Bölüm 7: Karanlıkta Saklanan

24 6 1
                                    

Lara, sanayi bölgesindeki patlamadan sağ çıkmayı başarmıştı, fakat kafasındaki soru işaretleri daha da artmıştı. Katil, onun en yakınında olabilir miydi? Bu düşünce Lara'yı hem korkutuyor hem de hırslandırıyordu. Kimin güvenilir olduğunu anlamak için her adımını dikkatli atması gerektiğini biliyordu.

Merkeze döndüklerinde, Lara ve ekibi, Dr. Kılıç'ın sorgusundan gelen bilgileri analiz etmeye başladılar. Dr. Kılıç'ın sızdırılan sahte bilgiye nasıl tepki vereceğini görmek için beklediler. Lara, katilin tuzağa düşmesini umuyordu, ancak bu sırada ekipten gelen bir haber onu şok etti.

Komiser Murat'ın çalışanı, Lara'nın yanına gelerek, " Dedektif Lara, Dr. Kılıç'ın bilgisayarından gelen yeni bir e-posta tespit ettik. E-posta, sahte bilgiye tepki vererek bir plan yapıldığını gösteriyor. Ancak, bu plan çok karmaşık görünüyor," dedi. Lara, e-postayı incelediğinde katilin, planlarını değiştirdiğini ve yeni bir hamle yapmaya hazırlandığını anladı. 

Lara, hemen harekete geçerek ekibiyle birlikte katilin planlarını bozmak için bir adım atmaya karar verdi. E-posta, katilin yeni kurbanını işaret ediyordu: Bir gazeteci olan Cemal Yılmaz. Cemal, son zamanlarda İstanbul'daki cinayetlerle ilgili araştırmalar yapıyordu ve katilin dikkatini çekmişti. Lara, Cemal'i korumak ve katili tuzağa düşürmek için hemen bir plan yaptı.

Cemal, Lara'nın kendisini ziyaret etmesiyle birlikte şok oldu. Lara, ona durumu hızlıca anlatarak koruma altına alınması gerektiğini söyledi. Cemal, "Bu cinayetler hakkında bilgi topluyordum, ama katilin beni hedef alacağını düşünmemiştim," dedi. Lara, Cemal'in endişesini anlıyor ve onu korumak için kararlıydı.

Ekip, Cemal'i güvenli bir eve yerleştirdi ve onun etrafında sıkı güvenlik önlemleri aldı. Lara, bu sırada katilin Cemal'e ulaşmaya çalışacağını biliyordu. Bu yüzden, Cemal'in çevresindeki güvenlik kameralarını ve izleme sistemlerini kontrol ederek her hareketi izlemeye başladı.

Gecenin ilerleyen saatlerinde, Lara ve ekibi, Cemal'in evinin çevresinde bir hareketlilik fark etti. Bir gölge, evin arkasındaki duvarın üzerinden atladı ve sessizce ilerlemeye başladı. Lara, hemen ekibine talimat vererek harekete geçti. Ancak, bu gölge beklenenden daha hızlı ve dikkatliydi.

Lara, ekibiyle birlikte gölgeyi takip etmeye çalışırken, bir anda beklenmedik bir şey oldu. Cemal'in evine yaklaşan gölge, aniden ortadan kayboldu. Lara, bu durumu anlayamadan önce, kendi ekibinden birinin yere yığıldığını fark etti. Komiser Murat, sırtından vurulmuştu.

Lara, hızla Murat'ın yanına koşarak yardım etmeye çalıştı. "Murat, dayan! Burdayım ve yanındayım," dedi. Ancak, Murat'ın yüzünde acı dolu bir ifade vardı. Lara, onun yarasını kontrol ederken, Murat zorlukla konuştu. "Lara... dikkat et... o... bizden biri olabilir...unutma,seni seviyorum tanrıçam," dedi ve bilincini kaybetti.

Bu sözler, Lara'nın içindeki şüpheyi ve öfkeyi daha da artırdı. Önce kardeşi, şimdiyese sevgilisi. Katil, gerçekten ekibinin içinde mi saklanıyordu? Lara, hemen diğer ekip üyeleriyle iletişime geçerek durumu kontrol altına almalarını ve dikkatli olmalarını söyledi,o sırada Murat ekipin bazı üyelerinin eşliğinde hastaneye götürüldü. Lara bu sırada, Cemal'in evine yeniden yöneldi.

Evin etrafındaki güvenlik önlemlerini tekrar gözden geçiren Lara, içeride bir şeylerin ters gittiğini hissetti. Cemal'in odasına girdiğinde, onu yerde baygın halde buldu. Yanında, duvara çizilmiş üçgen ve göz sembolü vardı. Katil, buradaydı ve mesajını bırakmıştı.

Lara, hızla Cemal'in yanına giderek onun durumunu kontrol etti. Neyse ki, Cemal yaşıyordu, ama ağır yaralanmıştı. Lara, Cemal'i güvenli bir yere taşıdıktan sonra, ekibiyle birlikte katilin izini sürmeye devam etti.

Bu sırada, Lara'nın aklına yeni bir fikir geldi. Katil, onların her adımını biliyorsa, bu bilgileri nasıl edindiğini anlamalıydılar. Lara, ekibine katilin izleme yöntemlerini bulmak için yeni bir araştırma yapmaları talimatını verdi. Bu araştırma, onları katilin kimliğine bir adım daha yaklaştırabilirdi.

Lara, her adımda daha dikkatli ve daha stratejik davranarak, katilin izini sürmeye devam etti. Bu dava, sadece bir katili yakalamaktan ibaret değildi. Aynı zamanda, zihinlerdeki karanlığı aydınlatmak ve adaleti sağlamak için verilen bir mücadeleydi. Lara, bu mücadeleyi kazanmaya kararlıydı ve sonunda katilin maskesini düşürerek adaleti sağlayacaktı.

Ve Murat..kendisini affettirmesi gerekiyordu. Bu zaman diliminde,onu ve ilişkilerini düşündü. 38 yaşlı tanrıça ve onun 26 yaşlı kedisi.. Muratın çizimleri geldi gözünün önüne..

 Muratın çizimleri geldi gözünün önüne

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Kana Susamış KaranlıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin