Bölüm 19: Yeni Katil

5 6 0
                                    

Sabahın ilk ışıkları pencereden süzülürken, Lara gözlerini açtı. Yanında yatan Murat'ın derin nefes alışverişlerini dinledi. İçindeki öfke ve hayal kırıklığını bir kenara bırakmaya çalıştı. Yavaşça yataktan kalktı ve banyoya gidip soğuk suyla yüzünü yıkadı. Aynadaki yansımasına bakarken, kendi gözlerindeki kararlılığı gördü. Bugün her şey yolunda gitmeliydi.

Murat'ı uyandırmak istemiyordu, ama birlikte kahvaltı yapıp her şeyin normal olduğunu göstermek istiyordu. Yatak odasına geri döndüğünde Murat hâlâ derin uykudaydı. Lara, onun yanında diz çökerek yüzünü okşadı. "Kedicik, uyan," diye fısıldadı. Murat gözlerini açtı ve ona gülümsedi.

"İyi misin?" diye sordu Murat, Lara'nın yüzündeki gerginliği fark ederek.

"Evet, sadece biraz gerginim," dedi Lara. "Bugün birkaç işimiz var, hatırlıyor musun?"

"Evet hatırlıyorum,gidecek bir arkadaşın vardı. Ben gelmesem mi? Bugün ofisde delillere bakmak istiyorum."

"Hayır,birlikte gitmeliyiz. Sen bana lazımsın."

"Ne?nası yani ya, lazımsın derken?"

"Minik kediciğim benim, bizim birlikte olduğumuzu bilen tek arkadaşım o,Alexi tanıyorsun işte,gidip biraz zaman geçiririz.Dinlenmiş oluruz hem"

"Güzelim,Alexten hiç hazetmiyorum,sana yavşak yavşak bakıyor,ama seni kırmam asla. Ama öncesinde ellerinden güzel bir kahvaltı yemek isterim."

(Kırmazmışsın,aldatınca kırmıyorsun dimi salak herif,asıl yavşak sensin)"Sevgilim benim..seni seviyorum"

Murat, uykulu bir şekilde başını sallayarak kalktı. Lara, mutfağa gidip kahvaltı hazırlarken Murat da banyoya girdi. Birlikte kahvaltı yaparken her şeyin normal olduğunu gösterme çabası içindeydi. Ancak, Lara'nın zihninde sürekli olarak Murat'ın defterinde bulduğu fotoğraf ve Elif'in görüntüsü dolaşıyordu.

Kahvaltı sırasında Murat'ın telefonu çaldı. Ekrana bakarken gözleri büyüdü. "Polis merkezinden arıyorlar," dedi ve telefonu açtı. Kısa bir konuşmanın ardından yüzü ciddileşti. "Yeni bir ceset bulunmuş," dedi Lara'ya, "Deniz kenarında. Hemen gitmemiz gerekiyor."

Lara, içindeki karışık duyguları bastırarak başını salladı. Planı bozulmuştu. 

07:23

Alex gelemiyoruz,acil olay çıktı.

Ne olayı sabah sabah?

Bilmiyorum,bir cinayet var gitmemiz gerekiyor

Birlikte aceleyle hazırlandılar ve arabaya binip olay yerine doğru yola çıktılar. Yol boyunca sessizlik hâkimdi, ikisi de düşüncelerine dalmıştı.

Deniz kenarına vardıklarında, olay yeri polislerle doluydu. Sarı şeritler çekilmiş, gazeteciler uzaktan izliyordu. Murat ve Lara, olay yerine yaklaştıkça kalabalığı yararak ilerlediler. Ceset, sahil kenarındaki kayalıkların arasında bulunmuştu. İlk bakışta tanınmaz haldeydi, ama Lara'nın gözleri hemen tanıdı: Bu Dr. Kılıç'tı.

Polis müfettişi yanlarına gelip bilgi vermeye başladı. "Ceset tanınmaz haldeydi, ama üzerindeki kimlik onu Dr. Kılıç olarak tanımlamamıza yardımcı oldu. İlk incelemelerimize göre, cinayet şekli önceki cinayetlere benziyor."

Lara'nın zihni bir anda bulanıklaştı. Dr. Kılıç, Alex ile bağlantılı değildi, ama cinayet şekli tanıdıktı. İçindeki şüpheler artarken, Murat'a dönerek fısıldadı, "Adli tıpla ilgili dosyaları isteyeceğim karşılaştırmak için."

Kana Susamış KaranlıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin