İyi günler ! Nasılsınız ?
Yeni bölüm geldi, iyi okumalaar 🎀
Unutmayın yorum yapmanız beni mutlu ediyor, desteklerinizi bekliyorum 💝
♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧
Bölüm 2: Zevkli işler
Kapıda gördüğüm kız ağlamaya başladı, bu kız niye ağlıyordu şimdi ? "A-Arhan ?""Afra senin ne işin var burada ?"
"kim bu kız ? Kim bu ? Kim? Kimsin sen ulan !" diyerek Afra denilen kız bana bağırdı, gelip giden her keste bana kızıyordu zaten.
"Irmak Aksoy, buyur sen kimsin? " dedim bu kız, adamın neyiydi ?
"sen sus !" diye Afra ve adam birlikte bana bağırınca sustum, ikisi de manyaktı bunların!
"Afram, dünyam her şey gördüğün gibi değil, ne anlıyorsun bilmiyorum ama öyle değil" dedi ilk defa sakin tonda konuşmuştu, sevgilisiydi bu kız, çokta güzeldi kız, sanki model gibiydi.
"Hani sonsuza kadar sevecektik birbirimizi ? Değdi mi bu yaptığın ?" dedi ağlayan kız, adam bir şey yapmamıştı ki fazla drama queendi bu kız. Adam zorla bana yemek yedirmişti, başkada bir şey yoktu.
"Bir şey yapmadım, burada olmaz gel dışarıya çıkalım konuşalım, gördüğün gibi bir şey yok ortada"
"Aramızda konuşulanları sevgilin duysun istemiyorsun değil mi ? Utanmıyor musun sen be ! Bu halinle seni benden başka kimse kabul etmezdi Arhan ! Kimse senin gibi sinirli, ve merhametsiz bir adamla olmayı istemezdi ama ben seni kabul etmiştim ! Seviyordum ya ben seni.. bunun gibiler ancak paran için seninle olur !" diyerek beni gösterdi.
Allah korusun, değil para, ben bununla sevgili olacağıma ölürüm daha iyiydi.
"Allah korusun be ! Bu manyakla sevgili olmam ben, merak etme, sevgilin senin olsun" dediğimde Arhan denilen adamın sinirli bakışlarını görünce, konuşmamak üzere sustum.
İkisi de odadan çıkınca kendimle baş başa kaldım, bunlar deli olmalılar, bu adama güvenip sevgili olmakta kızın aptallığıydı zaten, beni meraklandıran, genç görünen bu adamın eline bu işlerin nasıl geçtiğiydi.
Bu gün soğuk hava deposuna kapatmıştı, peki sonra, daha başka ne gibi manyakça ceza fantezileri vardı bu adamın ?
Kendi kafesimden çıkıp başka kafese düşmüştüm sanki, ama bu kafes sadece yasaklar değil, aynı zamanda cezalar, korkularda taşıyordu içinde..
Afra Yıldırım..
Onun bana ihanet edeceğini düşünmezdim, o kıza yemek yediriyordu, hem de benimle olan yemek masasından kalkarak, o kıza gitmişti. Beni seviyordu, bende ona çok aşıktım, ama bu görüntüden sonra bazı bağların koptuğunu hissetmiştim artık.
"O dediklerin neydi Afra ! Bilip bilmeden konuşuyorsun birde, beni başka kimse istemezmiş, senden başka her kes benimle param için olurmuş falanda filan" Arhan bana kolayca kızmazdı ama şimdi kızıyordu.
"Sen anlıyorsun ne demek istediğimi bence " dedim.
"kes sesini ! O kızı burada abisinin bana olan borcu için tutuyorum o kadar, o turuncu kafa kızla aramda hiç bir şey olamaz, tipini sende gördün, az şok, kızıl insanlara olan ilgisizliğimi de biliyorsun Afra !" keşke gerçeği öğrenmeden konuşmasaydım ama artık geçti, o kızıl insanlara alayla bakardı, hep sanki çizgi filimden çıkmışlar derdi, ama ne bileyim ki ben bir anlık sinirle her şeyi yanlış anlamış ve alt üst etmiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Patron
Science FictionPatron, her kes onu bu isimle tanırdı, Patron.. Namı diğer Patron, beni ailemden almıştı, kafesimden çıkmayı başarmıştım ama, yeni kafesime girmiştim. Yeni ve eskisini özleten kafes, o acımasızdı, o gaddardı ve hiç bir şey umurunda olmazdı...