Bölüm 6: Gölge Oyunları

17 6 0
                                    

"Sıradaki kurbanı bulmak için acele etme, Lara. Bu sadece bir başlangıç. Gerçek katil kim, biliyor musun?"

Lara, mesajı okuduğunda donakaldı. Katil, onları izliyor ve her adımlarını takip ediyordu. Dr. Kılıç, sadece bir piyondu ve gerçek katil hala özgürce dolaşıyordu. Lara, bu oyunun içinde daha büyük bir güç olduğunu anladı ve katilin kimliğini ortaya çıkarmak için daha da kararlı hale geldi. 

Lara, Dr. Kılıç'ın masasındaki mesajı okuduktan sonra ekibiyle birlikte yeni bir strateji belirlemek üzere acil bir toplantı düzenledi. Katil, onların her adımını izliyordu ve bu, Lara'yı hem sinirlendirmiş hem de daha da motive etmişti. Artık bu davada kişisel bir mesele haline gelmişti. Katili bulmak ve adaleti sağlamak için her şeyi yapmaya hazırdı.

Toplantı sırasında, Lara, ekibine katilin onları nasıl izleyebileceğini anlamak için çeşitli teknolojik önlemler alacaklarını söyledi. Ekip, bilgisayarları ve telefonları güvence altına alarak izleme yazılımlarını kontrol etmeye başladı. Bu sırada, Lara'nın aklına bir fikir geldi. Katili tuzağa düşürmek için onunla zihin oyunları oynamaya karar verdiler.

Lara, ekip arkadaşlarıyla birlikte sahte bir planyaparak katile yanlış bilgiler vermeyi amaçladı. Katil, onların planlarınıizliyor ve her adımlarını biliyorsa, sahte bir bilgi sızdırarak onu tuzağaçekebilirlerdi. Bu stratejiyi uygulamaya koymak için, Dr. Kılıç'ı yenidensorgulamaya karar verdiler ve bu kez ona sahte bir bilgi sızdırarak katiliyanlış yönlendireceklerdi.

Dr. Kılıç, sorgu odasına getirildiğinde, Lara ve Komiser Murat ona sahte bir bilgi verdiler. Lara, "Dr. Kılıç, elimizde yeni bir ipucu var. Katil, sonraki kurbanını belirledi ve biz bunu öğrendik. Onu yakalamak için bir operasyon düzenleyeceğiz," dedi. Bu bilgi, katile ulaşacak ve onun planlarını değiştirmeye zorlayacaktı.

Bu sırada, Lara'nın aklına daha önceki kayıp hastalarla ilgili bir detay geldi. Kayıp hastaların aileleriyle yaptıkları görüşmeler sırasında, bazı ailelerin çocuklarının kaybolmadan önce belirli bir yerden sık sık bahsettiklerini hatırladı. Bu yer, İstanbul'un eski ve terkedilmiş bir sanayi bölgesiydi. Lara, bu bölgeyi araştırmaya karar verdi.

Ekip, hızlıca sanayi bölgesine doğru yola çıktı. Bölgeye vardıklarında, terkedilmiş binalar ve karanlık sokaklar onları karşıladı. Lara, burada bir şeylerin saklandığını hissediyordu. Lara ve ekibi, bölgeyi dikkatlice incelemeye başladı. Bir binanın içine girdiklerinde, duvarlarda katilin sembollerini gördüler. Bu, doğru yerde olduklarını gösteriyordu.

Binanın içinde ilerledikçe, Lara ve ekibi çeşitli tuhaf objeler ve not defterleri buldular. Not defterlerinde, katilin zihnindeki karanlık düşünceler ve planlar yazılıydı. Lara, bu notları okudukça, katilin ne kadar zeki ve tehlikeli olduğunu bir kez daha anladı. Ancak, bu sırada Lara, defterlerden birinde şok edici bir bilgiyle karşılaştı.

Defterdenayrılmış ve kırışık hale gelmiş bir kağıtta, katilin gerçek kimliği hakkındaipuçları veren bir not vardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Defterdenayrılmış ve kırışık hale gelmiş bir kağıtta, katilin gerçek kimliği hakkındaipuçları veren bir not vardı. Notta, "Gerçekben, gölgelerin ardında saklanıyorum. Hiçbir yüzüm yok, ama her yerdeyim. Ben,Lara'nın en yakınında duran kişiyim," yazıyordu. Lara, bu sözleriokuduğunda kalbi hızla çarpmaya başladı. Katil,bu kadar insanın ve kardeşinin katili, onun en yakınında olan biriolabilir miydi?

Lara, bu notun anlamını çözmeye çalışırken, ekibiyle birlikte binanın alt katlarına doğru ilerlemeye devam etti. Alt katlarda, katilin daha fazla izine rastladılar. Ancak, bu sırada Lara, bir tuzağın içine çekildiklerini fark etti. Binanın içindeki bir odada, duvarlarda ve yerde çeşitli patlayıcılar bulunuyordu. Katil, onları buraya çekmiş ve bir tuzak hazırlamıştı.

Lara, hemen ekibine geri çekilmeleri için talimat verdi. Ancak, tam bu sırada bir patlama sesi duyuldu. Binanın bir bölümü çökmeye başladı ve Lara ile ekibi hızla dışarı çıkmak zorunda kaldı. Patlama, katilin ne kadar tehlikeli olduğunu bir kez daha gösteriyordu. Lara, bu tuzaktan sağ çıkmayı başarmıştı, ama katil hâlâ özgürdü ve onları izliyordu.

Bu olayın ardından, Lara ve ekibi, katilin kimliğini ortaya çıkarmak için daha da hırslanmıştı. Katilin her adımını izlemek ve onun oyunlarını bozmak için daha dikkatli ve stratejik hareket edeceklerdi. Lara, katilin "en yakınında duran kişi" olduğunu belirten notun anlamını çözmek için, kendi çevresindeki insanları dikkatlice incelemeye başladı. Kimseye güvenemezdi.

Lara, katilin maskesini düşürmek ve bu zihin oyunlarına bir son vermek için kararlıydı. Her adımda daha dikkatli ve daha stratejik davranarak, katilin izini sürmeye devam edecek ve sonunda onu yakalayacaktı. Bu oyun, henüz bitmemişti ve Lara, katilin kim olduğunu öğrenmek için her şeyi göze alacaktı.

Kana Susamış KaranlıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin