4. Bölüm

19 6 1
                                    

Dur!

Yıldıza bastın mı?

Bastıysan iyi okumalar

:)


Melihse duymamazlıktan geliyor ben kucağında bir yere gidiyordu. Bense hala şoktaydım.

"Melih bırakır mısın? Arkadaşımızı burada tek bırakamayız!" Dedim.

"Ebru inan bana söyleneni yapıyorum. Bari sen zorluk çıkarma." Dedi bıkkınlıkla.

"Hey, sen beni duymuyor musun?!" Dedi arkada Nadire.

Ben Melih'e bakarken o da Nadire'ye sinirle baktı. "Sen gelmezsen gelme. Ben Ebru'yu götürüyorum." Dedi.

Ne?

"Aptal mısın, bırak Ebru'yu!" Diye bağırdı.

"Geliyorsan gel. Gelmiyorsan ben Ebru'yu götürüyorum!" Diye sözlerini yineledi.

"Tamam geliyorum ama Ebru'yu bırak." Dedi Nadire.

"Oyunu kes de arabaya bin!" Dedi ve beni indirmeden arabanın kapısını açıp beni içine koydu. Biraz kayınca Nadire de bindi.

Bilerek yapmıştı. Beni götürünce Nadire'nin de geleceğini biliyordu.

Melih de arabaya bindi ve arabayı çalıştırdı. Nadire hala sinirle soluyordu. Bense İlkini düşünüyordum. Ya başı dertte ise?

"Nereye gidiyoruz bari onu söyle Melih?" Dedim.

"Gidince görürsünüz." Diye cevapladı.

Bana cevap verdikten sonra telefonunu açtı ve bir şeyler yaptı. Daha sonra bize döndü.

"İlkin miydi?" Dedi.

"Evet İlkin?" Dedi soru sorarcasına Nadire.

"Size onun yanına götürüyorum." Dedi.

"İlkin'e bir şey mi oldu?" Dedik aynı anda Nadire ile.

Melih bu sorumuzu cevapsız bıraktı. Araba durunca geldiğimizi anladım. Melih kemerini çıkardı ve bize döndü.

"Sakın sesinizi yükseltmeyin, annem içeride." Dedi.

Nadire ve ben sessiz kalırken Melihse arabadan indi. O inince bizde indik. Eve girirken evin ev değil büyük bir villa olduğunu fark ettim. İki katlı bir villaydı. İlkin burayı görse malikane, yalı demiştir.

Eve girince Nadire "İlkin nerdesin?!" Diye bağırdı. Melih ona gözüyle ateş atarken bense İlkin'e bakıyordum. Salonda orta yaşlı bir kadın,adam ve bizden birkaç yaş büyük olan bir adamla oturuyordu.

Bunlar kimdi?

"Allah'tan bağırma dedim." Diye mırıldanan Melih'i sanırım sadece ben duymuştum.

Nadire koşarak İlkin'e giderken İlkin ayağa kalktı ve sarıldılar. Bende onların yanına gidip sarıldım. İlkin iyi görünüyordu.

MEŞALE- (ASKIYA ALINDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin