That Should Be Me (ep16)

69 4 0
                                    

မှိုင်းအုံ့အုံ့မိုးရိမ်မိုးတိမ်များဟာညိုမဲမှောင်မိုက်တက်လာပြီးမကြာခင်မိုးရွာချလာမည့်အခြေအနေမှာရှိနေလေသည်။မင်းဆက်သူမဆီသို့ပြန်လာတဲ့လမ်းတစ်လျှောက်မှာအဘယ်ကြောင့်မှန်းမသိစိတ်တွေလေးလံနေခဲ့သည်။သူမကြိုက်တတ်သောကြက်ကြော်နဲ့ကိုလာကိုဆိုင်မှာ၀င်၀ယ်ရင်းအိမ်သို့ပြန်လာခဲ့လေသည်။

အိမ်ရှေ့မှာဆိုင်ကယ်သံကြားတော့ပျိုထွက်မတွေ့တော့ချေ။သူကတောင်ပျို့ကိုမလိုချင်လို့သူ့ညီဖြစ်သူကိုပေးလိုက်တာဘဲပျိုကဘာလို့သူ့ကိုသွားတွေ့ပြီကြိုဆိုရမှာလဲ...ပျိုအရမ်းချစ်မိတဲ့သူကပျို့ကိုလှည့်စားခဲ့တယ်...ပျိုဘယ်လိုစိတ်နဲ့များသူ့ကိုထွက်တွေ့ရမှာလဲ..နာကျင်တယ်...

ပျို့မျက်ရည်များဟာပြတင်းပေါက်ဘောင်ပေါ်သို့ကြွေကျဆင်းလာခဲ့လေသည်၊

ခါတိုင်းဆိုသူ့ရောက်လာတာနဲ့လာကြိုနေကျသူမဟာအခုတော့အရိပ်ယောင်ပင်မတွေ့ရတော့စိတ်ထဲမှာသူမဘာများဖြစ်နေမလဲဆိုပြီးတွေးရင်းနဲ့အပေါ်ထပ်ကသူမအခန်းထဲသို့၀င်လာခဲ့လေသည်။
''ပျိုမင်းဘာဖြစ်''ပျိုပြတင်းပေါက်ကနေသူ့ဘက်သို့လှမ်းကြည့်ရင်း''ပျို့ကိုလှည့်စားရတာအဲလောက်တောင်သဘောကျတာလားဟင်...''မင်းဆက်နားမလည်သောမျက်၀န်းများနဲ့''ကိုမင်းကိုဘာတွေများလှည့်စားမိလို့လဲပျို''

''သခင့်မင်းဆက်ရှင်ဘာတွေများထပ်လိမ်အုန်းမလို့လဲ''သူမနှုတ်မှသူ့နာမည်မှန်ကိုဆိုလိုက်သောကြောင့်မင်းဆက်ခနတာတိတ်ဆိတ်သွားခဲ့သည်။ဒါပေမယ့်အံ့သြဟန်တော့မပြပါသူဖုံးကွယ်ထားသောဘ၀အစစ်အမှန်ကတစ်ချိန်ကျရင်သူမသိလာမယ်ဆိုတာသူကြိုတင်တွေးထားပြီးသား.အခုလိုမြန်မြန်ဆန်ဆန်သိသွားတာကသူမအတွက်နောက်မကျသေးပါဘူး...

''မင်းကိုယ့်ဘ၀အမှန်သိသွားပြီးဆိုတော့မင်းအတွက်နာကျင်စရာတွေဖြစ်နေခဲ့တယ်မလား..ကိုယ်တစ်ခုပြောနိုင်တာကမင်းကိုဒီအချိန်ထိချစ်ခဲ့တာကကိုယ့်ရဲ့ဖြူစင်မှုတွေနဲ့ပါ''

''တော်ပါတော့!!!ရှင်လိမ်နေတာတွေရပ်ပါတော့ပျို့ကိုအစကတည်းကလက်မထပ်ချင်ရင်ဘာလို့လာပတ်သက်နေတာလဲဘာလို့ပျို့ကိုချစ်ဟန်ဆောင်ခဲ့ရတာလဲ..ပျို့ကိုဘာလို့ချစ်တတ်အောင်သင်ပေးရတာလဲ''

That Should Be Me (or) မြတ်နိုးရသောငွေကြယ်လေး(S6)Where stories live. Discover now