BAB 18

88 5 0
                                    

"Pergh sorang lagi member kita dah kahwin la!" Kata Hashr teruja. Faiq tersenyum manis.

"Itu la tu ingatkan nak single sampai mamp-" mulut Ammar ditekup oleh Arden.

"Kau jangan nak cakap macam tu depan anak anak lah, Isaac Ammar!" Kata Arden. Daniell memandang ke arah bapanya.

"Mam apa papa?" soalnya polos. Arden terus mendapatkan anaknya yang berada di dalam dukungan Delisha.

"Tak ada apa apa sayang. Abaikan je" dia tersenyum manis melihat anak lelakinya itu sebelum dia memandang tajam ke arah Ammar.

'Kau tengok ni, sebab kau lah!'

Ammar menelan air liurnya. Mati lah aku lepas ni.

Irdina, Delisha, Hawa dan Clara tertawa.

"Kauorang ni ada ada je" kata Irdina dengan sisa tawanya.

"Biasa lah Andani, bala bala The Devil kan. Sampai 20 keturunan pun akan jadi bala" kata Faiq.

"Muhammad Faiq Arslan!" Kata Ammar dan Hashr geram.

Tergeleng kepala Darren. "Dah, kau bila nak balik? Takkan la nak duduk sini sampai malam kot" katanya.

Mereka semua tersengih seperti kerang busuk apabila ditegur. Semua bergerak ke arah kereta masing masing.

Baru saja Darren hendak masuk ke dalam Lamborghini Vaneno miliknya, dia terpandang Hazzar yang sedang berbual bersama adik perempuannya, Cahaya.

"Hazzar tu suka Cahaya ke?" Tanya Xaivier.

Darren mengangkat bahunya. "Entah la sebab diaorang berdua tu memang rapat sejak kecil lagi" katanya.

"Sudah la, kita balik dulu" kata Xaivier. Dia masuk ke dalam kereta.

"Hazzar!" Laung Darren. Hazzar menoleh.

"Kau hantar Cahaya balik" arah Darren membuatkan Hazzar menyimpan senyuman dalam diam.

Dia menganggukkan kepalanya tanda setuju.

To be continue..

MY CUTE WIFE Where stories live. Discover now