Bölüm 18: Kartlar Yeniden Dağıtılıyor

22 6 1
                                    

Ben Lara Karaca,pardon Lara Moon

(KONUŞMALAR İNGİLİZCE YAPILIYOR BU BÖLÜMDE)

Lara arabasını çalıştırdı ve klübeye benzer bir eve sürdü. Garaja park edip, eve doğru yürümeye başladı. Kapıyı çaldığında, kapıyı o açtı. Yıllardır evli olduğu eşi,canından bir parça, bu hayatta sahip olduğu tek güvenli ve yakın insan. Larayı kapıda görünce, önce bi şaşırdı,sonra ise onu belinden çekip boynunu öptü. "Hoşgeldin güzelim,beklenmedik mucize gibisin ,aniden giriyorsun hayatıma ve ruhuma renk katıyorsun." Sevgilim " diye fısıldadı Lara, "seni çok özledim ve bu kargaşalardan çok yoruldum."

-Gel otur iki gözümün çiçeği, biliyorsun elimde olsa, o Murat itini cehenneme gönderirdim.

+Hayır,konu murat değil,konu tüm bu yaşananlar. Zaman daralıyor, ve biz daha işi bitiremedik. 

-Bitiricez,güzelim,bitiricez. Sonra da burdan gidip güzel bir tatil yapıcaz. 

+Hala ilk tanışlığımızı hatırlıyorum ve sen hiç değişmedin Alex,seni ilk günkü kadar çekici buluyorum.

-Ouh,gerçekten mi, sanki biraz göbeğim çıktı ha, cennet bahçem benim, sen iste ben yüzyıl geçse bile böyle kalırım. Sadece biraz yüzüm kırışır,derim sallanır ve

+yav senin romantizmin bura kadar dimi,sus be, ahahahaha

- hadi bi düşünsene, böyle titreye titreye geliyom,mucuk mucuk diye öpüyorum

Lara içtenlikle gülüyordu. Aşıktı,güvendeydi ve seviyordu. Bu adam onu sonsuza kadar sevecek ve koruyacaktı. Buna emindi. 

+ Tamam,tamam..buraya bu yüzden gelmedim. Konuşmamız gereken gelişmeler var. Murat benden şüphesini tamamen kesti ama hala o kolye kırığını cebinde taşıyor. Bu beni endişe ettiriyor.

-Seni o pich yavrusu ile paylaşmak kadar zor şey yok bu hayatta.

+Alex ben ne diyorum, sen ne diyon. Bitiyor zaten sevgilim, merak etme,az kaldı.

-Senin istifa edeceğinden haberi varmı?

+Hayır,ona söylemedim,şühpeleri artar diye.

-Doğru akıllı sevgilim, bilmemesi daha iyi. 

+ Ceset nerde? Elif denen o kızın arkadaşının cesedi...

-O planda yoktu diye buzdolabına sakladım. Asitle işini bitireceğim. 

+Asit dökme,asitten sonra kalan bileşenler dna taşır. Ben sana formül vericem,onunla yaparsın. DNA-nı dağıtmak lazım ki,sonra başımıza dert almasın.

-Tabi ki efendim,aynı anda hem polis okulu,hem psikoloji,hem kimya çalışıp dedektif olan karımı dinlemeyip de kimi dinliycem?

+Ne günlerdi ama..sabah akşam çalışıp okuyordum..aynı anda iki üniversite, bir kurs bitirmistim. Tabi sizin de emekleriniz büyük kocacım,bana iyi baktınız o günler.

-Ben sana hep bakarım,ömrümün sevgili yari..

+Gel odaya geçip daha iyi tartalım herşeyi. Sonra da ben gideyim. Murat uyanmadan orda olmam lazım.

-Bana kalırsa,sen diğil ben  giderdim de o ***************** ****** ********** **** yanına

+ oha ,oha yani bu kadar uzun küfür mü olur

-az bile, sana dokunmasını aklıma getirince derisini yüzmek istiyorum

Lara kalkıp Alex'in kucağına oturdu ve boynuna öpücük kondurdu, "tamam bitanem sakinleşme zamanı." Alex onu sardi ve dedi:  "Huzurumsun,ilacımsın be kadın.."

Kana Susamış KaranlıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin