Evlerine kadar sakince yola bakıyolardı. Evleri...ikisinin aldığı ve ikisine ait olan..kimsenin bilmediği o ev...
Oda loş bir şekilde aydınlatılmıştı ve esintiyle hafifçe dalgalanan, zenginlik havası yayan kırmızı kadife perdelere gizemli bir ışıltı saçıyordu. Lara bir şezlonga uzanmış, parmaklarını uzun saçlarının arasında gezdirirken her hareketinden güven ve hakimiyet yayılıyordu, delici bakışları önünde diz çöken erkek arkadaşı Murat'a odaklanmıştı ve onu çevreleyen itaatkar bir aura vardı. Ona hayranlık ve saygıyla baktı, gözlerinde bir heyecan parıltısı vardı ve bir sonraki emrini bekliyordu. Oda, aralarındaki ilişkilerin karmaşık dinamiklerini ima eden, dile getirilmeyen bir gerilimle, aralarında çatırdayan elle tutulur bir enerjiyle doluydu.
***
Üç yıl önce, bir soruşturma için gittikleri kitapçıda ortaya çıkmıştı bu olay. Her şey, Lara'nın ilginç bir kitapçıda gözüne çarpan bir kitapla başladı; sayfaları, şehvetli keşif ve güç dinamikleriyle ilgili baştan çıkarıcı hikayelerle doluydu. Kışkırtıcı içeriklerini araştırırken, içinde bir kıvılcım ateşlendi, arzularının yeni farkına varıldı ve BDSM alemlerine daha derinlemesine dalma merakı oluştu. Korku ve heyecan karışımı bir tavırla konuyu Murat'a açtı ama onun nasıl tepki vereceğinden emin değildi.Çünkü Murat ona çıkma teklifi etmiş ve Lara bu dürtüleri yüzünden ondan zaman istemişti. Murat o an onu şaşırtacak şekilde, kollarını açarak kucakladı ve teslim olmaya yönelik kendi eğilimlerini açığa çıkardı. Kitap onları daha da yakınlaştırdı ve en derin arzularını ve fantezilerini özgürce ifade edebilecekleri bir dünyanın kapılarını açtı.
O kısacık anda aralarında sessiz bir anlaşma geçti ve dinamiklerini arzu ve tatminin keşfedilmemiş bölgelerine doğru itti. Konuşulmamış fantezilere ve keşfedilmemiş zevklere daldıkça BDSM ilişkilerinin sınırları bulanıklaşıyor, hava yeni keşfedilen heyecan verici enerjiyle çatırdıyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kana Susamış Karanlık
Mistério / SuspenseDIKKAT!!! Kitapta kanlı ve vahşet içeren ve 18+ görseller var. *** İstanbul'un karanlık sokaklarından birinde genç bir kadın cesedi bulunur. Kadının alnında üçgen ve göz çizimi vardır. İlk bakışta sıradan bir cinayet gibi görünse de, Lara'nın sezgi...