Bara girdim ve Serkan'nın beni götürdüğü odaya gittim. Kızlar ve Rana abla vardı. Saat 7 gibiydi. Herkes telaş içinde hazırlanıyordu.
Bende gidip bana kalan kıyafeti giydim. Beyaz, kalçamın biraz altında biten bir elbiseydi. Hemen t-shirtü çıkarıp onu üzerime geçirdim. Pantolonumu çıkartıp içten sütyenimide çıkarttım.
Saçlarımı hacimli bir at kuyruğu yaptım ve kızların kirpiklerine sürdüğü, galiba ismi rimeldi, onu alıp kirpiklerime sürdüm. Başka bir şey yapmak istemiyordum. Zaten bu kadarı yeterli.
Kızlarla hazırlanırken saat neredeyse 9'du. "Hadi kızlar. Çıkın artık." Dedi Rana abla.
Kızlarla teker teker çıktık en arkada ben duruyordum. Hepimiz o duvar kapıya geldik, bu sırada etraftakiler bana bakıyordu.
Biraz gerilsemde sakin kalmaya çalıştım. Olabildiğince...
Kapıdan geçip içeri girince etraf düne göre daha kalabalıktı. Sessizce bir köşeye çekilirken fotoğraftaki adamın içeri girmesini bekliyordum. Tabiiki dik dik kapıya bakmıyordum ancak gözetliyordum arada.
"İlkin gidip bir içecek al." Dedi Kartal.
Kalkıp barmenin yanına gittim ve hafif bir içecek istedim. Yanıma oturan bir adamla kafam ona foğru döndü. Bu Uğur denen çocuk değil miydi? Benim yanıma dünde gelmeye çalışmıştı.
"Selam." Dedi. Gözlerini etrafı ve içi kıpkırmızıydı.
"Siktir! Uyuşturucu almış." Dedi kulaklıktan gelen ses.
Kaşlarım hafif kalkarken ondan bakışlarımı kaçırarak "Selam." Dedim.
"Dün bana bir şans vermedin ama belki bugün bir şans verirsin." Dedi bana yaklaşarak.
Kendimi biraz uzaklaştırdım. Aniden bacağımdan tutup beni kendine çekince ona daha da yakın olmuştum. Siktir! Şimdi ne yapacaktım?
"Benden kaçma." Dedi.
"İlkin, Kartal içeri geldi. Acil onu bul ve yanına git!" Dedi Tanem.
"Ne?" Dedim istemsizce.
"Benden kaçma." Diyerek yineledi lafını.
Bakışlarımı ondan çekip barda gezdirince o kadar kalabalıkdı ki onu göremedim.
Biraz daha bakınca onu gördüm. Bana bakıyordu.
Yavaşça ayağa kalktım. "Benim gitmem gerek, müşterim beni bekliyor." Dedim ve cevap vermesine izin vermeden Kartal'a doğru yürüdüm. Bana bakıp çapkınca sırıttı. Hafif heyecanlanırken karnımdan bir hareketlilik hissettim.
Tam yanındaki masaya oturacakken belimden tutup dizine oturttu. Başta afallasamda doğru ya, müşterimdi (!)
"Kartal neden geldin?" Dedim.
"Eğer gelmeseydim, seni tecavüz edecekti." Dedi istemsizce gülümserken tekrar konuştu. "Yani planın suya düşmemesi için."
Bu söylediği kalbimi öylesine açıtmıştı ki...
"Öküz müsün Kartal sen?" Dedi kulaklığa Melih.
"Bencede sana gitme dedik zorla gittin bari kıza doğruyu söyle." Dedi Nadire.
Kartal bakışlarını kaçırırken kulaklığa Tanem'in sesi doldu. "Kartal orda mal mal oturmayın öpüşün, fazla sırıtıyor."
Ne?
Öpüşmek mi?
İlk öpücük?
"Ne?" Dedim istemsizce.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MEŞALE- (ASKIYA ALINDI)
Acción"Seni polise vermemem için sadece tek bir sebep söyle." Dedi sakince. . . . Sokakda yaşayan 3 kız Galatasaray'ın şampiyonluk kutlamasında kimseye fark ettirmeden araklama yapacaktır. Kimisinin çocukluk aşkları kimisinin ise geçmişi onu tekrar bulaca...