Sabah Ebru ve Nadire ile uyandığımda saatin 9'a geldiğini gördüm. Yatağımın hemen karşısında olan saat bana gerçekten çok yardımcı oluyordu. Yavaşça doğrulurken ikisini de uyandırmamaya çalıştım. Banyoya girdim elime yüzümü yıkadım ve kendime gelmeye başladım.
Dolabımı açıp kıyafetlere baktım. Keten beyaz bir takım vardı. Esmer tenime yakışacağını düşünerek alıp banyoya girdim. Üstü hafif göğüs dekolteliydi ancak pek sorun etmedim.
(Temsili)
Banyoya girdim hızlı bir duş alıp çıktım. Seçtiğimi kıyafetleri giydim. Saçımın kuruladım, tarayıp serbest bıraktım.
Odaya geri döndüğümde Ebru ve Nadire'nin uyanıp kendi odalarını gittiğini farkettim.
Yavaş adımlarla odamdan çıkarken bizim katta olduğunu fark ettiğim bir terasa gittim. Yavaşça terasa çıkıp derin bir nefes aldım. Odamdan çıkmadan önce gördüğüm saat 10'du.
Sabahın olduğundan hafif soğuktu ama abartılacak kadar da bir soğuk yoktu. Gözlerimi kapattım ve rüzgarın tenimi üşütmesine izin verdim. Birkaç dakika boyunca orada öylece bekledim. Bir anda hapşırınca gözlerim açıldı.
Terasın bir köşesinde oturduğunu fark ettim Mustafa Bey bir sigara içiyordu. Bana yaklaştı ve omuzundaki ceketi benim omzuma koydu.
"Üşüteceksin." Dedi ve tekrar oturduğu yere gitti. Sigarasını söndürdü ve biraz suskun kaldı.
"Dünkü iş nasıl yattı?" Dedi beklemediğim bir anda.
Biraz durdum. "Şu Uğur Sönmez denen adam geldi, bana yanaşınca Kartal içeri girdi." Dedim.
"İyi ki girmiş biliyor musun. Çünkü zaten adamda gelmememiş. Sadece köstebeği bulmaya çalışmışlar. Kartal'ın seni oradan alması iyi olmuş. Bu gece gitmene gerek yok. Burada kal yarın gelecekmiş." Dedi.
"Cidden mi?" Dedim.
"Evet. Bu arada şu Uğur Sönmez'i Kartal niye dövdü? Ben sorunca öyle olmadı gerekti diyor başka bir şey demiyor." Dedi.
"Kartal'ın dediği gibi öyle olmadı gerekti." Dedim.
Kalkıp da kartalın Mustafa bey'e demediği şey benim gidip Mustafa'ya diyemezdim.
Mustafa hafifçe sırıttı ve tekrar konuştu. "İlkin sana bir şey anlatmak istiyorum. Senin baban kim?"
Adam resmen bana küfür etmeden küfür etmişti.
"Nasıl yani?" Dedim.
"Baban kimlik de yok." Dedi.
"Benim babam hiç olmadı." Dedim.
Biraz sustu ancak aklına bir şey gelmiş gibi tekrar bana baktı. "Burada annen Suna."
Bu kez ona hemen baktım. "Ne olmuş anneme?" Dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MEŞALE- (ASKIYA ALINDI)
Ação"Seni polise vermemem için sadece tek bir sebep söyle." Dedi sakince. . . . Sokakda yaşayan 3 kız Galatasaray'ın şampiyonluk kutlamasında kimseye fark ettirmeden araklama yapacaktır. Kimisinin çocukluk aşkları kimisinin ise geçmişi onu tekrar bulaca...