18. Bölüm

4 1 0
                                    

İlkin

Üstümde yatan Ebru ve gün ışığıyla gözlerimi açtım. Sabah olmuştu. Uzun ve dolu dolu bir günün ardındaki gündeyiz.

Evlendim.

Bazen şaka gibi geliyordu ancak parmağımdaki yüzükleri görünce o kadar da yalan gelmiyordu.

Evlenmeden önce Tanem gidip nişan yüzüğü almıştı. Bir de tektaş. Fakat tek taş kalp şeklindeydi.

Başta gerek yok demiştim ancak bugün dini nikah kıyacaktık. Dini nikaha annem zorlamıştı. Neymiş sahte de olsa evlilikte dini nikah olmalıymış.

"Ebru." İşaret parmağımla yanağına dokunurken uyanması için hafif hafif deyirdim.

"Melih?" Sesi oldukça boğuk çıkarken gözleri kapalıydı.

Söylediği şeyle ağzımı kapatıp sessiz bir şekilde kahkaha attım. Biraz eğlenmekten zarar gelmezdi.

"Ebru, bir tanem." Dedim sesimi kalınlaştırarak.

"Melih." Dedi 'i'yi uzatarak.

"Uyan güzelim."

"İlkin bir yürü git ya." Dedi Ebru oyunumu anlayarak.

"Yürüyerek Melih'in yanına gider onu getiririm. Şimdi uyan." Dedim.

Oflayıp yavaşça doğruldu. Yüzü şişmişti. Side eye atıp ortak banyoya doğru gitti. Evde bir tek banyo vardı. Dün gece Ebru ile gittiğimiz.

Odadan çıkıp Nadire'nin odasına doğru gittim. Kapıyı açtım ve sessizce içeriyi taradım.

Nadire yatakta uyuyor, yerde buz torbası var?

Allah'ım sen beni yanlış düşüncelerden arındır, AMİN!

Nadire'nin yanına gidip hafif hafif dürttüm. "Nadire." Dedim 'e'yi uzatarak.

Anında hazır ola geçerken bana bakıp gözlerini kıstı ve gözlerini kaşıdı. "Ne oldu sabah sabah?" Dedi.

"Tahmin et dün gece ne oldu?" Dedim.  "Volkan abi aşağıya indi."

Bakışlarını kaçırdı ve "Ee banane bundan?" Dedi.

"Allah Allah ben yanlış gördüm heralde, sanki senin odana buzla girmişti." Dedim erimiş buz torbasını işaret ederek.

Bir şey demeyip susarken onu dürttüm. "Arkadaşlığın birinci kuralı mahremiyet yok! Şimdi ne oldu anlat çabuk." Dedim.

"Şey oldu, galiba benim sütyenim ve Ebru'nun sütyeni karışmış." Diyerek başladı anlatmaya. "Bende odama kimse girmez, dışarı çıkmam diye çıkardım."

"Ne alaka kızım?" Dedim.

"Durda dinle." Dedi beni susturarak. "Sonra gecenin bir yarısı uyandım. Ama çok susamıştım, böyle dudaklarım beton gibiydi. Bende mutfağa sessizce indim."

"Vay arkadaş bu gece kimse uyumamış. Biri biriyle sevişir, biri sütyensiz elin evinde dolaşır." Dedim.

"Kim sevişmiş?" Dedi şokla.

MEŞALE- (ASKIYA ALINDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin