Bölüm 17: Tutku (özel bölüm+18)

38 7 1
                                    

Onların hikayesi aşk şarabı gibiydi..acı ama bir o kadar da zevkli..ilk kez birlikte oldukları gün ezberindeydi ikisinin de...

***

Kitapçıda yaşanan yakınlaşmadan sonra klübe gitmiş ve hem eğlenip hem de konuşmuşlardı. Murat bir anda Laranın belinden çekmiş ve dans etmeye başlamışlardı. Herşey başdöndürücü bir hal almıştı. Lara ilk kez birine güveniyordu. Murata...inandığı tek erkeğe...

Murat'ın kız arkadaşı olacak Lara çok dominant ve tecrübeli bir kadındı. Her zaman istediğini elde ederdi ve o gece de onu istiyordu. Eve geçtiklerinde Murat alkölün etkisiyle kendini yatağa atmıştı. O dayanıksızdı içkiye karşı.

Murat yatakta uzanırken kıçında sıcak bir dokunuş hissetti. Arkasını döndü ve Lara'nın bir anda ortaya çıktığını, ıslak am???ıyla çıplak olduğunu gördü. Murat'ın üzerine atladı ve seviştiler.Bundan sonra ilişkileri daha cinsel bir hal aldı. İkisi de bu şekilde olmasını istiyordu. Lara BDSM kostümleri giymeye başladı ve Murat onun itaatkârı olmak istedi. Bu oyun için oyuncaklar aldılar, deri bir kırbaç, kelepçe, kedi maskesi ve zincirli bir tasma. Lara ayrıca Murat'ın yedek penis olarak kullanması için bir yapay penis aldı. Ayrıca Murat'ın kendine dokunmasına izin verilmediği zamanlarda takması için bir bekaret cihazı da aldı. Oyunları devam etti. Bir gün Lara, Murat'ın onun kedi çocuğu olmasına karar verdi. Ona bir tasma ve zincir taktırdı ve dizlerinin üzerinde beklemesini söyledi. Daha sonra kendisi mastürbasyon yaparken ve onu izlerken ona amını yalattı. Ona iyi bir çocuk olduğunu ve horozuna dokunabileceğini söyledi. Bundan sonra Lara onu kayışla becermeye başladı. O kadar çok inliyordu ki. Bu duyguyu çok seviyordu.

***

Bir akşam Murat eve erken geldi ve Lara'yı oturma odasında mastürbasyon yaparken buldu. Bacaklarını açmış kanepede oturuyordu ve parmaklarıyla amını ovuşturuyordu. Murat dayanamadı ve yanına gitti. Lara inlerken onun amını yaladı. Sonra parmağını içine soktu ve yaladı. Lara bu duyguyu çok sevdi. Daha sonra ona durmasını ve yatak odasına gitmesini söyledi. Murat heyecanlandı ve hızla gitti. Lara elbisesini çıkardı ve onun peşinden gitti. Seks yaptılar. Bundan sonra, Murat'ın tekrar onun kedi çocuğu olmasına karar verdiler.Lara deri bir takım elbise giydi ve bir yapay penis çıkardı. Yapay penisi amına soktu ve Murat'ı dizlerinin üzerine oturttu. Ona iyi bir çocuk olduğunu ve horozuna dokunabileceğini söyledi. Sonra onu strapon ile becermeye başladı. O kadar çok inliyordu ki. Bu duyguya bayılıyordu. Onu çok hızlı beceriyordu. Boşalıyordu. Lara da boşaldı. Birbirlerine sarıldılar ve "Seni seviyorum" dediler.Lara ve Murat şimdi uzun mesafeli bir ilişki içindeler. Farklı şehirlerde yaşıyorlar ve iki yıldır birlikteler. Birbirlerini ayda bir görüyorlar ve her gün konuşuyorlar. İkisi de çok çalışıyor ve kariyerlerinde başarılılardı. Lara bir dedektif ve Murat da bir polis memuruydu fakat ayrı ayrı bölgelerde çalışırlardı. Birlikte çok mutlular ve birbirlerini çok seviyorlardı. Ayrıca buluştuklarında hala BDSM oyunları oynarlar ve bu duyguyu severlerdi. Sekslerini daha iyi hale getiriyordu bu.

Murat penisini Lara'nın üzerinde gezdiriyordu. Lara çok seksiydi. Onu çok seviyordu. Onu her gün becermek istiyordu. Lara inlemeye başladı. Murat onu daha sert sikmeye başladı. Lara çığlık atıyordu. Murat boşalmak istiyordu. Onu daha sert sikmeye başladı. Lara daha yüksek sesle inliyordu. Murat boşaldı ve Lara'nın üzerine yığıldı. Ona sarıldı ve öptü. Birbirlerini seviyorlardı. Çok mutluydular. Birbirleri için mükemmeldiler.Lara ve Murat hala birlikteler ve çok mutlular. Her hafta sonu birbirlerini görüyorlar ve her gün konuşuyorlardı. Sonra Murat Laranın olduğu adliyeye geçti.Kendilerine ev aldılar ve her özlemlerinde oraya giderlerdi. Ve güzel bir birliktelik yaşarlardı..

Bu gece kendilerini loş bir odada, vücutları birbirine yakın bir şekilde yalnız buldular. Lara, Murat'ın kulağına "Bu anı bekliyordum" diye fısıldarken dudakları sırıtıyordu.Lara'nın elleri vücudunu keşfederken Murat'ın kalbi hızla çarptı, dokunuşu omurgasından aşağı ürperti gönderdi. "Tamamen seninim," diye cevap verdi, sesi ancak fısıltıyı geçiyordu.

