chapter 17

130 7 0
                                    


Medina melangkah keluar dari bilik air hanya menggunakan tuala. "Uish! Kalau macam ni tiap tiap hari abang tunggu tepi pintu" sergah Khairil dari belakang. "Arghhhh!!!!" jerit Medina kuat.

Khairil dengan cepat menekup mulut Medina. "Sayang ni jangan lah menjerit nanti mummy dengar dia ingat abang dera sayang pulak" tegur Khairil dan melepaskan tekanan di mulut Medina.

"Jangan dekat Khairil Aqasyah!" tegur Medina sedikit gugup. "Kenapa pulak? Awak isteri saya" kata Khairil dan melangkah mendekati Medina.

Medina menumbuk perut Khairil dan terus berlari masuk ke wardrobe."erghhh.tangan je kecik tapi berbisa"kata Khairil yang merasa senak di perutnya 'Uish nasib baik aku tak kena terkam ngan serigala jadian' desis Medina.

Klak!
Bunyi pintu bilik air mengalihkan perhatian Medina yang sedang melihat telefon. Medina memandang Khairil yang melangkah keluar daripada bilik air.

Gulp! Medina menelan air liur melihat Khairil yang masih bertuala itu. Matanya turun ke perut Khairil yang ber six pack.

Khairil tersenyum sinis dan melangkah ke arah Medina. "Sayangggg" panggil Khairil dengan nada menggoda.

Tok! Tok! Tok!
Ketukan di pintu itu menyentakkan Medina yang termenung memandang suaminya. Khairil mendengus kasar apabila mendengar ketukan di pintu.

"Angah, mummy suruh ajak kak ngah turun makan." kata aqmal di depan pintu bilik Khairil. "Ye jap lagi aku turun" jawab Khairil.

Medina dengan cepat melangkah turun dari katil dan menjauhkan diri daripada Khairil. Khairil melangkah mendekati Medina yang berundur ke belakang. "Stop there abang! Don't you dare come to me!"marah Medina gugup kerana Khairil semakin menghampiri nya.

Dengan sekejap tangan kekar Khairil memeluk pinggang Medina. Khairil menarik Medina dekat dengannya. Medina menahan dada Khairil yang semakin mendekat menggunakan tangannya.

"kenapa sayang?tadi bukan main tak berkelip tengok sekarang dah ada depan mata dah" kata Khairil menggoda. "No! Mana ada Syifaa pandang abang." nafi Medina.

Khairil mendekat bibirnya dengan leher jinjang Medina.degupan jantung Medina yang laju menjadi semakin laju.
"A-abang mummy s-suruh t-turun kan t-tadi" kata Medina tergagap-gagap.

Hembusan nafas hangat Khairil terasa di leher jinjang Medina. "Nantilah kita turun.abang nak energy dulu" jawab Khairil yang masih lagi memeluk Medina.

"Jangan macam ni khair-" terhenti bicara Medina kerana Khairil mencium bibirnya. Khairil melepas ciuman dan tersenyum melihat isterinya s3perti kehabisan oksigen.

"Sini abang bagi sayang oksigen" kata Khairil dan melumatkan bibir Medina lagi. Khairil melepaskan ciuman  selepas merasakan Medina sudah kehilangan nafas.

Khairil tersenyum sinis melihat Medina yang kekurangan oksigen. "Sayang nak oksigen lagi ke?" soal Khairil dengan senyuman sinis terlakar di bibir merah jambunya.

Medina menggeleng kepala laju ketika mendengar soalan Khairil. "Tapi abang nak bagi sayang oksigen lagi." kata Khairil dan terus menyambar bibir Medina. Khairil melepaskan ciuman itu setelah beberapa minit.

Medina memandang dalam ke arah mata Khairil yang berada di hadapannya. Tiba tiba air mata Medina mengalir kerana merasakan darah di tepi bibirnya.

Khairil yang tadinya tersenyum sinis terus berubah riak wajahnya. "Hei, sayang sorry abang tak sengaja. Sorry ye, abang minta maaf sangat" kata Khairil dan memeluk erat tubuh Medina. Dia mengucup ubun ubun Medina berkali kali.

Medina melepaskan pelukan dan melangkah masuk ke dalam bilik air.
'Ya Allah, apa aku buat ni.' kata Khairil dan meraup wajahnya.

Klak! Medina membuka pintu bilik air terlihat Khairil yang sudah memakai baju berada di atas katil bermain telefon.

To be continue......

My Beloved Husband [OG]Where stories live. Discover now