Özür dilerim 12 gundur bolum atmamisim...
İyi okumalar
୨୧
"Hoş geldin hyung."
Taehyung eşikten içeri girmeden sevgilisine etrafında döndürerek sarıldı. Jeongguk ise çocuksu gülüşünü salmıştı kararan havaya.
"Çok şık olmuşsun. Tanrım..."
Güzel çocuğun yanağını uzun uzun öptükten sonra yavaşça yere bıraktı onu. Jeongguk ise elbisesinin eteğini düzeltiyordu indindiği sırada.
"Bu elbiseyi Kore'den almıştık hatırlıyor musun?"
Etrafında dönerek siyah elbisesini ve üstüne aldığı ceketi gösterdi Taehyung'a.
"Hatırladım. Eskisinden daha mı güzel durmuş sanki? Bir insan nasıl her gün daha da güzelleşebilir Jeongguk... Büyü falan mı yaptın kendine?"
Jeongguk gülümseyip ellerini Taehyung'un omuzlarına çıkardı ve toz varmışcasına silkeledi orayı.
"Yani... Kendime değil belki ama sana aşk büyüsü yapmış olabilirim Kim Taehyung."
Taehyung kahkaha atıp sevgilisinin beline sarıldı.
"Büyülenen kişi fazlasıyla memnun, büyücü Jeongguk. Gerisi benim sorunum değil."
Jeongguk gülümseyip sevgilisinin yanağını öptü sakince. Böyle şeyler nasıl aklına geliyordu Tanrı aşkına?
"Çok güzel bir restoranda rezervasyon yaptırdım. Ama biraz uzakta yaklaşık kırk dakika gibi bir yolumuz var. Rahat olman adına."
"Teşekkür ederim. Gidelim o zaman?"
Jeon Jeongguk
Kafasıyla beni onayladı ve beraber Taehyung'un arabasına ilerledik. Hava kararmak üzereydi. Gökyüzü sevdiğim renkteydi.
Taehyung elimden sıkı sıkı kavrayıp arabaya kadar bırakmamıştı. İlk önce benim kapımı açıp kemerimi bağlamış sonra da kendi yerine geçmişti. Bunu fırsat bilip dalgalı saçlarını karıştırmıştım ben de o kemerle uğraşırken.
"İstediğin şarkı varsa açabilirsin. Kafana göre takıl aşkım."
Yerimden zar zor uzanıp yanağını öptüm ve telefonumu arabaya bağladım. Eskiden birlikte dinlediğimiz şarkıların da içinde olduğu farklı dillerden ve türlerden olan listemi açtım. Öylece kısık sesle çalmıştı.
"Taehyung, benimle çalışmak ister misin?"
Taehyung'un bakışları saniyelik bana dönerken elini bacağıma koydu.
"Nasıl yani bebeğim?"
"Anladığım kadarıyla tıp fakültesine dönme gibi bir amacın yok."
"Yok. Evet."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
California | Taegguk
FanficJeongguk, yıllardır beklediği eski sevgilisini ummadığı bir anda bulur ve beklediği yıllara lanet eder.