Güzelim mi?
Melih'in sevgilisi mi vardı?
Ebru bunu duysa yıkılırdı. Uykum adeta ışık hızıyla kaçmıştı.
"Güzelim mi?" Dedim istemsizce.
"Ya abi saçmalama! Yeni gelmiş kız, ona buraları göstermem gerek." Dedi kız.
"İyi sen bilirsin Tanem." Dedi Melih.
"Neyse. Merhaba tekrardan uykunu böldüğümüz için özür dileriz ancak yemek saati geldi. Yemekhaneye inmemiz gerek. Bu arada ben Tanem." Dedi kız. Yani Tanem.
Abi demişti, yani abisi miydi?
Ama Melih'in yetimhanede kardeşi yoktu?
"Merhaba bende İlkin." Dedim daha fazla sessiz kalmayarak.
"İlkin istersen sen kısaca hazırlan beraber diğer kızları alıp yemekhaneye inelim." Dedi Tanem.
"Tamam." Dedim ve kapıyı kapatıp banyoya girdim.
Euzubillahimineşşeytanirracim Bismillahirrahmanirrahim.
Bu ben miyim?
Saçlarım kabarmış gözlerim şişmişti. Ama dudaklarım dolgun görünüyordu. Bu iyi bir şeydi. Taş gibi duruyordu dudaklarım ama diğer her yerim çarpılmıştı. Hemen tarak alıp saçımı taradım. Uyuduğum için biraz şekillenmişlerdi. Tarayınca kabaraklığı inmişti. En azından ilk haline göre iyiydi.
Melih ve Tanem'i daha fazla bekletmeyerek odadan çıkıp odanın kapısını kilitledim. Birlikte Nadire'nin olduğu odaya gittik. Kapıyı çalınca Nadire direk açtı.
Üstündekileri çıkarmamıştı. Bizi görünce biraz şaşırmıştı.
"Merhaba ben Tanem." Diyerek söze girdi Tanem.
"Nadire." Diyerek kısa kesti.
"Nadire yemek mi yiyecekmişiz ne. Hazırlan veya hazırsan çıkalım." Dedim.
"Hazırım hadi çıkalım." Dedi ve oda bejim gibi kapıyı kilitleyip odadan çıktı.
Benim yanımdaki yerini alırken sanırım Ebru'nun yanına gidiyorduk. Ebru'nun kapısını çaldıktan birkaç dakika sonra kapı açıldı. Ebru masumca kapıdan dışarı bakınca istemsizce gözlerim Melih'e kaydı.
Melih Ebru'ya gözünün içi gülerek bakıyordu. Bence Melih de Ebru'ya karşı boş değildi.
"Merhaba ben Tanem." Dedi ve elini uzattı.
"Merhaba bende Ebru." Diyerek elini uzattı oda. "Sizi tanıyor muyum?"
"Kız kardeşim." Diyerek açıklamada bulundu Melih.
Ebru Melih'e bakıp gülümsedi. Bu kız ne kadar da tatlıydı ya. Limon yapıp sıkasım geliyor.
"Ebru yemekhaneye inicekmişiz. Hazırsan inelim." Dedim.
"Hazırım." Dedi. Bizim gibi kapısını kilitledi ve Nadireyle aramıza geldi.
Yemekhaneye iniyorduk galiba. Burdaki kimseye güvenmiyorum, hepsi ajan, polis karışık. Bizde suçlu olduğumuza göre?
Merdivenlerden çıkıp koca bir koridordan geçtik ve tabak kaşık sesi gelen bir yere girdik. Galiba gelmiştik. Koca bir kapı vardı? Niye bu akar büyük? Geek var mı? Beynim kendiliğinden faturayı hesaplayınca küçük çaplı bir para şokuna girdim.
İçeri girince bir kez daha bismillah çektim. Ne kadar çok kişi vardı. Bazıları grup halinde yiyor bazıları yalnız takılıyordu. Biz girince bir çok göz bize odaklanmıştı. Ancak bir kişi vardı. Bana bakmıyordu. Tahmin etmek zor değildi. Kartal.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MEŞALE- (ASKIYA ALINDI)
Acción"Seni polise vermemem için sadece tek bir sebep söyle." Dedi sakince. . . . Sokakda yaşayan 3 kız Galatasaray'ın şampiyonluk kutlamasında kimseye fark ettirmeden araklama yapacaktır. Kimisinin çocukluk aşkları kimisinin ise geçmişi onu tekrar bulaca...