Lara ve ekibi, Ali'nin evindeki ipuçlarını değerlendirirken, ani bir patlama sesiyle irkildiler. Ali'nin apartmanının girişinde bir patlama olmuştu. Hemen aşağıya koşarak olay yerine geldiklerinde, patlamanın apartmanın giriş kapısına yerleştirilmiş bir bombadan kaynaklandığını anladılar. Neyse ki kimse yaralanmamıştı, ama bu saldırı, katilin ne kadar tehlikeli ve cesur olduğunu gösteriyordu.
Patlama sonrasında Lara, ekibine güvenli bir yere geçmelerini ve durumu değerlendirmelerini söyledi. Katil, onları tuzağa çekmeye çalışıyor olabilirdi. Lara, zihninde hızla bir plan yaparak Komiser Murat'a döndü.
"Murat, bu işin peşini bırakmayacağız. Katilin amacı bizi korkutmak ve yıldırmak. Ama biz daha güçlü olacağız. Ali'nin evindeki ipuçlarını değerlendirmeye devam edelim," dedi.
Lara, Dr. Selim Aksoy ile de temasa geçerek, Ali'nin yazılarındaki semboller ve ifadeler hakkında daha fazla bilgi almayı planlıyordu. Katilin zihin oyunlarına karşı koymak için psikolojik desteğe ihtiyaçları vardı.
Ekip, hızla toparlanarak Ali'nin evine geri döndü. Lara, Ali'nin günlüğündeki notları ve bilgisayarındaki verileri dikkatlice incelemeye devam etti. Bu sırada Dr. Aksoy, Lara'ya yeni bir bilgi iletti.
"Lara, Ali'nin bilgisayarındaki bazı yazışmaları inceledim. Bir kişiyle sürekli iletişim halindeymiş. Kullanıcı adı 'Gölgelerin Efendisi'," dedi Dr. Aksoy.
Lara, bu kullanıcı adının arkasında kim olduğunu öğrenmek için hemen harekete geçti. Ekibi, internet üzerindeki izleri takip ederek bu kullanıcı adıyla iletişim kuran kişileri araştırmaya başladı. Kullanıcı adı, derin internet forumlarında aktifti ve özellikle çoklu kişilik bozukluğu üzerine tartışmalar yapıyordu. Lara, bu kişinin katille bağlantılı olabileceğini düşündü.
Ekip, kısa süre içinde 'Gölgelerin Efendisi'nin kimliğini tespit etti. Bu kişi, İstanbul'da bir psikiyatri kliniğinde çalışan bir terapistti. Adı Dr. Hakan Kılıç'tı. Lara, Dr. Kılıç'ın katille doğrudan bağlantılı olabileceğini düşündü ve hemen onun kliniğine gitmeye karar verdi.
Dr. Kılıç'ın kliniğine vardıklarında, klinik oldukça sakin ve düzenli görünüyordu. Lara, kliniğin resepsiyonunda kimliğini göstererek Dr. Kılıç ile görüşmek istediğini söyledi. Resepsiyonist, Dr. Kılıç'ın şu anda müsait olmadığını, ama kısa süre içinde onları kabul edebileceğini belirtti.
Lara, beklerken etrafı dikkatlice inceledi. Klinik, huzur verici bir atmosfere sahipti, ama Lara burada bir şeylerin ters gittiğini hissediyordu. Dr. Kılıç'ın odasına girer girmez, Lara ve ekibi şaşkınlıkla donakaldı. Oda, çeşitli psikolojik deneyler ve analizlerle doluydu. Dr. Kılıç, sanki bir bilim insanı gibi, insanların zihinlerini inceleyen bir laboratuvar kurmuş gibiydi.
Dr. Kılıç, Lara ve ekibini görünce sakin bir şekilde selamladı.
"Buyurun, size nasıl yardımcı olabilirim?" diye sordu.
Lara, Ali ve Zeynep'in cinayetlerinden bahsederek, Dr. Kılıç'ın bu kişilerle herhangi bir bağlantısı olup olmadığını sordu.
Dr. Kılıç, şaşkın bir ifadeyle, "Hayır, ben bu isimleri tanımıyorum," dedi. Ancak Lara, Dr. Kılıç'ın gözlerindeki belirsizliği fark etti.
Bu sırada, Dr. Kılıç'ın masasındaki bilgisayar ekranında bazı dosyalar açık kalmıştı. Lara, hızla göz gezdirdiğinde, katilin kullandığı sembolün aynısını gördü. Bu dosyalarda, çoklu kişilik bozukluğu olan hastalar hakkında detaylı notlar ve analizler vardı. Lara, Dr. Kılıç'ın gerçekten de bu işin içinde olabileceğini anladı.
Lara, Dr. Kılıç'ı daha fazla sorgulamak üzere kliniğin dışına çıkardıklarında, beklenmedik bir şekilde Dr. Kılıç, kaçmaya başladı. Lara ve ekibi, hemen peşine düştüler. İstanbul'un dar sokaklarında başlayan bu kovalamaca, adrenalin dolu anlar yaşattı. Lara, Dr. Kılıç'ı yakalamaya kararlıydı. Sokaklarda koştukça, Dr. Kılıç'ın gerçek kimliğini ve katille bağlantısını ortaya çıkarmak için daha da hırslanıyordu.
Kovalamaca, sonunda terkedilmiş bir binanın çatısında sona erdi.
Dr. Kılıç, kaçamayacağını anlayınca, birden bire durarak, "Lara hanım, bilmiyorsun ama ben sadece bir parçayım. Asıl katil, zihinlerinin derinliklerinde saklı. O asla yakalanamaz!" diye bağırdı.
Lara, Dr. Kılıç'ı yakalayarak kelepçeledi ve onu ekibine teslim etti. Ancak Dr. Kılıç'ın söyledikleri, Lara'nın zihninde yankılanmaya devam ediyordu. Tam da bu sırada yeni bir ihbar daha geldi. Selim buz kesmişti. Lara ondan olayla ilgili bilgi vermesini talep etmesine rağme Selim konuşmuyordu. Cinayet bürosuna geldiklerinde, Muratla karşılaştı.
"Lara, bi gelir misin,önemli bir konu var".
"Hayır Murat ,şimdi cinayetlerle ve şu doktorla ilgilenmem lazım."
"Ben de onunla ilgili konuşmak isterim. Demin aldığımız ihbar...şey"
"Ne şey Murat, söyle bakalım."
"Tamam ama sakin ol. Bak. Yine bir kıza ait aynı semboller taşıyan bir ceset bulduk. Ve.."
" Yav biliyorum. Dr.Aksoy söyledi ama detay vermedi. Birazdan gidicem ben de olay mahaline."
"Bir dinlesen mi beni, o kız.."derin bir iç çekerek, "kız kardeşinmiş."
Lara donakaldı. "Hemen olay mahaline gidiyorum,sen burda kalıp şu si*tiğimin doktorunu konuştur."
Ve arkasına bakmadan arabasına doğru gitti.
Arabaya bindiğinde telefonuna Telegram üzerinden bir bildirim geldi.Bu iki fotoğraftı. Umursamayıp arabaya çalıştırdı ve o an bi mesaj daha geldi. "Biri benim,biri Kılıç için.Yanlış kareye oynadın DEDEKTİF.
Elleri titreyek mesaja girdi ve fotoları indirdi. Bu sadece bir vahşetti...Elif ve oda arkadaşı..ve kan
Katil gerçekten de çok daha karmaşık bir planın parçasıydı ve Lara'nın bu gizemi çözmek için daha fazla derinlere inmesi gerekiyordu. Bu, sadece bir başlangıçtı ve daha büyük bir savaş onları bekliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kana Susamış Karanlık
Misteri / ThrillerDIKKAT!!! Kitapta kanlı ve vahşet içeren ve 18+ görseller var. *** İstanbul'un karanlık sokaklarından birinde genç bir kadın cesedi bulunur. Kadının alnında üçgen ve göz çizimi vardır. İlk bakışta sıradan bir cinayet gibi görünse de, Lara'nın sezgi...