İlkinGözlerimi açtığımda yatağımda uyuyordum ve kolum sızlıyordu. Kolumu yavaşca kaldırınca iğne izi vardı. Hafifçe elleyince etrafı yapışkanlıydı.
"Ah!" Dedim sessizce. Serum mu taktılar acaba?
Bir saniye anne!
Annem yanındaydı!
Ona sarıldım, kokladım, öptüm.
Rüya mıydı?
Ama çok gerçekçiydi?
Kokusu cennet gibiydi.
Burnumdan tekrar o kokuyu almak ister gibi derin bir nefes aldım.
Olmuyordu.
O koku geri gelmiyordu.
Hem en son ben ne yaptım ki?
"Sakin ol Ebru. Bak İlkin içeride." Nadire?
Bir burun çekme sesinden sonra kapı açıldı. İçeriye giren Nadire ve Ebru beni görünce anlık olarak bana koştular ve sıkıca sarıldılar. Kolum acıyınca hafifçe inledim.
"Ne oldu İlkin iyi misin?" Diyerek benden ayrıldı Ebru.
"İyiyim ama annemi gördüm rüyamda..." Dedim.
"Annen mi?" Dedi Nadire gözlerini kaçırarak.
"Evet." Dedim heyecanla. "Onu kokladım. Cennet gibi kokuyordu. Yanaklarından öptüm. Foya doya koklayamadım ama bir sürü kokladım. Sarıldım."
Ebru ve Nadire'ye bakınca gözleri dolu dolu bakıyordu.
Tekrar bana sarıldıklarında ağlamaya başladılar. "Heyy niye ağlıyorsunuz? Benim rüyam çok güzeldi." Biraz şaşırmıştım. Böylesine güzel bir rüyayı onlara anlatınca niye ağlıyorlardı.
"Seni böyle mutlu görmek bizi duygulandırıyor. Mutluluktan ağlıyoruz." Dedi Nadire.
Onlara sarıldım. Tam o anda kapı açıldı. Birbirimizden ayrılırken kapıda ki kişiye baktım.
Kartal?
"
Kartal?" Dedim neşeye karışık mutlulukla.
Elindeki tepsiyle "Yemek getirdim." Dedi.
"Sağol ama biz getirirdik." Dedi ters bir ses Ebru.
"Şimdiye kadar getirmiş olsaydınız zaten ben getirmezdim." Dedi Kartal.
"Şimdi kızlar ister odada kalın ister kalmayın ancak benim İlkin'in yanında kalmam lazım."Kesin konuşmasına Nadire'nin sorusu gecikmedi. "O niyeymiş?"
"Mustafa abi görevlendirdi." Dedi Kartal.
"Nasıl yani şimdi sen gece gündüz beni mi takip edeceksin?" Dedim şaşkınca.
"Takip etmeyeceğim yanında olacağım." Dedi Kartal.
Tamam şuan tav oldum. O kadar güzel konuştu ki...
"Allah Allah." Dedi Nadire.
"Kartal, benim koluma serum mu yapıldı?" Diye sordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MEŞALE- (ASKIYA ALINDI)
Acción"Seni polise vermemem için sadece tek bir sebep söyle." Dedi sakince. . . . Sokakda yaşayan 3 kız Galatasaray'ın şampiyonluk kutlamasında kimseye fark ettirmeden araklama yapacaktır. Kimisinin çocukluk aşkları kimisinin ise geçmişi onu tekrar bulaca...