Lara, Murat'ı yatağa götürüp yumuşak şiltenin üzerine iterken gözleri heyecanla parlıyordu. Lara onun üzerine tırmandı ve dudakları derin, tutkulu bir öpücükle buluştu. Murat, Lara'nın dilinin ağzını keşfettiğini, zevk inlemelerinin onu çılgına çevirdiğini hissedebiliyordu.Lara öpüşmeyi kesti, dudakları Murat'ın boynunda gezinirken onun hassas tenini ısırdı ve yaladı. Murat'ın elleri Lara'nın göğüslerinde geziniyor, parmakları Lara'nın sert meme uçlarını sıkıyor ve okşuyordu.Lara'nın eli Murat'ın pantolonuna kaydı, parmakları ustalıkla düğmeleri çözdü. Murat'ın inlemeleri odayı doldururken elini onun sik*inin etrafına sardı ve yavaşça okşadı.Lara Murat'ın üzerinden indi, kıyafetlerini yavaşça çıkarırken gözleri Murat'a kilitlenmişti. Murat'ın gözleri Lara'nın çıplak vücuduna bakarken genişledi, siki arzuyla seğiriyordu.Lara yatağa geri süründü ve dudakları bir kez daha Murat'ınkilerle buluştu. Kulağına fısıldadı, "6.9 yapmak istiyorum." Murat başını salladı, Lara onun üzerine çıkarken kalbi heyecanla çarpıyordu. Lara sikini ağzına alıp dilini ucunda gezdirirken, Murat onun sıcak nefesini hissedebiliyordu.Murat'ın parmakları Lara'nın amını buldu, Lara sikinin etrafında inlerken klitorisini ovuyor ve çimdikliyordu. Murat'ın parmakları daha derinlere indikçe Lara'nın inlemeleri daha da arttı, vücudu zevkten titriyordu.Lara çekildi, dudakları Murat'ın dölüyle parlıyordu. "Beni gtümden si*kmeni istiyorum," diye fısıldadı, sesi arzu ile damlıyordu.Murat başını salladı, Lara kendini dört ayak üzerinde konumlandırırken kalbi hızla çarpıyordu. Onun daracık küçük gö*t deliğini görebiliyordu, si*ki arzuyla seğiriyordu.Yavaşça si*kini Lara'nın kıçına soktu, sıkı kasları onun etrafında kenetlendi. Murat itmeye başladığında zevkle inledi, Lara'nın zevk inlemeleri onu çılgına çevirdi.Lara'nın yüzü yastığa gömülmüştü, boğuk inlemeleri odayı dolduruyordu. Murat, Lara'nın sıkı kaslarının etrafında kenetlendiğini, prostatının her itişte uyarıldığını hissedebiliyordu. Lara'nın inlemeleri orgazma yaklaştığını hissettikçe daha da yükseldi, vücudu zevkten titriyordu. Murat onun kaslarının etrafında sıkılaştığını, orgazmının vücuduna zevk dalgaları gönderdiğini hissedebiliyordu.Murat orgazma yaklaştığını hissettikçe hamleleri sertleşiyor, ta*şakları zevkle geriliyordu. Yükünü Lara'nın kıçının derinliklerine boşaltırken inledi, spe*rmi onu doldurdu.Lara yatağa yığıldı, vücudu zevkten titriyordu. Murat çekildi, dölleri Lara'nın bacağından aşağı damlıyordu.Lara yüzünde memnun bir gülümsemeyle Murat'a döndü. "Artık benimsin," diye fısıldadı, gözleri arzuyla parlıyordu.Murat başını salladı, kalbi heyecanla çarpıyordu. Lara'ya boyun eğmeye hazırdı, onunla BDSM dünyasını keşfetmeye hazırdı.Yatakta uzanırlarken, vücutları birbirine dolanmış halde, Murat tatmin duygusundan başka bir şey hissetmiyordu. Onu gerçekten anlayan, arzularını paylaşan birini bulmuştu.Lara'nın parmakları Murat'ın göğsünde daireler çizerken gözleri Murat'ınkilere kilitlendi. "Ayaklarına tapmak istiyorum," diye fısıldadı, sesinden arzu damlıyordu.Murat başını salladı, kalbi heyecanla çarpıyordu. Lara ile BDSM'nin her yönünü keşfetmeye hazırdı, onun her arzusuna boyun eğmeye hazırdı.

***

Murat inleye inleye bayılmıştı. Lara kalktı ve ona döndü : "Geçen sefer daha erken bayılmıştın, dozajı yükseltmem lazım, vücudun ilaca karşı bağışıklık kazandı neredeyse.

Yataktan kalktı, güzel bir duş aldı ve üstünü giyindi. Gitmesi gerekiyordu. O an duraksadı, ve Murata baktı. İlaca bağışılık kazanması daha erken uyanacağı anlamına da gelir. İğneyi hazırladı ve derin narkoz iğnesi yaptı. Bu sayede en az 6 saat uyuyacaktı. Sonra ortalığı topladı ve evden ayrıldı. Telefonunu açtığında neredeyse elliden fazla bildirim vardı. Aynı zamanda çokca arama da gelmişti. Adliyede birşeyler dönüyordu. Üstten kontrol edince yeni bir cinayet olduğunu anladı. Oysa ki katil tutuklanmıştı...Yoksa öyle değil miydi..

BEN LARA MOON...HİKAYEM DAHA YENİ BAŞLIYOR...

Kana Susamış KaranlıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin