Bölüm 3: Damga

657 23 3
                                    


Okuduktan sonra, destek olmayı unutmayın bal yanaklılar 💫

Şive konusunda çokta bilgim yok, ayrıca yazı hatalarımda ola bilir. Şimdiden bilin dedim, sonra zorluk çıkmasın 🩷

❣️


Bölüm 3: Damga


“Kız dilunu mu yuttun ,cevap niye vermeysun ?” madem o beni ailemden ayırmıştı, istediği gibi cezalandıra biliyordu bende onun ailesiyle ortalığı kata bilirdim, küçük bir şakadan zarar gelmezdi, anladığım kadarıyla, bu insanlar Arhan’ın ailesiydi

“oğlunuzun sevgilisiyim ben” dediğimde yaşlı kadının yüzü bir hayli değişmişti, Afra yanında duran kıza bakarak “baksana, gördün mü, bir de inanmıyordun” dedi.

Gülmemek için zor tuttum kendimi, gerçekten o kız benim o adamla sevgili olduğuma inanmıştı.

“anneciğim babacığım bu ne güzel sürpriz, nasıl geldiniz buralara kadar” diyerek, Arhan’ın sert bakışları bir anda yumuşamış, ailesine sarılmaya başlamıştı, hemen geldiğine göre adamları ona haber vermiş olmalılardı.

Asta bir tonda “senin ne işin var burada, aşağıya inme demedim mi sana !?” dedi kulağıma.

“aşağıya inmeseydim annenler şu an kapıda kalmışlardı, bence teşekkür etmelisin” dedim bilmiş ifadem ile.

Sinirle nefesini verdi. “Oğlum ne iş bu kız ?” diye beni gösterdi yaşlı adam, aynı onun gibi sert bakışları vardı ama yaşlanmasına rağmen, yakışıklılığı vardı.

Eyvah ne yapacağım şimdi ben, onun erken geleceğini bilsem demezdim sevgili falan. Şaka deyip geçiştirecektim o gelmese ama işler yolunda gitmemişti. “Boş ver baba, sonra anlatırım” dedi ama anlamamıştı neden sorduğunu.

“Neyi boş verelum ulan, Afrayla ara verup, kendune yeni sevgili mu yaptun ? Afra kızıma ne olacak peki, hiç mi düşunmedun, o sana yıllarınu adadı ulan !” kızdı babası.

İşte şimdi bittim, öldürücü bakışları bana dönünce gözlerimi kaçırdım. “siz geçin içeri yerleşin, biz geliyoruz birazdan” diyerek beni kendisiyle çekiştirip sertçe mutfağa savurdu.

“Ne dedun ulan aileme !”

“Sadece şaka amaçlı sevgili olduğumuzu dedim, inanacaklarını bilmiyordum” dedim sakince

“şakanın yerimi Irmak ! Deli misin sen ?” bağırınca irkildim “gerçekten şaka olduğunu diyecektim, ama sen gelince karıştı işler” pişmandım, niye uslu durmuyordum ki ?

“abi sevgilinle ilgilenmek yerine, bizim sorularımızı mı cevaplasan diyorum, babam sinirden, kriz geçiriyor salonda” dediğinde mutfağa giren kıza döndü bakışlarım, abi dediğine göre onun kardeşiydi, demin Afranın yanında duran kızdı.

“Geliyorum, Neva sen git, geleceğim bende abiciğim” dediğinde, kardeşi bana itici ve gıcık olmuş bir tavırla bakarak mutfaktan çıktı.

Bunların hepsi mi, sert görünüşlü ve soğuk tiplerdi anlayamıyorum ki ..

“ne yapacağız peki ? Çıkıp söyleyeyim işte şaka olduğunu, bu kadar niye büyüyor ki bu mesele ?” sordum suçlu çocuk gibi.

“tabi git soyle, git babama şaka yaptuğuni soyle da, bak bakayum yaşayacak mısun sonra !” dedi sinirle.

“şaka sadece, siz kendinizi ne sanıyorsunuz ya ? İstediğinizi öldürün ve size kimse bir şey demez mi ?” dediğimde bende öfkelenmiştim

“ulan turuncu kafa sen hala anlamadunmi bizim ne gibi imkanlara sahip bir aile olduğumuzi. Babam ona şaka yaptuğuni anlarsa, ben bile onun elunden senu alamam”

“off” ne biçim insanlar bunlar, kendilerini hangi dizinin mafya karakterleri olarak görüyorlar acaba !?

PatronHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin