Bölüm 11: Ölüme ramak kala

390 18 1
                                    

🖤🧡

Bölüm 11: Ölüme ramak kala

Hastanedeydik, Neva, ben ve Arhan’ın babası Mirza. Onu kim vurmuştu ?  nasıl olmuştu hala bilinmiyordu.

Oturup beklemekten başka bir çaremiz yoktu. Ya ölürse ?

Bilmediğim insanları içinde yapayalnız hissediyordum kendimi, en azından onunla geldiğim için biraz rahattım ama şimdi o da vurulduğu için yoktu.

Bilmediğim yerde, tanımadığım insanlarla kalmıştım burada. Arhan yoksa ailesi de bana yabancı muamelesi yapıyordu. Zaten öyleydim ama bunu iliklerime kadar hussettirmeleri hoş değildi. Umarım ona bir şey olmazdı..

Bur saat sonra doktor ameliyathaneden çıkınca ayağa kalktık. “hasta yakınları siz misiniz ?”

“Evet biziz, nasıl durumu ? “ diye sordu babası.

“şimdilik iyi, ama hayati tehlikesi devam ediyor, kendiliğinden uyanmasını bekleyeceğiz “

“göre bilir miyiz peki ?” soran babasıydı.

“evet, ama tek-tek girin ve çok yormayın, şanslısınız ki tam kalbine denk gelmemiş kurşun, yoksa onu kaybederdik” dedi doktor.

Doktor gidince, Arhan’ı çıkardılar ameliyathaneden, odaya aldıktan sonra babası yanına girmişti.

Bende görmek istiyordum, ama söylemeye de çekiniyordum babası çok sinirliydi, Neva zaten perişandı. Şimdilik beklesem iyi olurdu.

Koşarak bize doğru gelen Taner’i gördüm. O buraya gelmemişti, İstanbul’da kalmıştı, haberi olunca hemen yetiştirmiş olmalıydı kendini.

“nerede kardeşim ? Nasıl ? İyimi ?“ diye sordu telaşla.

“sakinleş, o iyi. Hayati tehlikesi devam ediyor ama iyi. Babası yanında” dedim.

“sen gördün mü ?”  hayır anlamından başımı salladım.

“görmedim, babası girdi çıktı, şimdi”ama görmek istiyorum.

“anladım. Görmek istersen, bana söyleye bilirsin, babası giderse, ayarlarım girersin yanına. İstemesen de haklısın, seni rehin alan bir adamın ölmesini dilersin bence” dedi buruk gülümsemeyle.

“Hayır, o ölmeyecek. Görmek istiyorum onu” dediğimde şaşırarak gözlerini açtı. “sen ciddisin ?”

“Niye yalan diyeyim ki, hadi yap bir şey, görmek istiyorum” yine şaşırdı, bunda şaşıracak ne vardı ?

Adam haklı, sen, seni kaçıran, ailenden alan bir adamın ölmemesini ve iyi olmasını istiyorsun Irmak !

“tamam ayarlıyorum hemen” Taner yanımızdan ayrıldı. “ben ne yapacağım şimdi ?” diye sordu Neva, ama hiç bana soruyor gibi değildi.

“Neva, sakinleş, her şey senin yüzünden değil ki “

“nasıl değil Irmak, şu hale bak, abimi vurdular, sevdiğim adama ulaşamıyorum. Hamileyim ve nereye gideceğimi, ne yapacağımı bilmiyorum. Tek bildiğim babam bilse beni öldürür. “ Nevaya sarıldım.

“hiç bir şey olmayacak, abin burada biz yanında olacağız, o bebeği istiyorsan güçlü olacaksın bundan sonra” dedim.

“olmayacak, iyi hiç bir şey olmayacak ! Abim bilse hele beni öldürürler Irmak ! Anlamıyorsun daha, abim de yanımda değil, sen de kimse yanımda değil tamam mı ? Ama ben bebeğimi istiyorum” dedi kararla.

PatronHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin