkonte e shante ne te njejten kohe.

Eray nga hallet qe i kishin rene mbi koke dhe nga barra e madhe qe kishte mbi supe te gjithe inatin ja kishte nxjerre asaj duke e qelluar me aq force sa i kishte krahu , pellemba e tij beri qe Amantia te rrezohej ne toke , te cante buzen dhe te godiste koken ne mur.

Por kjo nuk ishte e gjitha , Eray madje edhe i kishte bertitur per sjelljen e saj , i kerkonte llogari se c'dreqin po ndodhte me te , ne cfare mostre ishte kthyer , ne vend qe ajo ti qendronte perkrahe ne diten e tij me te veshrire , i terrorizonte nervat.

Amantia nuk do e linte me kaq sepse ne dark bashke me Azer dalin nga hyrja sekrete e shtepise dhe takohen me Gyneyn , ky i fundit i thote se eshte momenti qe te vene ne pune piken B te planit te tyre.

Te mbyllin Mertin ne cmendine.

Azer shkon ne shtepi bashke me Amantian , kjo e fundit kishte per detyre te vriste Erayn .

Aq shume kishte ndikuar droga nen venat dhe arteriet e saj saqe e kishte ndryshuar komplet si njeri.

Amantia troket ne deren e Mertit por ky i fundit nuk e hap ate .

Aty Azer ne bashkepunim me Amantian nisin planin e tyre.

Vendosen muziken e parapelqyer te Songyl , Merti nga brenda dhomes filloi te bertiste me te madhe qe ata te ndalonin por e kote.

Eray shikon per te 1000 here endrren dhe ngrihet menjehere nga gjumi , kesaj here pjese e endrres ishte dhe Merti .

Duke qene se u be merak vendosi te shkonte ta kontrrollonte ne ishte mire apo jo .

Kur Azer dhe Amantia veshtrojne se dikush eshte duke ardhur ndalojne cdo gje dhe fshihen.

Eray troket ne deren e Mertit por ky i fundit nuk pergjigjet .

Ai shemb deren dhe gjen te shtrire pertoke Mertin.

Vellai i tij kishte vdekur , ashtu si ishte u ul ne gjunje dhe mori Mertin prane , filloi te qante me ngasherim . Aty se donte me jeten , Erayt i ishte shkeputur dhe nje tjeter cope shpirti.

Kur Gyney e mori vesh per vdekjen e Mertit , u lumturua pa mase , tashme kishte ngelur vetem Eray per tu asgjesuar dhe epoka e Demirkaneve do merrte fund.

Historia do harrohej dhe ngjarjet do fshiheshin me kalimin e kohes.

Sunduesi i Stambollit do ishte vetem Gyney.

Gyney pas disa ditesh kur ritet e nderimeve per te vdekurin ishin mbyllur dhe e gjithe familja ishte ne zi per vdekjen e Sarp , Mert , Songyl dhe Aslihan , merr vesh se ne vdekjen e Mertit kishin gisht edhe Azer me Amantian.

Aty ai nuk duroi dot me dhe nje dite therret Azer per ti kerkuar llogari , Gyney as qe e merr mundimin fare ta degjoje ate dhe per kete arsye e qellon me grushta per vdekje.

Pasi Azerin e perze ky i fundit shkon ne vilen Demirkan dhe i tregon Amantias se si eshte e verteta .

Aty Amantia fillon te kujtoje cdo gje pak nga pak .

"Me duaj vetem pak"Where stories live. Discover now