Selam ! Naber ? Nasılsınız ?
Yeni kurguyla karşınızdayım, bu kurgum diğerlerinden farklı, eğlenceli, ve aksiyon dolu olacak.
Burada abisinin borçları yüzünden, rehin alınan Irmak Aksoy'un hayatını göreceksiniz. Genç kızın başına gelenler hiç de kolay şeyler değildi, kendi kafesinde olan genç kız, bir başka kafese zorlu şartlar altına düşmüştü...
Desteklerinizi bekliyorum 🎀
İyi okumalar dilerim, bal yanaklılar :)
•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•
》《》《》《》《》《》《》《》《》《》《》《》
Bir adam, bir kadını daha ne kadar delirte bilirdi ? Peki bir kadın neden her seferinde, boş vermek yerine daha da alevlene bilir ?
Kadın kendini ailesi yolunda, adama feda ederken, zalim bir adam nereden bile bilirdi ki farklı duyguları tadacağını ? Sevgiyi, merhameti, gülmeyi, ve bir çok duyguları, rehin aldığı kadın öğretmişti ona.
İki insan sırf inatları yüzünden, hem bu kadar ayrı, hem de bu kadar iç içe ola bilirdi ancak. Belki de hayat onları birleştirmek isterken, onların inadıydı hayata baş kaldıran..
Ama iki insanın kaderi birlikte yazılmışsa, kaderden kaçış yoktu. Dünyanın ayrı ayrı, bir ucunda olsalar bile, kaderleri birlikte yazılan iki insan, eninde sonunda bir yolunu bulup kavuşurlar.
Onlar bir birinden kaçtıklarını sanırken, kader aslında biraz daha çekiyordu onları.
Anlamadan kapılmışlardı aşk denen illetin rüzgârına, bu rüzgarda savrulmaksa basit bir şey değildi, inişli, çıkışlı, yarım, acı verici, bazen mutlu, bazen kırgındı bu yolda savrulmak.
Onları ayakta tutarak savrulmaya sevk edense sevginin gücüydü, anlamadan, bir birinden öğrendikleri sevgiydi onları ayakta tutan.
Zorluk çıkaran bu yol, sadece inadı sevmiyordu, aşk ve inat bir birlerinden nefret eden duygulardı.
Aşka ne kadar inat edersen, o kadar acıtırdı duygular seni. Tıpkı kadere boyun eğmemeye çalışan insanlar gibi, ne kadar kaderine ters yaparsan, o kadar pişman ederdi insanı.
Şimdi siz söyleyin, inat ve aşkı bir arada yaşayan iki delinin sonu nereye varacaktı böyle ?
Kimseye merhameti olmayan, bir adam aşkı hayatına alacak mıydı ?
Kadın böyle, zalim bir adamı, ne yaparsa yapsın, sevmeye devam edecek miydi ?
《》《》《》《》《》《》《》《》《》《》《》《Bölüm 1: Bedel
Her şey fazla hızlı gerçekleşmişti, tanımadığım bir grup iri adamların evimize gelmesi, konunun bir şekilde benim üzerimde durması, ve onların beni zorla arabaya tıkarak yola çıkmamız.
Bunların hepsi abim yüzündendi, adamların dediğine göre abimin onların Patronuna fazlasıyla borcu birikmiş ve borcu ödemesi için beni rehin almaları uygun görülmüş. Fakat bizim o kadar parayı ne bulacak ne de ödeyecek durumumuz yoktu. Elli milyon.. o kadar parayı abim nasıl borçlandı hala anlamakta güçlük çekiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Patron
Science FictionPatron, her kes onu bu isimle tanırdı, Patron.. Namı diğer Patron, beni ailemden almıştı, kafesimden çıkmayı başarmıştım ama, yeni kafesime girmiştim. Yeni ve eskisini özleten kafes, o acımasızdı, o gaddardı ve hiç bir şey umurunda olmazdı...