Giriş

53 9 8
                                    

"Sen?" Dedim şaşkınca oydu.

"Seni polise vermemem için sadece tek bir sebep söyle." Dedi sakince.

"Sen neyden bahsediyorsun?" Dedim anlamamazlıktan gelerek.

"Salağa yatmayı kes!" Dedi sesini yükselterek.

Daha demin ki halimden eser kalmamıştı, bir anda şoklanmış balığa dönmüştüm. Nerden biliyordu?

"Asıl sen benim anlamadığım şekillerde konuşmayı ve iftira atmayı bırak!" Dedim sesimi yükselterek.

"İftira öyle mi?" Dedi. "İyi ben iftira atıyorsam o zaman çorabını çıkarda görelim."

"Sapık mısın?!" Dedim itiraz ederek.

"Yo sadece bir hırsızı yakalamıştım ama kendisi pek üstüne alınmıyor." Dedi dalga geçercesine.

"Abi sen kafayı mı yedin?" Dedim. "Git başımdan, gece gece seninle uğraşamam!"

"Eğer aldıklarını geri verirsen o zaman seni rahat bırakırım." Dedi.

"Bana bak," dedim cebimdeki çakıyı çıkararak. "Kendi işine bak elimden bir kaza çıkmasın."

"Beni tehtid mi ediyorsun?" Dedi alayla.

"Nasıl anlarsan." Dedim.

Daha ne olduğunu anlamadan elimdeki çakıyı onun elinde buldum.
İki elimi arkama koyup benim arkamı dönmemi sağladı. Sonraysa fısıltıyla bir şeyler söylemeye başladı.

"Ben Kartal Aybar. Pek bulaşman gereken biri değilim." Dedi. "Ve sen benimle karakola geliyorsun."

Spotify şarkı listesi

https://open.spotify.com/playlist/1PKTJp2whSSVmIxY7L2p0k?si=iE2NiMbCTQi2Ppa4ErSSdQ

MEŞALE- (ASKIYA ALINDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin